Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
DeSlager schreef:
12-07-2021 20:59
Eh?
ik bedoel natuurlijk kostbaar :$
Relax we're all crazy, it's not a competition
R.I.P Sandra :rose:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het verbaast me een beetje dat het bericht van Sandra Timmerman me zo raakt. Natuurlijk is elk overlijden verdrietig, maar ik ben hier al de hele dag een beetje mee bezig. En dan heb ik helemaal niks met haar. Ik ken haar niet. Ik ken haar muziek niet en haar ouders gaven me de kriebels in negatieve zin.

Maar ik ben de laatste tijd veel bezig met ouder worden, en doodgaan. Ook jong doodgaan. Onverwacht doodgaan. Misschien dat het me daarom aangrijpt en wat in de war maakt.
EHR schreef:
12-07-2021 21:15
Het verbaast me een beetje dat het bericht van Sandra Timmerman me zo raakt. Natuurlijk is elk overlijden verdrietig, maar ik ben hier al de hele dag een beetje mee bezig. En dan heb ik helemaal niks met haar. Ik ken haar niet. Ik ken haar muziek niet en haar ouders gaven me de kriebels in negatieve zin.

Maar ik ben de laatste tijd veel bezig met ouder worden, en doodgaan. Ook jong doodgaan. Onverwacht doodgaan. Misschien dat het me daarom aangrijpt en wat in de war maakt.

Ben je van dezelfde leeftijd?

Ik ben maar een paar jaar jonger dan Sandra...,het idee dat ik nog maar 3 jaar heb. Terwijl ik best somber ben van mezelf en vaak roep dat het me niet uitmaakt wanneer het mijn tijd is. Ik laat toch niets achter. Maar als ik dan 3 jaar terug ga in mijn leven, is 3 jaar met bijna een vingerknip voorbij gegaan.

Klinkt cru maar ik heb soms wel eens dit soort berichten (vergeef me mijn lompheid, Sandra en mijn nicht die sportdocente was) nodig om te beseffen dat het binnenkort echt voorbij kan zijn. En dan wil ik nog zoveel maar besef dan pas dat ik misschien minder tijd heb dan ik eigenlijk zou willen.

Pluk de dag dus.
Rouge__ schreef:
12-07-2021 11:10
:hug: wat verschrikkelijk dit doet je beseffen hoe kostbaar het leven is :'(

Ja echt stil staan omdat er misschien geen morgen meer komt.
Ik lees het nu pas van Sandra Timmerman.
Wat verdrietig. Ze heeft zoveel meegemaakt in haar leven.
Ik heb de docu een paar weken geleden gezien en was toen echt onder de indruk van haar.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Juliette schreef:
12-07-2021 21:57
Ja echt stil staan omdat er misschien geen morgen meer komt.
yep ik vind het zo heftig, soms vergeet ik hoe dankbaar je moet zijn als je ochtends wakker wordt of klinkt dat nu heel deprimerend
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
12-07-2021 22:18
yep ik vind het zo heftig, soms vergeet ik hoe dankbaar je moet zijn als je ochtends wakker wordt of klinkt dat nu heel deprimerend
Nee hoor want dat is gewoon zo.
Het leven kan zomaar voorbij zijn.
:hug:
@Juliette in ben achter in de 40.
Maar ben medisch kwetsbaar.

Als ik kijk hoe snel de afgelopen 20 jaar zijn gegaan, dan krijg ik gewoon pijn in mijn buik. Over twintig jaar ben ik eind 60. En is mijn moeder waarschijnlijk dood. Aan beiden moet ik niet denken.

Als ik kijk hoe snel de afgelopen 20 jaar zijn gegaan, dan krijg ik gewoon pijn in mijn buik. Over twintig jaar ben ik eind 60. En is mijn moeder waarschijnlijk dood. Aan beiden moet ik niet denken.
EHR schreef:
12-07-2021 23:11

:hug: :redrose:
EHR schreef:
12-07-2021 23:12

Wat zwaar is het als je medisch kwetsbaar bent en confronterend.

Ja als je terugkijkt dan lijkt de tijd omgevlogen.

Veel sterkte :redrose: .
Ferdinand Fransen .tour operator overleden op 93 jarige leeftijd ..
Ook voorzitter ooit van de voetbalclub F.C.Twente .
R.I.P. meneer Fransen ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ook overleden:Andy Fordham

Dartsicoon Andy Fordham op 59-jarige leeftijd overleden
https://www.ad.nl/darts/dartsicoon-andy ... ~ac56671f/
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Peter R. de Vries is er ook niet meer. Een zwaar verlies voor veel mensen.
pommetjehorlepiep schreef:
15-07-2021 18:46
Ook overleden:Andy Fordham

Dartsicoon Andy Fordham op 59-jarige leeftijd overleden
https://www.ad.nl/darts/dartsicoon-andy ... ~ac56671f/

Hij had zijn leven gebeterd. Meer dan 100 kilo afgevallen en geen druppel drank meer.
Het heeft hem helaas toch ingehaald. 59 jaar geworden.
Waarom wist ik niet dat Patrick Swayze al jaren dood is? Jeugdsentiment Dirty Dancing aan het kijken ...
Vivanomore schreef:
22-07-2021 21:37
Waarom wist ik niet dat Patrick Swayze al jaren dood is? Jeugdsentiment Dirty Dancing aan het kijken ...
Dan heb je wel onder een enorm rotsblok geleefd, als je dat gemist hebt. De beste man is al 12 jaar dood en is eerst nog heel lang ziek geweest. En er zijn ontzettend veel herdenkingen en eerbetoon uitzendingen voor hem geweest. Hoe kan je dat nou missen?
Am Yisrael Chai!
Vivanomore schreef:
22-07-2021 21:37
Oke dan..... :woa:
Ja en?
oh ik heb dat ook wel eens, dat ik dat niet meer weet. Dan heb je het over iemand, en zoek je het op en dan, oh jaaa, die is al overleden. Het zijn geen familieleden he.
fashionvictim schreef:
22-07-2021 21:43
Hoe kan je dat nou missen?
Geen idee. Nooit geweten of niet opgeslagen.
friezinnetje2014 schreef:
22-07-2021 22:00
oh ik heb dat ook wel eens, dat ik dat niet meer weet. Dan heb je het over iemand, en zoek je het op en dan, oh jaaa, die is al overleden. Het zijn geen familieleden he.
Dit inderdaad. Opgezocht wat er van hem is geworden.

Terwijl Point Break jaren mijn lievelingsfilm was.
Patrick zwayze heeft bij mij ook wel indruk achter gelaten. Hoe uitgemergeld hij er op laatst uitzag. Vond ik zo verdrietig.
Waarschijnlijk niet heel bekend maar Kees Veldboer oprichter van stichting ambulance wens is vandaag overleden aan een hartstilstand vond dat die ook hier een plek verdiende :rose:
Dat is een pracht van een stichting, goed werk van hem.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven