Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 20:42:

Oke, hoeveel is ze kwijt?Een halve Wendy
quote:Kakelvers schreef op 06 november 2011 @ 20:42:

Goed zo Radmilo maar wat zou ze straks met de restjes doen?Die gaat waarschijnlijk haar laadklep in als niemand kijkt.
quote:lynsay_viva schreef op 06 november 2011 @ 20:42:

En nog steeds koken de dochters... tssss.

Joepie, taart...

Goed zo Radmilo: geen taart! Stomme opmerking van Wendy - vind ik.Wat is daar mis mee? Als die meiden dat nou leuk vinden....
Ik vind haar ook echt niet aardig!
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 20:43:

[...]

Die gaat waarschijnlijk haar laadklep in als niemand kijkt.
quote:Kakelvers schreef op 06 november 2011 @ 20:42:

Goed zo Radmilo maar wat zou ze straks met de restjes doen?Die stopt ze in een keer in dr holle kies
quote:mirabile schreef op 06 november 2011 @ 20:43:

[...]

Een halve Wendy Als ze een hele Wendy afvalt, komt er dan iemand anders presenteren?
Wanneer zou ze zwichten voor de grote gele M?
Hahaha Tickel!!
Pilous, als dat het zou zijn prima. In het begin was het dat de dochters kookten, omdat moeders geen puf had en iets zegt me dat dat niet veranderd is.

Ahh, haar vriendinnen zijn er
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 20:44:

[...]

Als ze een hele Wendy afvalt, komt er dan iemand anders presenteren?

Ze waggelt nog steeds
Ik wil ook bowlen!
quote:patries88 schreef op 06 november 2011 @ 20:43:

jullie zijn echt zo grappig :D

kan mobiel niet quoten maar lees en lach lekker mee programma is zo nog leuker...

Dan moet je voortaan op vrijdag the voice met ons kijken dan kom je helemaal niet meer bij tis rete druk op het topic

verbaasd me trouwens dat ze het doel gehaald heeft
Zou geen slecht idee zijn om met die vriendinnen samen te gaan sporten....
Hahaha...'met je vriendinnetjes samen te bowlen'...en je ziet Wendy denken 'zodat ik het niet hoef te doen!'.
quote:sacha27 schreef op 06 november 2011 @ 20:43:

Dit is de eerste kandidaat waar ik echt geen sympathie voor kan opbrengen, het lijkt wel alsof ze helemaal niet blij is met de kans die ze heeft gekregen met dat eindeloze gezeur. Rouwen omdat je geholpen wordt een gezond gewicht te bereiken?? Vraag me af of deze vrouw ooit wel eens echte tegenslag heeft meegemaakt en zich wel realiseert dat ze zichzelf dit heeft aangedaan.Het is toch niet gek dat ze rouwt om haar oude leven? Lijkt me een logisch gevoel. Lullig om het gelijk op de persoon te spelen, dat ze wel niks meegemaakt zal hebben. Me dunkt dat meer dan 100 kilo te zwaar zijn best geschaard kan worden als 'iets meegemaakt hebben'.
Shiny happy people- NOT
Het is me een raadsel hoe Wendy 2 kinderen gebaard heeft met zo'n heupomtrek.
Dat waggelen is natuurlijk wel omdat haar hele gestel al die jaren geleden heeft. Not funny.
quote:hatseklats schreef op 06 november 2011 @ 20:46:

Hahaha...'met je vriendinnetjes samen te bowlen'...en je ziet Wendy denken 'zodat ik het niet hoef te doen!'.net een verjaardagspartijtje en na afloop met zijn allen maar de Mc.
Oh jee, na de reclame wordt het emotioneel
Ojee er komen Issues!!
Nu al benieuwd naar na de reclame. Wat is er voor haar erger dan voor de andere kandidaten?!
quote:lynsay_viva schreef op 06 november 2011 @ 20:45:

Pilous, als dat het zou zijn prima. In het begin was het dat de dochters kookten, omdat moeders geen puf had en iets zegt me dat dat niet veranderd is.

Ahh, haar vriendinnen zijn er Dat kan heel goed dat ze nog steeds geen puf heeft met dat sportprogramma wat ze nu moet volgen.
quote:Ste_ schreef op 06 november 2011 @ 20:47:

Het is me een raadsel hoe Wendy 2 kinderen gebaard heeft met zo'n heupomtrek.Misschien heeft ze ze uitgekotst een keizersnee gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven