Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Make up en zo maakt me niet uit. En haarversteviging zou wel prettig zijn, maar door het vuil blijft het wel zitten dan haha...maar een simpele blaasontsteking of zo...dat is dan een ramp natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook niet veel make-up, maar helemaal zonder en dan ook nog met een bril op vind ik niet zo chill.

Oh god ja, een blaasontsteking zou echt vreselijk zijn. En gewoon ongesteld zijn lijkt me ook niks.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Och ja...zo wordt het wel steeds onaantrekkelijker om door de stenen te reizen..en dat wilde ik nou net proberen in augustus toch maar niet dan...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Je kan ook altijd nog een andere tijd kiezen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
of te wel alle moderne gemakken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Och...ik heb niet zoveel luxe en moderne gemakken nodig. Alleen op gebied van gezondheid..tja..dat is een ander verhaal. Als ik in die tijd zoveel sex had als Claire...dan ging ik dood aan een blaasontsteking denk ik

Die mannelijke onderdelen zouden ook wel niet zo fris zijn geweest in die tijd
Alle reacties Link kopieren
YES!! Vakantie geboekt! Aviemore wordt het, en we gaan naar de Highlandgames in Strathpeffer! Nu nog een aantal maanden voorpret
Alle reacties Link kopieren
Zo leeeeuk! Wanneer gaan jullie, in de zomer toch?
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:RockOla schreef op 15 april 2017 @ 19:07:

Och...ik heb niet zoveel luxe en moderne gemakken nodig. Alleen op gebied van gezondheid..tja..dat is een ander verhaal. Als ik in die tijd zoveel sex had als Claire...dan ging ik dood aan een blaasontsteking denk ik

Die mannelijke onderdelen zouden ook wel niet zo fris zijn geweest in die tijd Ja bah, zelfs bij Jamie zou ik dat toch wel een minpuntje vinden.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ja we gaan in augustus. We zijn nu druk aan het plannen. Lijkt me geweldig, heb er enorm veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Oh heb de laatste aflevering gezien

Wat een drama en nu kan ik helemaal niet wachten op t volgende seizoen
Alle reacties Link kopieren
Ja afschuwelijk toch..Ik was toen al met de boeken bezig, dat heeft me er een beetje doorgetrokken toen.
Alle reacties Link kopieren
Oh mensen, houd je vast, dit is een korte trailer van season 3:



Season 3 trailer



Eerlijk, ik kreeg meteen al tranen in mijn ogen en een naar gevoel in mijn maag. Bah bah.



En voor de lief hebbers, dit is een panel met Sam & Cat van maart. Waarin ze allemaal vragen beantwoorden, helaas mogen ze bijna niks over season 3 zeggen maar als nog wel leuk om te kijken:



Panel Sam & Cat
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
De Highland Games die we gaan bezoeken zijn in Strathpeffer, nabij Castle Leod. Dit is het werkelijke thuisfront van clan McKenzie, dus daar zal castle Leoch wel van afgeleid zijn. Dat is al leuk om mee te beginnen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eig-wijs schreef op 16 april 2017 @ 23:02:

Oh heb de laatste aflevering gezien

Wat een drama en nu kan ik helemaal niet wachten op t volgende seizoen
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Iemand kijk please die trailer, ik kan dit niet aan in mijn eentje.

De lange versie komt binnenkort ook uit als het goed is.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
omg omg omg de trailer!!!!!!!!!!! Ik kan niet wachten!!!!!!!!! De stem van Jamie (L)



Arrrgghhhhh nog zo lang wachten!!!!!!!!!!!





Dat stukje dat Claire in haar groene dokterstenue door het ziekenhuis rent, zou dat het moment zijn dat Frank wordt binnengebracht?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Ja die stem van Jamie, die zorgt al voor zo veel emoties.



Ja ik vraag het me af.. Dat leek er wel op, waarom zou ze anders zo rennen? En dat stuk van Jamie in die soort ruïne begrijp ik ook niet helemaal, dat hij Claire roept. Maar ik heb het boek dan ook nog niet gelezen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Nee dat van die ruine begreep ik ook niet! En ik heb het boek wel gelezen:P
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik ben benieuwd. Ik heb de trailer nu al een paar keer gekeken, maar ik voel de emotie er echt inzitten. Ik kan echt niet meer wachten hoor.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet!!!!!! :'(



Ik dacht eerst dat ze in april wel weer zouden beginnen, ik had al helemaal het plan om dan met al mijn discipline alle afleveringen op te sparen zodat ik ze allemaal achter elkaar zou kunnen kijken in de zomervakantie. Maar toen ging ik een tijdje geleden opzoeken wanneer het weer van start zou gaan, en toen was het pas in september!!!!!! Wie bedenkt dat :'(



MAAR als troost, er komen wel meer afleveringen dan seizoen 2 :D
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
God..You gave me a rare woman....and I loved her so well..

Oooohh...dit is teveel...Help!

En hoe Jamie die r zo lekker laat rollen...zucht..
Alle reacties Link kopieren
Ik zat helemaal te flippen hier toen bleek dat hij nog leefde :-) Je weet dat t komt maar toch... Ik ga de trailer even kijken!
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zijn samen seizoen 1 aan het kijken, hij wilde wel 'een paar' afleveringen zien voordat we zelf naar Schotland gaan. Dat wordt natuurlijk gewoon heel seizoen 1 kijken hé. Hebben gisteravond The Wedding gekeken.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Dan weet je het wel...mijn man zei ook zoiets..raakte ook helemaal in de ban...en vervolgens had hij geen geduld meer om te wachten tot seizoen 2 op Netflix kwam. En moest ik de dvd direct bestellen. Een dag later zaten we alweer te kijken

En nu zeurt ie wanneer deel 3 uitkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven