Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
zondag 1 augustus 2021 om 01:51
Dat plaats je toch niet in zo'n topic?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2021 13:43
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
34.82% gewijzigd
zondag 1 augustus 2021 om 01:55
Ze had ALS lees ik. Vreselijk
Ik vond de eerste boeken (Birdman en ?) erg goed, maar daarna werd het mij te bizar en creepy.
Frankly my dear, I don"t give a damn

zondag 1 augustus 2021 om 08:13
zondag 1 augustus 2021 om 09:34
Tokyo heb ik ook gelezen, maar die vond ik echt eng.
Vogelman en De Behandeling vond ik geweldig
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 1 augustus 2021 om 09:51
yasmijn wijzigde dit bericht op 01-08-2021 10:10
38.33% gewijzigd
Geen bijzonderheden

zondag 1 augustus 2021 om 09:58
Gravinnetje schreef: ↑01-08-2021 09:47Helemaal eens met jullie maar waar had het dan gemoeten? Roddel of achterklap is nog ongepaster.
Het is niet ongepast bedoeld in ieder geval, jammer dat jullie dit er zo wel van maken.
Met een beetje fatsoen haal je het zelf even weg.
zondag 1 augustus 2021 om 10:08
Het is een vrije keuze van een relatief bekende Nederland om zijn of haar gezondheids status algemeen bekend te maken. In het geval van Jan Rot zal iedereen het interpreteren als een afscheid van zijn leven. Dus waarom zou het dan ongepast zijn om die aankondiging hier te herhalen?
Sommige BN-ers houden hun zeer ernstige ziekte stil, denk bijvoorbeeld aan Rutger Hauer. Anderen maken bekend dat ze terminaal ziek zijn. Ieder zo zijn keuze. Het is pas kwalijk wanneer iemand het prive wenst te houden, maar het toch door indiscrete mensen wordt gepubliceerd.
zondag 1 augustus 2021 om 10:09
Lees de titel van dit topic eens goed.VanilleThee schreef: ↑01-08-2021 10:08Het is een vrije keuze van een relatief bekende Nederland om zijn of haar gezondheids status algemeen bekend te maken. In het geval van Jan Rot zal iedereen het interpreteren als een afscheid van zijn leven. Dus waarom zou het dan ongepast zijn om die aankondiging hier te herhalen?
Sommige BN-ers houden hun zeer ernstige ziekte stil, denk bijvoorbeeld aan Rutger Hauer. Anderen maken bekend dat ze terminaal ziek zijn. Ieder zo zijn keuze. Het is pas kwalijk wanneer iemand het prive wenst te houden, maar het toch door indiscrete mensen wordt gepubliceerd.
Geen bijzonderheden
zondag 1 augustus 2021 om 10:11
lizenlotte schreef: ↑01-08-2021 09:54Waar het dan had gemoeten? Helemaal nergens! Zo ongepast om zulk persoonlijk naar nieuws op een forum te zetten.
Jan Rot heeft het zelf openbaar gemaakt op zijn fb zo te lezen:
http://telegraaf.nl/entertainment/14395 ... meer-beter
(Ik las dat de mRNA technologie, waarom het covid-19 vaccin is gebaseerd, nu ook wordt gebruikt om medicijnen te ontwikkelen tegen de ziekte waar Jan aan lijdt. Voor hem komt die behandeling helaas te laat. Hopelijk gaan veel andere patienten er wel baat bij hebben. Zo heeft dat chinese virus toch nog positieve kanten)
zondag 1 augustus 2021 om 10:16
Dat is iets anders dan dat bericht het op dit specifieke topic plaatsen. Dit is kwetsend en pijnlijk voor zijn gezin en familie. Als je dat niet snapt....tsja.VanilleThee schreef: ↑01-08-2021 10:11Jan Rot heeft het zelf openbaar gemaakt op zijn fb zo te lezen:
http://telegraaf.nl/entertainment/14395 ... meer-beter

Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
zondag 1 augustus 2021 om 10:20
Dat dus.SweetFirefly schreef: ↑01-08-2021 10:16Dat is iets anders dan dat bericht het op dit specifieke topic plaatsen. Dit is kwetsend en pijnlijk voor zijn gezin en familie. Als je dat niet snapt....tsja.![]()
Bah.
Geen bijzonderheden
zondag 1 augustus 2021 om 10:49
zondag 1 augustus 2021 om 10:52
Haal het weg dan. Dit topic gaat over mensen die overleden zijn. Dat zie je toch aan de topictitel?Gravinnetje schreef: ↑01-08-2021 10:49Ieder zijn mening. En respect voor ieder zijn mening. Het is vanuit mij in ieder geval met veel respect voor Jan Rot geplaatst. Leuke vent en ik had hem nog heel veel jaren gegund met zijn gezin. Dat het als ongepast wordt opgevat vind ik jammer maar respect voor deze mening.
Geen bijzonderheden

zondag 1 augustus 2021 om 11:36
Gravinnetje schreef: ↑01-08-2021 10:49Ieder zijn mening. En respect voor ieder zijn mening. Het is vanuit mij in ieder geval met veel respect voor Jan Rot geplaatst. Leuke vent en ik had hem nog heel veel jaren gegund met zijn gezin. Dat het als ongepast wordt opgevat vind ik jammer maar respect voor deze mening.
Haal het gewoon weg, het hoort hier niet .
Ik heb het iig gestaft, dan moeten de mods er maar wat van vinden.
Van je mening