Paaspop Schijndel 2013
maandag 25 maart 2013 om 14:53
Paaspop is leuk! Helaas ga ik dit jaar niet..
Het is een leuk en gezellig festival. Ik vind het alleen jammer dat er al jaren dezefde bands komen, weinig nieuws. De sfeer is wel erg goed.
Wat je zeker moet meenemen? Kijk maar eens goed naar de weervoorspellingen. Genoeg warme kleren en regenkleding denk ik. Als het kan laagjes aantrekken want in de muziektenten kan het wel eens warm worden!
Veel plezier!
Het is een leuk en gezellig festival. Ik vind het alleen jammer dat er al jaren dezefde bands komen, weinig nieuws. De sfeer is wel erg goed.
Wat je zeker moet meenemen? Kijk maar eens goed naar de weervoorspellingen. Genoeg warme kleren en regenkleding denk ik. Als het kan laagjes aantrekken want in de muziektenten kan het wel eens warm worden!
Veel plezier!
maandag 25 maart 2013 om 15:03
Paaspop is zeker de moeite waard. Zoals hier net gezegd is: trek laagjes aan. Met dit weer stoken ze de tenten goed warm. Elk podium staat trouwens in een tent, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je super nat word. En over de spullen die je mee moet nemen voor de camping zou ik me niet teveel zorgen maken. Firma de Wit staat met een groot campinartikelen winkel op de camping.
maandag 25 maart 2013 om 17:43