Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1

maandag 12 juli 2021 om 21:15
Het verbaast me een beetje dat het bericht van Sandra Timmerman me zo raakt. Natuurlijk is elk overlijden verdrietig, maar ik ben hier al de hele dag een beetje mee bezig. En dan heb ik helemaal niks met haar. Ik ken haar niet. Ik ken haar muziek niet en haar ouders gaven me de kriebels in negatieve zin.
Maar ik ben de laatste tijd veel bezig met ouder worden, en doodgaan. Ook jong doodgaan. Onverwacht doodgaan. Misschien dat het me daarom aangrijpt en wat in de war maakt.
Maar ik ben de laatste tijd veel bezig met ouder worden, en doodgaan. Ook jong doodgaan. Onverwacht doodgaan. Misschien dat het me daarom aangrijpt en wat in de war maakt.

maandag 12 juli 2021 om 21:56
EHR schreef: ↑12-07-2021 21:15Het verbaast me een beetje dat het bericht van Sandra Timmerman me zo raakt. Natuurlijk is elk overlijden verdrietig, maar ik ben hier al de hele dag een beetje mee bezig. En dan heb ik helemaal niks met haar. Ik ken haar niet. Ik ken haar muziek niet en haar ouders gaven me de kriebels in negatieve zin.
Ben je van dezelfde leeftijd?
Ik ben maar een paar jaar jonger dan Sandra...,het idee dat ik nog maar 3 jaar heb. Terwijl ik best somber ben van mezelf en vaak roep dat het me niet uitmaakt wanneer het mijn tijd is. Ik laat toch niets achter. Maar als ik dan 3 jaar terug ga in mijn leven, is 3 jaar met bijna een vingerknip voorbij gegaan.
Klinkt cru maar ik heb soms wel eens dit soort berichten (vergeef me mijn lompheid, Sandra en mijn nicht die sportdocente was) nodig om te beseffen dat het binnenkort echt voorbij kan zijn. En dan wil ik nog zoveel maar besef dan pas dat ik misschien minder tijd heb dan ik eigenlijk zou willen.
Pluk de dag dus.

maandag 12 juli 2021 om 22:07
maandag 12 juli 2021 om 22:18

maandag 12 juli 2021 om 23:41

dinsdag 13 juli 2021 om 15:37
Wat zwaar is het als je medisch kwetsbaar bent en confronterend.
Ja als je terugkijkt dan lijkt de tijd omgevlogen.
Veel sterkte

donderdag 15 juli 2021 om 18:46
Ook overleden:Andy Fordham
Dartsicoon Andy Fordham op 59-jarige leeftijd overleden
https://www.ad.nl/darts/dartsicoon-andy ... ~ac56671f/
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel.
Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.

zondag 18 juli 2021 om 13:19
pommetjehorlepiep schreef: ↑15-07-2021 18:46Ook overleden:Andy Fordham
Hij had zijn leven gebeterd. Meer dan 100 kilo afgevallen en geen druppel drank meer.
Het heeft hem helaas toch ingehaald. 59 jaar geworden.

donderdag 22 juli 2021 om 21:43
Dan heb je wel onder een enorm rotsblok geleefd, als je dat gemist hebt. De beste man is al 12 jaar dood en is eerst nog heel lang ziek geweest. En er zijn ontzettend veel herdenkingen en eerbetoon uitzendingen voor hem geweest. Hoe kan je dat nou missen?Vivanomore schreef: ↑22-07-2021 21:37Waarom wist ik niet dat Patrick Swayze al jaren dood is? Jeugdsentiment Dirty Dancing aan het kijken ...
Am Yisrael Chai!
donderdag 22 juli 2021 om 21:55
Oke dan.....Vivanomore schreef: ↑22-07-2021 21:37Waarom wist ik niet dat Patrick Swayze al jaren dood is? Jeugdsentiment Dirty Dancing aan het kijken ...

Ja en?

donderdag 22 juli 2021 om 22:02
Geen idee. Nooit geweten of niet opgeslagen.

donderdag 22 juli 2021 om 22:05
Dit inderdaad. Opgezocht wat er van hem is geworden.friezinnetje2014 schreef: ↑22-07-2021 22:00oh ik heb dat ook wel eens, dat ik dat niet meer weet. Dan heb je het over iemand, en zoek je het op en dan, oh jaaa, die is al overleden. Het zijn geen familieleden he.
Terwijl Point Break jaren mijn lievelingsfilm was.