Entertainment alle pijlers

NMLK: wat zijn jullie ervaringen?

20-07-2020 22:46 125 berichten
Omdat er alleen oude ( gesloten) topics over NMLK zijn, maak ik een verse aan.

Ik ben sinds kort lid geworden van NMLK en heb mijn eerste activiteit gehad en me aangemeld voor nog 2 activiteiten voor deze week.
Het is dus nog allemaal nieuw voor mij, maar mijn eerste indruk was redelijk positief.

Wie is ook lid en wat zijn jullie ervaringen?
ik heb nu al een aantal mensen meerdere keren gezien en een aantal stuurde een connectieverzoek. Als het met bepaalde mensen klikt vind ik dat leuk, want dan geeft dat al een vertrouwder gevoel. Ik verwacht niet dat ik er een vriendschap aan pverhoud. Ik wil leuke dingen doen en met leuk gezelschap en dat lukt al prima. Allemaal erg leuke mensen met wie het heel relaxt is. Velen zijn al lang lid en deden honderden activiteiten. Dat zegt wel iets. Bij mij is het glas altijd halfvol. Dat het soms tegenvalt hoort bij het leven.
minnimouse schreef:
31-07-2020 22:47
Oh wat erg dit. Ik vind dit allemaal best raar klinken.
Ik heb ook weleens naar NMLK gekeken toen ik naar een nieuwe stad verhuisde, maar ik heb sowieso geen hbo diploma.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het bedoeld was om eventueel vriendschappen te sluiten/nieuwe mensen te ontmoeten en daar wellicht buiten die club mee af te spreken, niet dus als ik het hier zo lees.
Dat is natuurlijk heel goed mogelijk hoor, er ontstaan veel vriendschappen/leuke contacten, van mensen die ook buiten de activiteiten van nmlk afspreken. Ik vond het vooral lekker laagdrempelig, niet altijd zin om steeds vrienden te moeten vragen of ze eens ergens wilden gaan wandelen, picknicken, naar een kaasfonduerestaurant, spellen doen. Dus op nmlk aansluiten bij iemand die dat organiseert of het zelf organiseren.

Dat van dat 'minimaal hbo' is stom ja, net als dat selecteren op knappe profielfoto's. Carlo is denk ik erg bezig met het imago/de letterlijk zichtbare uitstraling van zijn organisatie. Ik denk dat hij bang is dat het niet meer aan zijn ideaalbeeld voldoet als hij het te toegankelijk maakt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
31-07-2020 23:09
Dat hoor ik ook van iedereen. Hij komt voornamelijk op de door NMLK georganiseerde grote activiteiten.
Lijkt wel een sekteleider :rofl:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Aankomend weekend mijn eerste NMLK activiteit. Ik ga er alles uit halen met het heerlijke weer, aan buitenactiviteiten.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
01-08-2020 15:12
Lijkt wel een sekteleider :rofl:
Klinkt inderdaad eng.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
01-08-2020 08:41

Dat van dat 'minimaal hbo' is stom ja, net als dat selecteren op knappe profielfoto's. Carlo is denk ik erg bezig met het imago/de letterlijk zichtbare uitstraling van zijn organisatie. Ik denk dat hij bang is dat het niet meer aan zijn ideaalbeeld voldoet als hij het te toegankelijk maakt ofzo.
Oh dat zou goed kunnen ja, maar beetje vreemd komt het wel over. Denk vooral door de dingen die ik lees van 'ik wil Carlo niet boos maken'. Alsof het één of andere heilige is.
Ik heb hem nu ontmoet. Ik vond hem aardig. Hij is een goede host maar kan wel gekke opmerkingen maken.
Ik had me ook opgegeven voor iets vanuit NMLK en ik kreeg leuke reacties terug. Dus nu vanuit eigen ervaring zeg ik: het valt mee.

Ondertussen alweer meerdere dingen gedaan en het bevalt erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk om te horen Julus.

Deze zomer doe ik weinig, omdat er in de stad gewoon niet zoveel te doen is. Normaal gaan we met NMLK graag naar wat gratis festivals.

Heb al een paar keer overwogen er zelf iets op te zetten voor deze weken. Maar ik kan slecht tegen de warmte en om dan de organisator-rol te hebben is misschien niet fijn.

Of ik kan een keer s ochtends vroeg iets doen. Denk dat veel 'mensen zoals wij' nog wel vakantie hebben en niet weggaan. (bedoel mensen over het algemeen zonder kinderen en niet gebonden aan schoolvakanties)

Het valt ook op dat één van de grote gangmakers hier in de stad nu een vriendin heeft. Wat hem zeker gegund is (hij was ook al heel lang heel erg op zoek). Er staat meteen minder op :proud:
Je kunt méér.
Hahha ja die is nu voorzien. Wel leuk.
En ik begrijp wat je bedoelt met de organisator rol. Ik heb me suf georganiseerd, maar ben daar even klaar mee. Nadeel is dat als je echt niet meer wil of kunt je natuurlijk toch moet gaan. In mijn stad werd amper tot niets georganiseerd, daarom deed ik het.

Inmiddels ben ik door een man geappt en gevraagd of ik wilde afspreken. Een ander kwam naar al mijn activiteiten en stuurde berichtjes.

