Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
bartjes schreef:
12-06-2021 14:56
Ik wist niet dat er nog een deel 8 in de maak was.
Ik hoopte juist dat ze deel 7 rustig had kunnen schrijven. En dat dan de serie klaar en afgerond was.
deel 1-7 gaat over elk van de 7 zussen. Deel 8 zou juist gaan over de verbindende factor, hoe dit allemaal zo in elkaar gezet was (hoe het zit met Pa Salt, de adopties en zo).
Liefie schreef:
12-06-2021 15:03
deel 1-7 gaat over elk van de 7 zussen. Deel 8 zou juist gaan over de verbindende factor, hoe dit allemaal zo in elkaar gezet was (hoe het zit met Pa Salt, de adopties en zo).
Dat is wel heel erg jammer.
Ik ben, al heel lang geleden, in deel 1 begonnen.
En toen ik las dat deel 7 er was dacht ik dat het klaar was.
bartjes schreef:
12-06-2021 15:24
Dat is wel heel erg jammer.
Ik ben, al heel lang geleden, in deel 1 begonnen.
En toen ik las dat deel 7 er was dacht ik dat het klaar was.
dat dacht ik dus ook, las ook dat de film rechten zijn verkocht dus weet wordt er nog een serie/film gemaakt
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik schrok inderdaad ook van het overlijden van Lucinda Riley. Zo jong nog, en ik wist helemaal niet dat ze ziek was. Heb alleen deel 1 van de zeven zussen gelezen, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe ver ze was met deel 8.
iroh schreef:
12-06-2021 17:20
Ik schrok inderdaad ook van het overlijden van Lucinda Riley. Zo jong nog, en ik wist helemaal niet dat ze ziek was. Heb alleen deel 1 van de zeven zussen gelezen, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe ver ze was met deel 8.
Hier liggen de 7 boeken.

En die 8ste ging ik ook gegarandeerd de dag dat ie uitkwam kopen.

Wat moet ik nu nog lezen :-( ?

Eerst Pieter Aspe 1.5 maand geleden, dan Lucinda Riley ...
Het mag gaan stoppen dit jaar qua dode lievelings-schrijvers.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
iroh schreef:
12-06-2021 17:20
60-70 bladzijdes, dus nog maar n begin
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
12-06-2021 20:22
60-70 bladzijdes, dus nog maar n begin
Tegelijk deed ze altijd vreselijk veel research vooraf, dacht ik.
En heeft ze naar 't schijnt co-writers, wist mijn vader te vertellen (geen idee waar ie dat gehoord had).

Hopen dat ze iets heeft achtergelaten dus.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
12-06-2021 20:05
Hier liggen de 7 boeken.

En die 8ste ging ik ook gegarandeerd de dag dat ie uitkwam kopen.

Wat moet ik nu nog lezen :-( ?

Eerst Pieter Aspe 1.5 maand geleden, dan Lucinda Riley ...
Het mag gaan stoppen dit jaar qua dode lievelings-schrijvers.
Hier hetzelfde. Direct halen op de dag dat ze uitkwamen. Drie, uiterlijk vier dagen later: uit. Lucinda was zo productief, ik ging uit van nog jaren en jaren nieuwe boeken. Op mijn favoriete al overleden schrijvers ben ik meestal heel zuinig. Omdat ik weet dat er geen nieuwe boeken meer komen, lees ik maar heel af en toe een boek. Zo kan ik nog een aantal jaren vooruit. Alle Riley's heb ik al gelezen helaas.
Ik hoop ook heel erg dat deel 8 er nog komt. Ik meende ergens gelezen te hebben dat er al een eerste versie zou zijn. Co-writers had ze voor zover ik weet niet, maar misschien wel uittypers. Ze sprak haar boeken altijd in in plaats van te schrijven.
Well behaved women rarely make history.
er leggen idd veel schrijvers het loodje dit jaar :-?
ik heb 4 van de 7 boeken van de 7 zussen, stond vrijdag nog in de boekhandel met de 7de zus in mijn handen was vanaf dag 1 fan van Lucinda Riley.
Het kindje van Jeroen Nieuwenhuize en zijn vriendin is kort na de geboorte overleden. Ik weet niet of dat hier mag, ik vond het niet gepast in het zwanger en geboortetopic.
https://www.ad.nl/show/zoontje-jeroen-n ... ~a6338f6e/

Oh wat is dit heftig zeg.. Zoontje van Jeroen Nieuwenhuize vlak na de geboorte overleden.
Rouge__ schreef:
13-06-2021 09:45
er leggen idd veel schrijvers het loodje dit jaar :-?
ik heb 4 van de 7 boeken van de 7 zussen, stond vrijdag nog in de boekhandel met de 7de zus in mijn handen was vanaf dag 1 fan van Lucinda Riley.
Ook thrillerschrijfster Mary Higgins Clark een paar maanden geleden. Ik heb al haar boeken. Meer dan 2 planken Billy.
Blauwetrui schreef:
13-06-2021 15:44
https://www.ad.nl/show/zoontje-jeroen-n ... ~a6338f6e/

Oh wat is dit heftig zeg.. Zoontje van Jeroen Nieuwenhuize vlak na de geboorte overleden.
wat verschikkelijk :'( :rose:
amarna schreef:
13-06-2021 19:15
Ook thrillerschrijfster Mary Higgins Clark een paar maanden geleden. Ik heb al haar boeken. Meer dan 2 planken Billy.

Huh? Die is toch vorig jaar al overleden?
Acteur Ned Beatty is overleden.

https://nos.nl/l/2384968
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mooie leeftijd, maar de tijd racet te snel.
Actrice Lisa Banes (65) overleden na aanrijding

De Amerikaanse actrice Lisa Banes is overleden. Ze stierf maandag op 65-jarige leeftijd aan de gevolgen van een aanrijding in New York, melden Amerikaanse media.

Banes werd anderhalve week geleden door een scooter aangereden toen ze de weg overstak. Ze liep daarbij ernstig hersenletsel op. De persoon op de scooter is na het ongeval doorgereden. De politie heeft nog niemand opgepakt.

Banes speelde ruim dertig jaar lang in diverse films en tv-series. Zo was ze in 1988 te zien naast Tom Cruise in Cocktail en speelde ze de moeder van het personage van Rosamund Pike in de hitfilm Gone Girl (2014).
Veel te jong

Wes Madiko, de zanger die in 1997 een wereldwijde hit scoorde met het nummer Alane is op 57-jarige leeftijd overleden.

https://www.nu.nl/muziek/6141915/alane- ... k_wrapper
bureaulampjes schreef:
26-06-2021 16:23
Veel te jong

Wes Madiko, de zanger die in 1997 een wereldwijde hit scoorde met het nummer Alane is op 57-jarige leeftijd overleden.

https://www.nu.nl/muziek/6141915/alane- ... k_wrapper

Ik las het ook net. Leuk liedje van toen ik jong was. Heb het toentertijd grijs gedraaid.
Jan Pennings, winnaar van het eerste seizoen van Lego masters, is overleden.

https://www.bd.nl/brabant/lego-masters- ... ~a48e0250/

Ik schrik er van. Heb het programma gevolgd en hij en Lola waren zo leuk samen! Leuke jongen met veel humor. Hij had een hersentumor, maar of hij daaraan is overleden is niet bekend. Heftig, zo jong…
Irregular_Choice schreef:
09-07-2021 20:44

Ik schrik er van. Heb het programma gevolgd en hij en Lola waren zo leuk samen! Leuke jongen met veel humor. Hij had een hersentumor, maar of hij daaraan is overleden is niet bekend. Heftig, zo jong…
Ach wat sneu. Veel te jong.
Zo verdrietig :cry: 31 jaar……
Irregular_Choice schreef:
09-07-2021 20:44

Ik schrik er ook van! Zo jong en hij leek zo positief in het leven te staan ondanks de tumor. Wat vreselijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Sandra Timmerman , dochter van Gert en Hermien, is overleden
Harderwijk2021 schreef:
12-07-2021 08:49
Sandra Timmerman , dochter van Gert en Hermien, is overleden
NIET!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven