Obese RTL4
vrijdag 23 september 2011 om 00:05
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 9 november 2011 om 23:12
quote:rosanna08 schreef op 09 november 2011 @ 23:12:
nee, maar ff serieus, iemand moet tig kilo afvallen, is eetverslaafd en getuige de negerzoenen een zoetekauw en die ga je dan belonen met een mierzoete taart???? WTF??? Die heeft ze toch zelf gekocht?
nee, maar ff serieus, iemand moet tig kilo afvallen, is eetverslaafd en getuige de negerzoenen een zoetekauw en die ga je dan belonen met een mierzoete taart???? WTF??? Die heeft ze toch zelf gekocht?
woensdag 9 november 2011 om 23:14
quote:lavenderleo schreef op 09 november 2011 @ 23:10:
Ik zou die Wendy wel eens een stukje taart willen zien eten.
Ik denk dat misschien dat dit programma niet motiveert omdat de nadruk ligt op worteltjes eten en afmatten.... En bv bij Weightwatchers mag het allemaal gematigder.
Sorry hoor, maar ik weet niet of jij ziet wat die mensen wegeten op en dag?
Das boven het gemiddeld aantal punten van de WW hoor
Punt is dat dit een totaal andere manier van afvallen is.
IK vraag me overigens ook af of dit DE manier is hoor.
Nogmaals ik ben een overtuigd sporter, en geloof ook oprecht dat dat de manier is naar een gezonder geest, een gezond leven en een gezond gewicht.
En doordat ze zo veel sporten moeten ze heel veel bouwstoffen eten, anders vallen ze flauw.
Ik zou die Wendy wel eens een stukje taart willen zien eten.
Ik denk dat misschien dat dit programma niet motiveert omdat de nadruk ligt op worteltjes eten en afmatten.... En bv bij Weightwatchers mag het allemaal gematigder.
Sorry hoor, maar ik weet niet of jij ziet wat die mensen wegeten op en dag?
Das boven het gemiddeld aantal punten van de WW hoor
Punt is dat dit een totaal andere manier van afvallen is.
IK vraag me overigens ook af of dit DE manier is hoor.
Nogmaals ik ben een overtuigd sporter, en geloof ook oprecht dat dat de manier is naar een gezonder geest, een gezond leven en een gezond gewicht.
En doordat ze zo veel sporten moeten ze heel veel bouwstoffen eten, anders vallen ze flauw.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 november 2011 om 23:37
quote:rosanna08 schreef op 09 november 2011 @ 23:36:
hebbie linkje Summie?
Off course!
http://www.sodabodyfit.nl/nl/soda/filosofie.html
Alleen loopt de site wel steeds vast!
Ik zou best wat trainingen bij hem willen volgen eigenlijk
hebbie linkje Summie?
Off course!
http://www.sodabodyfit.nl/nl/soda/filosofie.html
Alleen loopt de site wel steeds vast!
Ik zou best wat trainingen bij hem willen volgen eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 november 2011 om 23:46
woensdag 9 november 2011 om 23:49
quote:Summerdance schreef op 09 november 2011 @ 23:46:
[...]
De mijne ook hoor.
Ik zat gewoon echt keihard te janken de eerste aflevering.
Heb ik toch daarna niet meer gehad...
God wat ging die man er VOL in zeg...Hij ging eventjes té ver, maar volgens mij gaat het prima met hem verder. Hoe heet hij ook alweer van achter?
[...]
De mijne ook hoor.
Ik zat gewoon echt keihard te janken de eerste aflevering.
Heb ik toch daarna niet meer gehad...
God wat ging die man er VOL in zeg...Hij ging eventjes té ver, maar volgens mij gaat het prima met hem verder. Hoe heet hij ook alweer van achter?
woensdag 9 november 2011 om 23:51
Volgende week de laatste:
Aflevering 7: Obese: Hoe Nu Verder?!Zondag 13 november zie je de laatste aflevering van Obese. Dit keer kijken we terug op het jaar waarin de kandidaten hun strijd hebben geleverd tegen al die kilo's.
De kandidaten hebben een zwaar jaar achter de rug. Ze hebben hard gestreden om van hun kilo's af te komen om zo een gezond leven te kunnen leiden. Hoe gaat het nu met ze en hoe gaan ze nu verder met hun leven? Zondag kijkt Wendy samen met de kandidaten terug op het afgelopen jaar waarin veel kilo's zijn kwijtgeraakt
Aflevering 7: Obese: Hoe Nu Verder?!Zondag 13 november zie je de laatste aflevering van Obese. Dit keer kijken we terug op het jaar waarin de kandidaten hun strijd hebben geleverd tegen al die kilo's.
De kandidaten hebben een zwaar jaar achter de rug. Ze hebben hard gestreden om van hun kilo's af te komen om zo een gezond leven te kunnen leiden. Hoe gaat het nu met ze en hoe gaan ze nu verder met hun leven? Zondag kijkt Wendy samen met de kandidaten terug op het afgelopen jaar waarin veel kilo's zijn kwijtgeraakt
woensdag 9 november 2011 om 23:51
woensdag 9 november 2011 om 23:52