En Carlo stuurde een tip voor een activiteit maar ik neem aan dat hij dat vaker doet bij veel mensen?
Niet alles gelezen, maar is het een idee om bij de contactpijler een draad aan te maken met "activiteiten", waar iedereen (eventueel met een apart account) activiteiten kan organiseren en mensen zich kunnen inschrijven?
Of aan de mods vragen om daar een aparte rubriek voor aan te maken?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
20-08-2020 10:16
Hahha ja die is nu voorzien. Wel leuk.
En ik begrijp wat je bedoelt met de organisator rol. Ik heb me suf georganiseerd, maar ben daar even klaar mee. Nadeel is dat als je echt niet meer wil of kunt je natuurlijk toch moet gaan. In mijn stad werd amper tot niets georganiseerd, daarom deed ik het.

Inmiddels ben ik door een man geappt en gevraagd of ik wilde afspreken. Een ander kwam naar al mijn activiteiten en stuurde berichtjes.

En Carlo stuurde een tip voor een activiteit maar ik neem aan dat hij dat vaker doet bij veel mensen?
Zit je hier echt op te wachten?
Frankly my dear, I don"t give a damn
..
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 18-09-2020 20:38
98.35% gewijzigd
Julus schreef:
18-09-2020 14:35
Mijn eerste aanvaring met Carlo. Hoe hij mij toespreekt accepteer ik niet. Ik begrijp nu waar zijn imago vandaan komt. Gadver. Als hij me wil verwijderen doet hij maar. Ik geef een mening en ik praat onzij volgens hem en ik verdoe zijn tijd.

Dat is op zijn minst erg onbeleefd. Hoezo vindt hij dat je zijn tijd verdoet? Klinkt als iemand met een verkeerd temperament, dit zegt hij omdat je hem irriteerde natuurlijk. Ik had als ik jou was de eer aan mezelf houden. Je wil toch geenlid zijn van zijn club?

Heb je wel wat terug kunnen zeggen of overviel het je? Alleen al het feit dat hij bepaalt of je lid mag zijn, met zijn team staat mij al tegen. Als iedereen je leuk vindt en hij niet lig je er toch uit. Die hele eis dat je minimaal hbo moet hebben is ook een beperking.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
18-09-2020 14:35
Mijn eerste aanvaring met Carlo. Hoe hij mij toespreekt accepteer ik niet. Ik begrijp nu waar zijn imago vandaan komt. Gadver. Als hij me wil verwijderen doet hij maar. Ik geef een mening en ik praat onzij volgens hem en ik verdoe zijn tijd.
Hoe sprak hij je toe dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet allemaal zo serieus nemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
18-09-2020 15:51
Dat is op zijn minst erg onbeleefd. Hoezo vindt hij dat je zijn tijd verdoet? Klinkt als iemand met een verkeerd temperament, dit zegt hij omdat je hem irriteerde natuurlijk. Ik had als ik jou was de eer aan mezelf houden. Je wil toch geenlid zijn van zijn club?

Heb je wel wat terug kunnen zeggen of overviel het je? Alleen al het feit dat hij bepaalt of je lid mag zijn, met zijn team staat mij al tegen. Als iedereen je leuk vindt en hij niet lig je er toch uit. Die hele eis dat je minimaal hbo moet hebben is ook een beperking.
Echt hoor, wat een sneue bedoening
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Julus. Totaal geen waardering kennelijk voor alles wat je gedaan hebt.

Bizar he, dat het aan de ene kant zo'n grote levendige organisatie is en aan de andere kant zoveel mensen moeite hebben met Carlo.
Je kunt méér.
Klopt. Het was zo raar, want wat hij doet is je monddood maken door gewoon te zeggen dat het onzin is wat je zegt. Maar goed, iedereen kent hem.
Ik heb nu alleen weinig trek om naar hun activiteit te gaan. Er was er eentje geannuleerd en de volgende had weinig aanmeldingen en daar reageerde hij nogal bijzonder op zeg maar.

Ik heb al flink wat georganiseerd maar ga nu even niks meer doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja jammer. Het is ook zo willekeurig. Snap dat je er even geen zin in hebt.
Je kunt méér.
calvijn1 schreef:
18-09-2020 19:10
Echt hoor, wat een sneue bedoening

Ja, terwijl de gedachte erachter positief is. Misschien moet Jules wat zelf beginnen.
Julus schreef:
18-09-2020 19:30
Klopt. Het was zo raar, want wat hij doet is je monddood maken door gewoon te zeggen dat het onzin is wat je zegt. Maar goed, iedereen kent hem.
Ik heb nu alleen weinig trek om naar hun activiteit te gaan. Er was er eentje geannuleerd en de volgende had weinig aanmeldingen en daar reageerde hij nogal bijzonder op zeg maar.

Ik heb al flink wat georganiseerd maar ga nu even niks meer doen.

Gewoon een manipulatief mannetje dus.
In_Tenebris schreef:
18-09-2020 19:54
Ja, terwijl de gedachte erachter positief is. Misschien moet Jules wat zelf beginnen.
Ik laat me niet wegjagen omdat het erg leuk is met allerlei mensen. Daar staat hij los van. Maar ik begrijp nu wel wat iedereen bedoelde. Je moet hem negeren en dan is het goed verder. Les geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Zelf iets beginnen klinkt leuk maar om het digitaal goed te krijgen dat lukt je niet als leek. Ik ken een soortgelijk initiatief waar de website gemaakt is door iemand die dat als hobby doet. Maar het schijnt dat sommigen het leuk vonden dat te hacken en de passwords van mensen te achterhalen.

Je kunt zeggen wat je wilt van NMLK maar de site functioneert prima.
Je kunt méér.
Precies. Het is de grootste met ruim 10.000 leden. En de activiteiten die de leden organiseren zijn leuk. Kan nog zijn dat ik een mail krijg, maar dat zie ik dan wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven