Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1

maandag 12 juli 2021 om 09:42
Nee! Hier schrik ik ook van. Een paar weken geleden was ze nog op tv met die docu over haar ouders. Onwerkelijk is dit.
Mijn nicht (zelfde leeftijd als Sandra) is ook plotseling overleden een paar weken geleden. Ene dag gaf ze nog sportles, de volgende dag niet meer wakker geworden.
Ik raak altijd in de war als ik dit soort berichten hoor.
En kindje van Jeroen Nieuwenhuizen, ook al zo tagisch.
Mijn nicht (zelfde leeftijd als Sandra) is ook plotseling overleden een paar weken geleden. Ene dag gaf ze nog sportles, de volgende dag niet meer wakker geworden.

maandag 12 juli 2021 om 10:59
Sandra Timmerman.... Een paar weken geleden hoorde ik haar in de docu zingen. En toen dacht ik: zo, ze kan écht zingen, is veel meer dan een knappe verschijning. En dan nu dit; wat triest.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 12-07-2021 11:12
2.92% gewijzigd
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

maandag 12 juli 2021 om 11:10
Juliette schreef: ↑12-07-2021 09:42Nee! Hier schrik ik ook van. Een paar weken geleden was ze nog op tv met die docu over haar ouders. Onwerkelijk is dit.

rouge__ wijzigde dit bericht op 12-07-2021 21:00
0.18% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 12 juli 2021 om 11:13
Wat klets je nou met je snel? Een hersenbloeding, in coma, hersendood en weg. Dat is heel normaal met zware hersenbloedingen.
Geen bijzonderheden

maandag 12 juli 2021 om 11:27
maandag 12 juli 2021 om 11:27
maandag 12 juli 2021 om 11:31
Het waren vreselijke drama’s .alle nieuws wat over hen naar buiten kwam was rottigheid .
Vind dat Sandra zelf ook n beetje n trieste melancholieke uitstraling had .
Maar wat wil je met zo.n nare jeugd .in triest
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

maandag 12 juli 2021 om 11:36
Ja alleen zag je dat het haar enorm raakte en dat maakt het in mijn beleving heel erg verdrietig want ze zullen ook best als zussen hele mooie momenten hebben gedeeld.
Maar jij ook veel sterkte omdat je haar goed kende

maandag 12 juli 2021 om 12:42
Ik las vanmorgen dat ze opgenomen was in het ziekenhuis, ging een uurtje iets anders doen en toen bleek ze ineens overleden. Ja, dat is snel, want ze had het ook kunnen overleven, zoals dat bij zoveel mensen gebeurt.
maandag 12 juli 2021 om 12:56
Ik begrijp wat je bedoelt hoor.
Ik moest ook meteen denken aan haar zus met wie ze nu al jaren in onmin leefde. In de jaren ‘90 zag je hen veel in de roddelbladen staan en traden ze veel samen op.
maandag 12 juli 2021 om 13:41
Las het vanmorgen ook, wat een ontzettend treurig bericht! Een aantal jaren geleden herkende ik haar op het afscheidsfeest van school. Best een vreemde gewaarwording haar daar te zien maar bijzonder! Allesbehalve showbizz, ze was heel onopvallend aanwezig maar zong erg mooi en ingetogen. Heel vreemd idee dit.
maandag 12 juli 2021 om 13:43
Vrijdagavond is ze met de auto van de weg gehaald omdat ze slingerende. Gisteren is ze overleden.
Geen bijzonderheden