Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:Anouar schreef op 10 maart 2013 @ 20:26:

Wel een pieperd...wordt nog wat... ben je een piepert als je je hart uitstort en vertelt wat er dagelijks in je omgaat?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Cherke schreef op 10 maart 2013 @ 20:24:

Ik heb een vriendin die 165 kilo heeft gewogen....je wil echt niet weten wat er soms tegen haar werd gezegd...en ja ook door doktoren....

misschien ook niet altijd even leuk om te horen maar denk wel met de beste bedoelingen volgens mij

je gaat je dood tegemoet als je zo doorgaat
quote:rosanna08 schreef op 10 maart 2013 @ 20:27:

ik hoop dat ze ook heel erg aan de slag gaan met haar psychische problemen, dit is niet op te lossen met alleen trainen en een goed voedingsplan Ik ook anders is het wederom water naar de zee dragen
Ik verbaas me over het bewustzijn van haar acties.. Zeggen: ik heb geen honger, maar kan niet stoppen.. En dan vervolgens iets in haar mond stoppen. Dan denk ik huh? Je zegt er iets aan te willen doen maar je wilt niet echt.

Te dik zijn is 1. Maar dan zeggen ik kan niet stoppen en dan een stuk chocolade in je mond doen is excuses voor je eigen gedrag zoeken...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ze zegt zelf toch ook dat het snaaien om het snaaien is... Ik heb 't wel met 'r te doen. Het is natuurlijk wel zo dat dit soort persoonlijkheden vaak niet voldoende worden gezien in hun verdriet. Ook omdat ze het zelf niet toeliet natuurlijk, hopelijk leert ze dat.
quote:Wikkie1977 schreef op 10 maart 2013 @ 20:28:

[...]

Ik bedoelde het niet grappig eigenlijk

Maar haar onderbroek is natuurlijk vrij groot, hoog en haar buik is gezakt, dus dan zit haar navel lager en dus in d'r onderbroek.
Ow heerlijk. Huilen op radmilo's schouder...wil ik ook
quote:Rainbow01 schreef op 10 maart 2013 @ 20:29:

[...]

misschien ook niet altijd even leuk om te horen maar denk wel met de beste bedoelingen volgens mij

je gaat je dood tegemoet als je zo doorgaatHelpt geen ruk, ze moet er echt zelf van doordrongen zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Smelt even voor Radmilio.....
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:biol schreef op 10 maart 2013 @ 20:29:

Ik verbaas me over het bewustzijn van haar acties.. Zeggen: ik heb geen honger, maar kan niet stoppen.. En dan vervolgens iets in haar mond stoppen. Dan denk ik huh? Je zegt er iets aan te willen doen maar je wilt niet echt.

Te dik zijn is 1. Maar dan zeggen ik kan niet stoppen en dan een stuk chocolade in je mond doen is excuses voor je eigen gedrag zoeken... nee hoor, dit is wat een verslaving met je doet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 20:28:

radmillo, geef haar op haar lazer baby

yep vind ik ook

een goedbedoelde schop onder de kont moet ze hebben
Goeie samevatting Cool!

Te dik zijn is 1. Maar dan zeggen ik kan niet stoppen en dan een stuk chocolade in je mond doen is excuses voor je eigen gedrag zoeken...Ik denk dat het toch bij de "ziekte" hoort.
Schakel nu in!
quote:Wikkie1977 schreef op 10 maart 2013 @ 20:30:

Ow heerlijk. Huilen op radmilo's schouder...wil ik ookMaar is niet een lekkere zachte schouder, beetje bottig.

Te dik zijn is 1. Maar dan zeggen ik kan niet stoppen en dan een stuk chocolade in je mond doen is excuses voor je eigen gedrag zoeken...Helaas heb ik daar ook last van. Het zijn gewoon dwanggedachte, niet tegen te houden

Te dik zijn is 1. Maar dan zeggen ik kan niet stoppen en dan een stuk chocolade in je mond doen is excuses voor je eigen gedrag zoeken...Anderzijds: je moet al die rokers de kost geven die met de peuk in de smoel zeggen dat ze weten hoe slecht het is. Maar ja, daar 'zie' je het niet zo aan.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 10 maart 2013 @ 20:31:

Schakel nu in!Ja, da's te laat hoor.

Te dik zijn is 1. Maar dan zeggen ik kan niet stoppen en dan een stuk chocolade in je mond doen is excuses voor je eigen gedrag zoeken...

Het is natuurlijk toch een soort verslaving.

Het is net zoiets als een roker die zegt Jaaaa, ik wil wel stoppen, ik weet dat het ongezond is, maar gewoon doorrookt.

Of een drugsverslaafde, of een alcoholist.
quote:Galadriel schreef op 10 maart 2013 @ 20:31:

[...]

Maar is niet een lekkere zachte schouder, beetje bottig.Kussentje erbij dan
Verslaving idd
quote:coolpack2 schreef op 10 maart 2013 @ 20:31:

[...]

Anderzijds: je moet al die rokers de kost geven die met de peuk in de smoel zeggen dat ze weten hoe slecht het is. Maar ja, daar 'zie' je het niet zo aan.Schuldig!
Jak, groenteshakes
Overigens "ken" ik haar van voor haar kindje... Ze was altijd al groot.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oh wat erg 7 uur in de sportschool

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven