Entertainment alle pijlers

Pelgrimscode

14-03-2013 20:43 33 berichten
Wie kijkt er ook naar de pelgrimscode ?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Dankzij jouw post bedacht ik me dat ik dat weer wilde kijken!

Zojuist aangezet. Wat heb ik gemist???
Ja, ik kijk ook. Niet zo zeer om het spelletje, wel om de plekken in Ethiopië terug te zien waar ik zelf ook ben geweest. :-)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nog niet veel ze moeten het hout wat ze gesprokkelt hebben voor zoveel mogelijk geld op de lokale markt verkopen.

Er zitten wel verschillende karakters in denkmik zal wel weer gaan botsen.
Ja heel ander landschap dan ik me voorgesteld had .
quote:Pretzel66 schreef op 14 maart 2013 @ 20:51:

Ja heel ander landschap dan ik me voorgesteld had .Het land staat bij ons voornamelijk bekend van de honger en droogte, maar het is een enorm land en grote delen zijn gewoon erg vruchtbaar! Helaas is de infrastructuur er nog steeds waardeloos, waardoor in het ene deel de mango's liggen te rotten en een ander deel nog veel honger en droogte heeft.
Ik had ook een dorre vlakte voor ogen maar idd toch veel groen.

Jammer dat het er in veel delen zo slecht gesteld is .
Je gaat nog heel veel moois zien!
Hoop het ook kijk deze serie idd ook altijd voor declanden waar ze doorheen reizen.
Ik dacht, wat leuk, ze hebben de helft BNers en de andere helft OBNers. Dacht het echt.

Maar die andere vijf zijn kennelijk ook op TV geweest.

Ze worden ook niet voorgesteld zeker?
Helemaal in het begin volgens mij, in beeld? Maar het is me niet bijgebleven. Want waar is die vrouw die er nu uit ligt bijvoorbeeld 'bekend' van?
Die heb ik tijdens de uitzending ook gegoogeld. Politica en auteur.

En ik vond 't een vreselijk irritant mens.
Ik ook. Al vond ze zichzelf wél fantastisch.

En die Bert mag er van mij als volgende uit. En ook die 'zakenman'. In willekeurige volgorde. 😁
Zakenman? Wie bedoel je?
Jammer dat we het 'moeten' googlen. Vind het leuker als tijdens de uitzending even wordt verteld wie wie is.
Die man die alles op de markt wel even regelde.

Geen idee wie dat is trouwens.
Er was een formule 1 coureur, bedoel je die?

(welke naam erbij hoorde weet ik niet meer )

Weer eens wat anders dan wie is de mol: Wie is de kandidaat?
Cristiaan Albers is dat.

Ik ken ze allemaal, behalve die Monique.
Ik vind het juist jammer dat Monique eruit is. Ze heeft vaak bij Pauw en Witteman aan tafel gezeten aan het begin van de Arabische lente.
Ja die Monique sprak ook arabisch en heeft een grote bijbelkennis dus was voor het spel wel leuk geweest,

Van mij mag Sjoerd Pleijsier er volgende keer uit .
Monique had nog veel kunnen brengen in het spel. Bij de groepsopdrachten hadden andere kandidaten kunnen profiteren van haar kennis en het feit dat ze de taal beheerst. Ik kende haar niet, maar vind het erg jammer dat zij eruit ligt.
Zijn er nog kijkers?

Ik verbaas me altijd dat ze niet zelf wat Amhaarse woorden leren. Al kun je alleen maar dankuwel zeggen in de lokale taal. Ik vind dat altijd wel respectvol en doe het ook waar ik ben. En dan zal het vast niet perfect klinken, maar de bedoeling komt over.
Ja heb ook weer gekeken vond vooral dat ritueel mooi en wat een gastvrijheid zeg !

Maar idd een paar simpele woorden als aub dankjewel en hallo doet vaak al wonderen .
Prachtig programma - ik doe mee met het tweede scherm. Wie wie kan mij helpen met het vinden van de pelgrim met het rode petje in afl. 2? Ik heb de afl. zo'n 4x bekeken op het net - ik zien hem echt niet. Wie wil een tip met me delen van de tijd, de plek?

Bedankt!
Nou, dit topic is niet echt populair...

Echt heel leuk dat de Pelgrimscode dit jaar in Afrika ipv M-O is begonnen. Ik wist tot nu toe helemaal niets van deze geschiedenis. Ethiopie vind ik een stuk positiever overkomen als verwacht. Wat een ontzettend vriendelijk, gastvrije en positieve bevolking. En goed dat het land zo investeert in Engels onderwijs.

Zou alleen wel graag een keer in die kist willen spieken wat er wel inzit, want ik durf m'n huis er wel op te verwedden dat de tafels er niet inzitten

Aan de ene kant jammer dat Christiaan eruit is, aan de andere kant vond ik hem wel heel erg aanwezig. Maar heb nog geen favoriet of mensen die ik er juist graag uit zou zien gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven