Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Ik schrik hiervan. Zo’n jonge vrouw.
Rust zacht, lieve Sandra :redrose:
Treurig. Zo treurig. Ik heb haar goed gekend. 😿
Geen bijzonderheden
Wat een tragische familie :(
Jeetje zo jong nog, ik schrik er van.
Stressed is just desserts spelled backwards
R.I.P.Sandra Timmerman .
Veel te jong .❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nee! Hier schrik ik ook van. Een paar weken geleden was ze nog op tv met die docu over haar ouders. Onwerkelijk is dit.
Mijn nicht (zelfde leeftijd als Sandra) is ook plotseling overleden een paar weken geleden. Ene dag gaf ze nog sportles, de volgende dag niet meer wakker geworden.
Ik raak altijd in de war als ik dit soort berichten hoor.

En kindje van Jeroen Nieuwenhuizen, ook al zo tagisch.
Volgens mij ligt Sandra in het ziekenhuis met een hersenbloeding, maar is van overlijden helemaal geen sprake.

Dat is ineens heel snel gegaan.
De dochter van Sandra Timmerman heeft het overlijden bevestigd aan Privé.
Sandra Timmerman.... Een paar weken geleden hoorde ik haar in de docu zingen. En toen dacht ik: zo, ze kan écht zingen, is veel meer dan een knappe verschijning. En dan nu dit; wat triest.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 12-07-2021 11:12
2.92% gewijzigd
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Cateautje schreef:
12-07-2021 10:43
Volgens mij ligt Sandra in het ziekenhuis met een hersenbloeding, maar is van overlijden helemaal geen sprake.

Snel?
Hè, wat naar.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Juliette schreef:
12-07-2021 09:42
Nee! Hier schrik ik ook van. Een paar weken geleden was ze nog op tv met die docu over haar ouders. Onwerkelijk is dit.
Mijn nicht (zelfde leeftijd als Sandra) is ook plotseling overleden een paar weken geleden. Ene dag gaf ze nog sportles, de volgende dag niet meer wakker geworden.
Ik raak altijd in de war als ik dit soort berichten hoor.

En kindje van Jeroen Nieuwenhuizen, ook al zo tagisch.
:hug: wat verschrikkelijk dit doet je beseffen hoe kostbaar het leven is :'(
rouge__ wijzigde dit bericht op 12-07-2021 21:00
0.18% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Verschrikkelijk nieuws, zo jong.
It's 5 o'clock somewhere
Cateautje schreef:
12-07-2021 10:43

Wat klets je nou met je snel? Een hersenbloeding, in coma, hersendood en weg. Dat is heel normaal met zware hersenbloedingen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-07-2021 09:15
Treurig. Zo treurig. Ik heb haar goed gekend. 😿
Ik mocht haar meteen toen ik haar zag in het interview en heel mooi liedje zong ze, zou die nog terug te vinden zijn?

Haar zusje kan het niet meer goed maken met haar.
Wat erg voor haar gezin en wat een verdrietig nieuws. Veels te jong overleden met 57 jaar..... Sneu ook dat zij in een toxische familie is opgegroeid. Zoveel energie is daar naar toegegaan. Dat moet moeilijk zijn geweest voor haar. De zussen hebben het idd nooit meer goed gemaakt met elkaar........
miekemv schreef:
12-07-2021 11:15
Ik mocht haar meteen toen ik haar zag in het interview en heel mooi liedje zong ze, zou die nog terug te vinden zijn?

Haar zusje kan het niet meer goed maken met haar.
Na alle drama’s viel de hele familie uit elkaar. Heel logisch wel.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-07-2021 11:27
Het waren vreselijke drama’s .alle nieuws wat over hen naar buiten kwam was rottigheid .
Vind dat Sandra zelf ook n beetje n trieste melancholieke uitstraling had .
Maar wat wil je met zo.n nare jeugd .in triest❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
yasmijn schreef:
12-07-2021 11:27
Ja alleen zag je dat het haar enorm raakte en dat maakt het in mijn beleving heel erg verdrietig want ze zullen ook best als zussen hele mooie momenten hebben gedeeld.

Maar jij ook veel sterkte omdat je haar goed kende :redrose:
Wat triest.

Mooi dat ze meegemaakt heeft, na de uitzending van de docu, dat ze veel openbare steun kreeg.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
yasmijn schreef:
12-07-2021 11:13
Wat klets je nou met je snel? Een hersenbloeding, in coma, hersendood en weg. Dat is heel normaal met zware hersenbloedingen.
Ik las vanmorgen dat ze opgenomen was in het ziekenhuis, ging een uurtje iets anders doen en toen bleek ze ineens overleden. Ja, dat is snel, want ze had het ook kunnen overleven, zoals dat bij zoveel mensen gebeurt.
Cateautje schreef:
12-07-2021 12:42
Ik las vanmorgen dat ze opgenomen was in het ziekenhuis, ging een uurtje iets anders doen en toen bleek ze ineens overleden. Ja, dat is snel, want ze had het ook kunnen overleven, zoals dat bij zoveel mensen gebeurt.
Ik begrijp wat je bedoelt hoor.

Ik moest ook meteen denken aan haar zus met wie ze nu al jaren in onmin leefde. In de jaren ‘90 zag je hen veel in de roddelbladen staan en traden ze veel samen op.
Inderdaad, ik las ook veel van die blaadjes in de jaren 90. Stonden ze regelmatig in.
It's 5 o'clock somewhere
Las het vanmorgen ook, wat een ontzettend treurig bericht! Een aantal jaren geleden herkende ik haar op het afscheidsfeest van school. Best een vreemde gewaarwording haar daar te zien maar bijzonder! Allesbehalve showbizz, ze was heel onopvallend aanwezig maar zong erg mooi en ingetogen. Heel vreemd idee dit.
Cateautje schreef:
12-07-2021 12:42
Vrijdagavond is ze met de auto van de weg gehaald omdat ze slingerende. Gisteren is ze overleden.
Geen bijzonderheden
Rouge__ schreef:
12-07-2021 11:10
:hug: wat verschrikkelijk dit doet je beseffen hoe kotsbaar het leven is :'(
Eh?
Iedere dag is gehaktdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven