Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
"Geeft Elly het op"???

Tsssss, nou jaaaaaaaa, da's nou niks voor El! :-S
Door al het geneuzel van Elly zou je bijna hopen dat ze het doel niet haalt. Na de reclame weer een huilscene
@rainbow the voice is thuis altijd al reuze gezellig want dan komen er allemaal vrienden ook hier kijken dus beetje lullig om dan mijn eigen feestje te bouwen ;)
Ik vind dat sommige mensen haar wel heel erg afzeiken en veel vooroordelen hebben
quote:Ste_ schreef op 06 november 2011 @ 20:47:

Het is me een raadsel hoe Wendy 2 kinderen gebaard heeft met zo'n heupomtrek.Kan best, heb ik ook gedaan (en ik ben heel klein en slank) en met gemak. Denk dat het een fabeltje is dat je brede heupen moet hebben om goed te kunnen baren.
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 20:46:

Ik wil ook bowlen!Keertje bowlen, doen we hier een oproep :-)
Ik vind jullie erg hard hoor. Het is erg moeilijk als je jaren niet bewogen hebt en erg veel van eten houdt.
quote:luni schreef op 06 november 2011 @ 20:48:

Door al het geneuzel van Elly zou je bijna hopen dat ze het doel niet haalt. Na de reclame weer een huilsceneIn het begin wilde iedereen de handdoek in de ring gooien, maar als al je zoveel bent afgevallen?
Nou Pilous, ze heeft het er zelf aange(vr)geten en krijgt nu een superkans en loopt dat alleen maar af te zeiken.
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 20:48:

[...]

Misschien heeft ze ze uitgekotst een keizersnee gehad?Ze heeft een hele heisa ontketend na de geboorte van haar dochter door hoog op te geven over een ruggeprik. Is dus echt vaginaal bevallen.
Dit is ook de 1e kandidaat die ik niet zo symphatiek vind

terwijl danny uit aflv 1 veel zwaarder was, vond t een hele leuke man... zij klaagt zo
Wat een rotreclame van pepper
quote:pilous1 schreef op 06 november 2011 @ 20:49:

Ik vind dat sommige mensen haar wel heel erg afzeiken en veel vooroordelen hebbenVinnik ook
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 20:50:

Nou Pilous, ze heeft het er zelf aange(vr)geten en krijgt nu een superkans en loopt dat alleen maar af te zeiken.

Enig idee hoe verrot zwaar het is om zoveel af te moeten vallen? Enig idee waarom ze het er aan heeft gegeten en wat voor beerput er achter die vetlaag zit?

Het is niet een kwestie van 'even afvallen' en 'stel je niet aan'
Ik vind haar de minst leuke kandidaat Pilous. Ze krijgt zo'n grote kans en al wat ze doet, zelfs na 3 maanden, is klagen. Dat je in het begin klaagt, kan ik begrijpen. Je moet wennen. Logisch.

Maar nu? Ze heeft sport apparatuur gekregen, keuken apparatuur en een personal trainer (die denk ik 60 euro minimaal per uur kost) en verder begeleiding van het NOK en nog alleen maar klagen. Wellicht is het montage, maar ik vind haar gewoon niet sympathiek.
Nou ik denk dat als je zo'n kans krijgt je dat op zich wel mag waarderen..
quote:Ste_ schreef op 06 november 2011 @ 20:49:

Ik vind jullie erg hard hoor. Het is erg moeilijk als je jaren niet bewogen hebt en erg veel van eten houdt.

Het valt mij ook op dat ik nu wat hardere commentaren geef. Misschien komt dat wel omdat ze zo een vreselijk zeikerd is?

Alle andere kandidaten haddenook hun eigen issues, maar geen van hun was zoals deze.

Ze straalt negativiteit uit in alles wat ze doet.
quote:Friezin71 schreef op 06 november 2011 @ 20:46:

[...]

Het is toch niet gek dat ze rouwt om haar oude leven? Lijkt me een logisch gevoel. Lullig om het gelijk op de persoon te spelen, dat ze wel niks meegemaakt zal hebben. Me dunkt dat meer dan 100 kilo te zwaar zijn best geschaard kan worden als 'iets meegemaakt hebben'.

Iets waar je, in haar geval, zelf voor verantwoordelijk bent ja. Ik snap het niet, als je zo ongezond bent en dan de kans krijgt het aan te pakken en dan zo'n attitude meebrengt.Ik snap niet dat je op dit punt niet aan je kinderen denkt en je beseft dat je blij mag zijn met dit programma omdat je kinderen op deze manier hun moeder kwijt raken. Dat heet pas rouwen.

Natuurlijk is afvallen moeilijk en zwaar en heeft ze een lange weg te gaan, de andere kandidaten hadden ook allemaal moeilijke momenten en klaagden af en toe, vind ik heel normaal. Maar deze mevrouw doet alsof haar iets aan wordt gedaan nu ze af moet vallen.
quote:phoolan schreef op 06 november 2011 @ 20:49:

[...]

Keertje bowlen, doen we hier een oproep :-)Ik ga mee!
Misschien is voor haar een magband/verkleining wel een betere optie, dan kan ze niet te veel eten hoewel je je af kunt vragen of ze dan de kracht heeft om de juiste dingen te eten en geen gebakje neemt ipv avondeten. Ik denk niet dat een operatie makkelijker is, in tegendeel zelfs, maar ik krijg wel de indruk dat Elly de knop zelf niet goed om kan zetten.
quote:pilous1 schreef op 06 november 2011 @ 20:51:

[...]

Enig idee hoe verrot zwaar het is om zoveel af te moeten vallen? Enig idee waarom ze het er aan heeft gegeten en wat voor beerput er achter die vetlaag zit?

Het is niet een kwestie van 'even afvallen' en 'stel je niet aan'Eens.
quote:pilous1 schreef op 06 november 2011 @ 20:49:

Ik vind dat sommige mensen haar wel heel erg afzeiken en veel vooroordelen hebben

Ik ook.

Give the woman a break. Ze is niet voor niets zo dik geworden.

Ja, ze heeft issues. En wij kijken daarnaar, beetje terughoudendheid mag ook wel...
Heb ook het idee dat er op een dusdanige manier gemonteerd wordt, om een kandidaat op een bepaalde manier over te laten komen.
Wat Sacha zegt dus. Veel typen gaat lastig mobiel want dan kan ik t niet meer bijhouden
quote:Rainbow01 schreef op 06 november 2011 @ 20:50:

Dit is ook de 1e kandidaat die ik niet zo symphatiek vind

terwijl danny uit aflv 1 veel zwaarder was, vond t een hele leuke man... zij klaagt zoKlopt en daarom krijg je van die harde berichten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven