Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Karl Lagerfeld is overleden. 85 geworden.
Star² schreef:
19-02-2019 12:44
Karl Lagerfeld is overleden. 85 geworden.
Een icoon is heen gegaan. RIP Karl
Alle reacties Link kopieren
omg niet,


RIP :rose:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ah, daar ben ik even stil van.
Geweldige ontwerper, iconisch.
Mooie leeftijd, dat wel.
Karl Lagerfeld overleden? Wat een fantastische ontwerper was hij...
Alle reacties Link kopieren
Een mooie leeftijd om heen te gaan maar wat een gemis voor de fashionwereld.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ach gossie.heb het gevoel dat ik m n beetje ken.
R.I.P Karl.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Afbeelding

Simpel wit t-shirtje, € 79,95! Bezopen duur imo.

R.i.p. Karl.
Alle reacties Link kopieren
De enige man die een paardestaart goed stond!
Mooie leeftijd wel.
Alle reacties Link kopieren
Karl zag er de laatste tijd wel minder goed uit, dus het verbaasd me dan ook niet. Maar toch wel een hele grote naam uit de mode industrie weg.
Alle reacties Link kopieren
Architect Allessandro Mendini is ook overleden. Voor velen waarschijnlijk onbekend, maar hij ontwierp het Groninger Museum. Een omstreden gebouw, dat ik toevallig erg mooi vind
Later is nu
Afbeelding

Ik vind het prachtig, serieus! Echt een gebouw waar je even voor gaat staan, zoals je bij kunst doet, perfect! Eigenlijk heb je een drone nodig om het gebouw echt goed te bekijken, elke hoek is interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik volledig met je eens. Men vindt het vaak afsteken tegen het oude Hoofdstation er tegenover. Moet kunnen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De Leidse Gerard Koerts, mede-oprichter en toetsenist van de Nederlandse popgroep Earth and Fire is overleden.

Koerts overleed in het ziekenhuis in Frankrijk, zo heeft zijn vrouw laten weten via de Earth and Fire Facebookgroep, meldt de officiële Earth and Fire website.

In de in 1967 opgerichte groep speelde ook Gerards broer Chris. Earth and Fire kreeg succes na de komst in 1969 van zangeres Jerney Kaagman, onder meer met de nummers Seasons, Ruby is the One, Maybe Tomorrow, Memories en het door Koerts gecomponeerde nummer Weekend. De groep was vooral in de jaren zeventig en tachtig actief.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
de vader van Theo van Gogh is overleden,

https://www.at5.nl/artikelen/191880/vad ... -overleden

Johan van Gogh, vader van de in 2004 vermoorde filmmaker Theo van Gogh, is op 96-jarige leeftijd overleden.

Na de moord op zijn zoon uitte Van Gogh enkele keren flinke kritiek op de gang van het onderzoek. De kritiek richtte zich op leden van het kabinet en nationale veiligheidsdiensten. Die zouden niet genoeg hebben gedaan om de moord te voorkomen.

Johan van Gogh was de kleinzoon van kunsthandelaar Theo van Gogh en wereldberoemd schilder Vincent van Gogh was zijn oudoom. Johan van Gogh was jarenlang voorzitter van de Van Gogh Stichting, die een groot gedeelte van de collectie schilderijen in het Van Gogh Museum bezit.

De in Amsterdam geboren Van Gogh overleed donderdag in Den Haag.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
De papegaai van Pipi is overleden:

Papegaai Pippi Langkous (51) overleden http://a.msn.com/07/nl-nl/BBU0ng3?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
51 jaar is ie geworden. Heb er geen verstand van ,maar volgens mij is dat niet heel oud voor n papegaai.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
24-02-2019 17:01
Afbeelding
51 jaar is ie geworden. Heb er geen verstand van ,maar volgens mij is dat niet heel oud voor n papegaai.

Vrij normaal volgens Google ;-)

The scarlet macaw can live up to 75 years in captivity, although a more typical lifespan is 40 to 50 years
Peter Toorn of Torn(?) van de Monkeys is overleden.
Dat was de drummer van de band. Uit de jaren 60 en
er werd een liedje gezongen. Hee, hee, wij zijn de Monky's. Peter is de kleinste, die doet nog in zijn broek. Geen idee of het Engelstalig werd uitgezonden.
Dat hoorde ik op de radio. Vlak daarna begonnen ze te kletsen over Bassie en Adriaan. Ja, Bassie rijmt op Lassie... Adriaan riep de naam van Bassie altijd zoals je een hond roept. De Lassie is wel van mij :proud: Maar die is weer uit de tijd dat dieren van alles konden in jeugdseries. Vriendin was daar gek op. Zo een die haar hele gezicht door een hond laat aflikken zonder over ziektekiemen na te denken. :facepalm: Flipper de Flapper is een andere uitroep van een of andere clown en ik weet even niet meer welke. Flipper is wel die grote vis met buitengewoon heldhaftig optreden. Net als Lassie, Polly en zo. Ik was even aan het zoeken naar de associaties...

Maar er was ook nog een vrouw die als oudste overlevende van een concentraitekamp is overleden. Die ging ooit langs scholen om voor te lichten.
Maar ik kan me vergissen daarin. Ouder dan 100 jaar en in zo'n nieuwsbericht komt er dan van alles voorbij in rap tempo. Toch een kort moment om haar te eren.

EDIT: Dit is de serie https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Monkees
En dit is de drummer met een iets andere naam https://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Tork
Frieda Menco-Brommet (93), Nederlands Holocaustoverlevende op 22 februari
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 25-02-2019 01:59
3.07% gewijzigd
Nou ja, Peter Tork is een Bassist... Dan moet er ook nog een drummer zijn overleden.
Ik ken dat bandje, maar is meer iets Engeld. Dat was op 21 febr.

Maar R.I.P. Karl Lagerfeld.
Op de Duitse TV zag ik "Karl LagerFEHLT"
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -zus-lydia

Zus van Gordon is overleden
Lees net dat Mark Hollis, de zanger (en het gezicht) van TalkTalk is overleden
Alle reacties Link kopieren
Mark Hollis! Oh, wat jammer, zo'n talentvolle liedjesschrijver en zanger. Hij wilde niet de commerciele kant op als ik het me goed herinner. Hun CD's zijn zulke mooie luisterliedjes.
RIP Mark, en ja, Life's what you make it.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
25-02-2019 20:32
Mark Hollis! Oh, wat jammer, zo'n talentvolle liedjesschrijver en zanger.
....such a shame......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven