Obese RTL4
vrijdag 23 september 2011 om 00:05
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 30 september 2011 om 13:15
vrijdag 30 september 2011 om 13:19
quote:rococo schreef op 30 september 2011 @ 09:30:
Ongelooflijk, die Danny was zeker 150 kilo afgevallen.. hij paste met gemak twee keer in zijn oude zelf. (ooit 270..)
Best snel ook, lijkt me, in ca. 10 maanden!!
Hij had elke dag alleen maar gesport, en niet meer veel gegeten. Raar dat je dat dan wél lukt met zo'n programma er bij, en niet al die jaren daarvoor. Terwijl je toch stiekem al heel lang weet hoe het werkt. Dat kon hij zelf ook niet verklaren.
Denk wel dat het inspirerend is als je wilt afvallen, zo'n succes-story.
(Al word je nooit zo dun als Wendy. Ze was vergelijkbaar met de arm van de 270 kilo wegende man)
Misschien is juist die TV wel een stok achter de deur, je staat natuurlijk grandioos voor lul als je mee doet en je valt niet af en heel nederland ziet je.
Heb Danny ook bij DWDD gezien en jeetje mina wat is die afgevallen zeg, goed man !!
Ongelooflijk, die Danny was zeker 150 kilo afgevallen.. hij paste met gemak twee keer in zijn oude zelf. (ooit 270..)
Best snel ook, lijkt me, in ca. 10 maanden!!
Hij had elke dag alleen maar gesport, en niet meer veel gegeten. Raar dat je dat dan wél lukt met zo'n programma er bij, en niet al die jaren daarvoor. Terwijl je toch stiekem al heel lang weet hoe het werkt. Dat kon hij zelf ook niet verklaren.
Denk wel dat het inspirerend is als je wilt afvallen, zo'n succes-story.
(Al word je nooit zo dun als Wendy. Ze was vergelijkbaar met de arm van de 270 kilo wegende man)
Misschien is juist die TV wel een stok achter de deur, je staat natuurlijk grandioos voor lul als je mee doet en je valt niet af en heel nederland ziet je.
Heb Danny ook bij DWDD gezien en jeetje mina wat is die afgevallen zeg, goed man !!
vrijdag 30 september 2011 om 13:34
In de buurt is een man in 8 maand tijd 85 kilo afgevallen.Elke dag sporten ( personal coach) en gezond eten.Het dagelijkse sporten heeft er ook voor gezorgd dat zijn overtollig vel niet zo ging blubberen.
We weten het allemaal wel maar hou het maar eens vol zonder die extra motivatie en personal coach 8 maanden dagelijks sporten en gezond blijven eten en ook niet op een verjaardag aan het gebak en zo.En daarna nog het zware werk van zo op gewicht blijven op eigen kracht.
We weten het allemaal wel maar hou het maar eens vol zonder die extra motivatie en personal coach 8 maanden dagelijks sporten en gezond blijven eten en ook niet op een verjaardag aan het gebak en zo.En daarna nog het zware werk van zo op gewicht blijven op eigen kracht.
vrijdag 30 september 2011 om 13:39
Ik word dik van teveel brood (liever dan warm eten en vooral net van de warme bakker nog warm en stokbrood jammie) en fruit.Een bak met druiven eet ik zo op en we hebben druivestruiken vol en ben dol op verse fruitsappen,zo'n blenderin huis moet je eigenlijk ook niet hebben.Gelukkig zit in coca cola light niet veel:-))
Maar ik ga zeker kijken,wil ook zoveel motivatie:-))
Maar ik ga zeker kijken,wil ook zoveel motivatie:-))
vrijdag 30 september 2011 om 14:33
quote:ElleMichelle schreef op 30 september 2011 @ 13:41:
Danny was in 3 maand tijd toch al het gewicht van Wendy van Dijk afgevallen (zeiden ze in dat filmpje waarop Danny haar droeg en zij ertoen afsprong)
Wat weegt ze 55 kilo of zo? En dat in 3 maand tijd pjoeeee doe dat maar eens naNee dank je, dan ben ik verdwenen
Danny was in 3 maand tijd toch al het gewicht van Wendy van Dijk afgevallen (zeiden ze in dat filmpje waarop Danny haar droeg en zij ertoen afsprong)
Wat weegt ze 55 kilo of zo? En dat in 3 maand tijd pjoeeee doe dat maar eens naNee dank je, dan ben ik verdwenen
vrijdag 30 september 2011 om 18:37
quote:josinewilms schreef op 23 september 2011 @ 11:54:
Er is ongetwijfeld een heleboel met ons eten mis in deze westerse maatschappij. Goreihormonen in vlees, alles vol met genietisch gemanipuleerd voedsel om het sneller te laten groeien....en dan zijn wij in een keer in 30 jaar tijd in een keer gemiddeld idioot aan het groeien......moet aan eten liggen. Hopelijk besteed dit programma ook hier aandacht aan. Wat mijn vraag dan altijd is, is: wat eten die mensen op een dag die zo superdik zijn? Veel koolhdraten, veelge netisch gemanipuleerd eten gemiddeld?\
Nederlands vlees bevat geen groeihormonen. Al sinds 1961 geldt in Nederland een verbod op het gebruik van groeibevorderaars (groeihormonen). In Europa geldt dit verbod sinds 1988. De overheid en het bedrijfsleven zelf zien nauwlettend toe op handhaving.
In sommige landen, zoals de Verenigde Staten, zijn enkele soorten hormonen veilig bevonden voor gebruik als groeibevorderaar. In Europa geldt een totaalverbod.
Een nicht van mij heeft een eigen slagerij, en volgens haar komt het hier ook niet voor (zij zelf verkoopt trouwens alleen biologisch vlees, dus het zou in haar 'voordeel' zijn het tegendeel te beweren).
En wat bedoel je met 'veel genetisch gemanipuleerd eten'? Er wordt in Nederland maar heel weinig genetisch gemodificeerd voedsel verkocht.
Als je dit soort dingen post, moet je je wel ergens op baseren.
Er is ongetwijfeld een heleboel met ons eten mis in deze westerse maatschappij. Goreihormonen in vlees, alles vol met genietisch gemanipuleerd voedsel om het sneller te laten groeien....en dan zijn wij in een keer in 30 jaar tijd in een keer gemiddeld idioot aan het groeien......moet aan eten liggen. Hopelijk besteed dit programma ook hier aandacht aan. Wat mijn vraag dan altijd is, is: wat eten die mensen op een dag die zo superdik zijn? Veel koolhdraten, veelge netisch gemanipuleerd eten gemiddeld?\
Nederlands vlees bevat geen groeihormonen. Al sinds 1961 geldt in Nederland een verbod op het gebruik van groeibevorderaars (groeihormonen). In Europa geldt dit verbod sinds 1988. De overheid en het bedrijfsleven zelf zien nauwlettend toe op handhaving.
In sommige landen, zoals de Verenigde Staten, zijn enkele soorten hormonen veilig bevonden voor gebruik als groeibevorderaar. In Europa geldt een totaalverbod.
Een nicht van mij heeft een eigen slagerij, en volgens haar komt het hier ook niet voor (zij zelf verkoopt trouwens alleen biologisch vlees, dus het zou in haar 'voordeel' zijn het tegendeel te beweren).
En wat bedoel je met 'veel genetisch gemanipuleerd eten'? Er wordt in Nederland maar heel weinig genetisch gemodificeerd voedsel verkocht.
Als je dit soort dingen post, moet je je wel ergens op baseren.
zondag 2 oktober 2011 om 20:10
zondag 2 oktober 2011 om 20:11