Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Er overlijden nogal wat schrijvers de laatste tijd. Vorige week ook 2, voor mij onbekende, schrijvers. Ik kon ze niet terugvinden online, maar ook vrij jong. :(
Later is nu
[...]
Het juiste topic is heropend. Dank je FV.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2021 13:44
Reden: Zeer ongepast
76.61% gewijzigd
Het kan hier maar vast staan.
Damned if I don’t
Ongepast in dit topic.
Serieus???
Gravinnetje schreef:
31-07-2021 19:44
[...]
Dat plaats je toch niet in zo'n topic?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2021 13:43
Reden: quote verwijderd
34.82% gewijzigd
ZeroRose schreef:
29-07-2021 18:43
Ik heb ook al haar boeken gelezen. Toevallig had ik een paar weken geleden bij de bibliotheek nog gekeken of ze nog een nieuw boek had geschreven maar "Wolf" uit 2014 was haar laatste.

Ik vond vooral de verhaallijn van Jack Caffery en zijn broer indrukwekkend.
Ze had ALS lees ik. Vreselijk
Ik vond de eerste boeken (Birdman en ?) erg goed, maar daarna werd het mij te bizar en creepy.
Frankly my dear, I don"t give a damn
chocolol schreef:
01-08-2021 01:06
Ongepast in dit topic.

Dan druk jij je beschaafder uit dan ik had willen doen.
Mo Hayder was echt een van mijn favoriete schrijfsters.. Vogelman en de behandeling waren beide enorme pageturners.. en daarmee heb ik mijn man aan t lezen gekregen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
01-08-2021 08:13
Mo Hayder was echt een van mijn favoriete schrijfsters.. Vogelman en de behandeling waren beide enorme pageturners.. en daarmee heb ik mijn man aan t lezen gekregen.
Tokyo heb ik ook gelezen, maar die vond ik echt eng.
Vogelman en De Behandeling vond ik geweldig
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
01-08-2021 09:34
Tokyo heb ik ook gelezen, maar die vond ik echt eng.
Vogelman en De Behandeling vond ik geweldig
Tokio is echt mijn favoriete boek. Die kan ik blijven lezen!
Helemaal eens met jullie maar waar had het dan gemoeten? Roddel of achterklap is nog ongepaster.
Het is niet ongepast bedoeld in ieder geval, jammer dat jullie dit er zo wel van maken.
Gravinnetje schreef:
31-07-2021 19:44

Ongelooflijk wat ongepast. :facepalm:
yasmijn wijzigde dit bericht op 01-08-2021 10:10
38.33% gewijzigd
Geen bijzonderheden
[quote=Gravinnetje post_id=33164498 time=1627804054 user_id=

Nergens. Die man is ziek. Heel ziek.
Dus: nergens.
yasmijn wijzigde dit bericht op 01-08-2021 10:09
47.20% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Waar het dan had gemoeten? Helemaal nergens! Zo ongepast om zulk persoonlijk naar nieuws op een forum te zetten.
Gravinnetje schreef:
01-08-2021 09:47
Helemaal eens met jullie maar waar had het dan gemoeten? Roddel of achterklap is nog ongepaster.
Het is niet ongepast bedoeld in ieder geval, jammer dat jullie dit er zo wel van maken.

Met een beetje fatsoen haal je het zelf even weg.
yasmijn schreef:
01-08-2021 09:53
Nergens. Die man is ziek. Heel ziek.
Dus: nergens.

Het is een vrije keuze van een relatief bekende Nederland om zijn of haar gezondheids status algemeen bekend te maken. In het geval van Jan Rot zal iedereen het interpreteren als een afscheid van zijn leven. Dus waarom zou het dan ongepast zijn om die aankondiging hier te herhalen?

Sommige BN-ers houden hun zeer ernstige ziekte stil, denk bijvoorbeeld aan Rutger Hauer. Anderen maken bekend dat ze terminaal ziek zijn. Ieder zo zijn keuze. Het is pas kwalijk wanneer iemand het prive wenst te houden, maar het toch door indiscrete mensen wordt gepubliceerd.
Ik haal de quote weg.
Geen bijzonderheden
VanilleThee schreef:
01-08-2021 10:08
Het is een vrije keuze van een relatief bekende Nederland om zijn of haar gezondheids status algemeen bekend te maken. In het geval van Jan Rot zal iedereen het interpreteren als een afscheid van zijn leven. Dus waarom zou het dan ongepast zijn om die aankondiging hier te herhalen?

Sommige BN-ers houden hun zeer ernstige ziekte stil, denk bijvoorbeeld aan Rutger Hauer. Anderen maken bekend dat ze terminaal ziek zijn. Ieder zo zijn keuze. Het is pas kwalijk wanneer iemand het prive wenst te houden, maar het toch door indiscrete mensen wordt gepubliceerd.
Lees de titel van dit topic eens goed.
Geen bijzonderheden
lizenlotte schreef:
01-08-2021 09:54
Waar het dan had gemoeten? Helemaal nergens! Zo ongepast om zulk persoonlijk naar nieuws op een forum te zetten.

Jan Rot heeft het zelf openbaar gemaakt op zijn fb zo te lezen:

http://telegraaf.nl/entertainment/14395 ... meer-beter

(Ik las dat de mRNA technologie, waarom het covid-19 vaccin is gebaseerd, nu ook wordt gebruikt om medicijnen te ontwikkelen tegen de ziekte waar Jan aan lijdt. Voor hem komt die behandeling helaas te laat. Hopelijk gaan veel andere patienten er wel baat bij hebben. Zo heeft dat chinese virus toch nog positieve kanten)
VanilleThee schreef:
01-08-2021 10:11
Jan Rot heeft het zelf openbaar gemaakt op zijn fb zo te lezen:

http://telegraaf.nl/entertainment/14395 ... meer-beter
Dat is iets anders dan dat bericht het op dit specifieke topic plaatsen. Dit is kwetsend en pijnlijk voor zijn gezin en familie. Als je dat niet snapt....tsja. :facepalm:
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
SweetFirefly schreef:
01-08-2021 10:16
Dat is iets anders dan dat bericht het op dit specifieke topic plaatsen. Dit is kwetsend en pijnlijk voor zijn gezin en familie. Als je dat niet snapt....tsja. :facepalm:
Dat dus.

Bah.
Geen bijzonderheden
Ieder zijn mening. En respect voor ieder zijn mening. Het is vanuit mij in ieder geval met veel respect voor Jan Rot geplaatst. Leuke vent en ik had hem nog heel veel jaren gegund met zijn gezin. Dat het als ongepast wordt opgevat vind ik jammer maar respect voor deze mening.
Gravinnetje schreef:
01-08-2021 10:49
Ieder zijn mening. En respect voor ieder zijn mening. Het is vanuit mij in ieder geval met veel respect voor Jan Rot geplaatst. Leuke vent en ik had hem nog heel veel jaren gegund met zijn gezin. Dat het als ongepast wordt opgevat vind ik jammer maar respect voor deze mening.
Haal het weg dan. Dit topic gaat over mensen die overleden zijn. Dat zie je toch aan de topictitel?
Geen bijzonderheden
Gravinnetje schreef:
01-08-2021 10:49

Haal het gewoon weg, het hoort hier niet .
Ik heb het iig gestaft, dan moeten de mods er maar wat van vinden.
Van je mening :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven