Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 2654 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
himalaya schreef:
03-06-2025 17:24
Zelfverkozen overlijden op zijn verjaardag.
Dat dacht ik al. Mooi dat hij waardig heeft kunnen gaan.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
chrisjoh schreef:
03-06-2025 14:39
Peter de Bie weduwnaar van DIeuwertje Blok overleden. 75 jaar was al gestopt bij de radio om gezondheids reden.
R.I.P. ❤️
Ik luisterde als kind, als mijn ouders dachten dat ik al lang sliep, naar Wil van Neerven en Peter de Bie op de radio. Stiekem, met mijn hoofd onder de dekens. Het programma werd uitgezonden van 23.00-24.00 en behandelde nieuws met afwisselend muziek.
Dat ik me dat nog altijd kan herinneren zegt wel iets.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Amerikaanse acteur Jonathan Joss (59) doodgeschoten,

De Amerikaanse acteur Jonathan Joss (59), bekend van onder meer King of the hill en Parks and recreation, is zondag overleden. Hij werd om nog onduidelijke redenen neergeschoten in San Antonio, meldt de politie aan Amerikaanse media.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 51240.html

Volgens TMZ schoot een buurtgenoot Joss neer na een ruzie. Zijn echtgenoot Tristan Kern de Gonzales schrijft op Facebook dat hij en Joss doelwit waren van homofobe pesterijen. Hun huis zou in brand zijn gestoken ’na meer dan twee jaar bedreigingen van mensen in de buurt die ons herhaaldelijk vertelden dat ze het in brand zouden steken’. De Gonzales stelt dat Joss werd ’vermoord door iemand die de aanblik van twee mannen die van elkaar hielden niet kon verdragen’.

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Kinderboeken schrijfster Nannie Kuiper overleden.

https://www.nu.nl/cultuur-overig/635787 ... leden.html

Ik zag haar hier nog niet tussen staan.
Ik heb vroeger een aantal boeken van haar gelezen. Mooie leeftijd.
ik heb gezegd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven