Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh, die ogen van Danny...

Hahaha batwom :-))
Ach die Angeli. Wat een lieverd toch.
quote:Ditto schreef op 13 november 2011 @ 20:20:

Oh, die ogen van Danny...

Echt waar? Ik vind ze een beetje spooky... Beetje dit idee->
Ik denk dat Angeli een nieuw kunstgebit heeft. Haar gezicht ziet er nu mooier uit dan bij het laatste weegmoment.
Danny laat mijn gaydar nogal uitslaan. Weet iemand of dat ergens naar voren was gekomen? Heb zijn aflevering niet gezien. Bond beetje raar dat Wendy vroeg naar een baby
quote:Lalie74 schreef op 13 november 2011 @ 20:18:

@tickel: al dat vel weegt natuurlijk ook al wat, en hij heeft nog wel forse benen. En hij zal behoorlijk wat spiermassa hebben?Die spiermassa zal best wel. Zeker als hij 3-4 uur per dag in de sportschool is.
quote:Lalie74 schreef op 13 november 2011 @ 20:21:

Ach die Angeli. Wat een lieverd toch.Ja he, vind haar ook echt een leuk mens :-)
Dat begrijp ik niet; dat je onbekenden een kaartje of bloemetje stuurt omdat ze zijn afgevallen. Zou een van jullie het doen?
quote:schorpioentje29 schreef op 13 november 2011 @ 20:22:

Danny laat mijn gaydar nogal uitslaan. Weet iemand of dat ergens naar voren was gekomen? Heb zijn aflevering niet gezien. Bond beetje raar dat Wendy vroeg naar een babyGay? Volgens mij niet, hij is getrouwd geweest. Hele leuke vrouw is dat trouwens.

Danny laat mijn gaydar nogal uitslaan. Weet iemand of dat ergens naar voren was gekomen? Heb zijn aflevering niet gezien. Bond beetje raar dat Wendy vroeg naar een babyNou, hij was wel getrouwd en had nu via FB een leuke vrouw getroffen, zei hij net..dus ik denk dat je gaydar wat van de leg is..
quote:lynsay_viva schreef op 13 november 2011 @ 20:22:

Dat begrijp ik niet; dat je onbekenden een kaartje of bloemetje stuurt omdat ze zijn afgevallen. Zou een van jullie het doen?Nope..ik was vorig jaar ook 4 kilo afgevallen. Heb nooit geen bloemen gezien.

Danny laat mijn gaydar nogal uitslaan. Weet iemand of dat ergens naar voren was gekomen? Heb zijn aflevering niet gezien. Bond beetje raar dat Wendy vroeg naar een baby

Volgens mij niet, heb het in ieder geval nergens gehoord.

Ik had dat idee zelf ook nog niet maar nu je het zegt, het zou best kunnen ja!
quote:hatseklats schreef op 13 november 2011 @ 20:23:

[...]

Nou, hij was wel getrouwd en had nu via FB een leuke vrouw getroffen, zei hij net..dus ik denk dat je gaydar wat van de leg is..Komt misschien door de laaghangende bewolking
quote:lynsay_viva schreef op 13 november 2011 @ 20:22:

Dat begrijp ik niet; dat je onbekenden een kaartje of bloemetje stuurt omdat ze zijn afgevallen. Zou een van jullie het doen?Verbaast mij ook die honderden kaarten. Maar wel mooi dat zowel Danny als zij zoveel anderen inspireren.
@lynsey_viva: nee, zat net hetzelfde te denken! Ik gun het haar van harte, maar zou zelf niet op het idee komen om een wildvreemde zomaar bloemen te sturen.
Wat een mooi mens die Angeli!!

*pinkt traantje weg*
Achh huilen om dat kaartje
quote:hatseklats schreef op 13 november 2011 @ 20:23:

[...]

Nope..ik was vorig jaar ook 4 kilo afgevallen. Heb nooit geen bloemen gezien. Wat vertel je me nou?? Is mijn bloemstuk niet bezorgd?!!
Ik vind Angeli zo leuk; ze wil hele gewone dingen en heeft zo'n lol nu ook op vakantie.

In de hamas
Hahah, oeps..foutje!
Hamas
Oooh zo Hamam massage is lekker, dat wil ik ook nog een keer.
Ik ben aangekomen.

*gaat bij de brievenbus zitten*
Oh wat leuk De positiviteit spat er deze aflevering echt van af!

Wordt er wel een beetje door ontroerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven