Entertainment alle pijlers

Paaspop Schijndel 2013

25-03-2013 14:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mensen,

Ik zit eraan te denken om naar Paaspop in schijndel te gaan.

Ervaringen,is het een gezellig festival ?

Wat moet ik zeker meenemen als ik op de camping ga ?
Paaspop is leuk! Helaas ga ik dit jaar niet..

Het is een leuk en gezellig festival. Ik vind het alleen jammer dat er al jaren dezefde bands komen, weinig nieuws. De sfeer is wel erg goed.

Wat je zeker moet meenemen? Kijk maar eens goed naar de weervoorspellingen. Genoeg warme kleren en regenkleding denk ik. Als het kan laagjes aantrekken want in de muziektenten kan het wel eens warm worden!

Veel plezier!
Paaspop is zeker de moeite waard. Zoals hier net gezegd is: trek laagjes aan. Met dit weer stoken ze de tenten goed warm. Elk podium staat trouwens in een tent, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je super nat word. En over de spullen die je mee moet nemen voor de camping zou ik me niet teveel zorgen maken. Firma de Wit staat met een groot campinartikelen winkel op de camping.
Eh, een tent is ook wel handig misschien
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Laat dit even verplaatsen naar Entetainment. Dit is niet geschikt voor Actueel.
Paaspop is heel erg leuk! Veel variatie. Rock, pop, dance, theater. De sfeer is ook top. Kan niet wachten tot het vrijdag is .

Gelukkig gaan wij niet kamperen. Sfeer zal vast goed zijn maar brrrr. Nee, respect voor de mensen die op de camping staan .
Nou ik hoor het wel, we moeten dikke kleren aan en laarsjes zijn ook wel verstandig :-)

Ik zeg tot vrijdag heb er zin in net kaartjes gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven