Entertainment alle pijlers

Pelgrimscode

14-03-2013 20:43 33 berichten
Wie kijkt er ook naar de pelgrimscode ?
Alle reacties Link kopieren
quote:hertog schreef op 22 maart 2013 @ 11:53:

Prachtig programma - ik doe mee met het tweede scherm. Wie wie kan mij helpen met het vinden van de pelgrim met het rode petje in afl. 2? Ik heb de afl. zo'n 4x bekeken op het net - ik zien hem echt niet. Wie wil een tip met me delen van de tijd, de plek?

Bedankt!

Je had net zo goed Ethiopisch kunnen praten want ik snap helegaar niet waar je het over hebt

Rood petje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Net even gekeken via uitzendinggemist en vind het best een leuke programma eigenlijk! Vooral ook om wat meer te leren over de ethiopische geschiedenis.

Van mij mag Bert er trouwens wel uit, super irritant dat die het spel zo bepaalt en ik hoop dat Marion nog wat verder komt.
quote:hallon schreef op 18 april 2013 @ 12:25:

Van mij mag Bert er trouwens wel uit, super irritant dat die het spel zo bepaalt en ik hoop dat Marion nog wat verder komt.Bert is rete-irritant en behoorlijk arrogant. Wat een l*l is dat zeg. En dan heeft hij vanavond ook nog gewonnen, grrrr. Ik hoop dat Marjan in het spel blijft en dat zij volgende week gaat winnen...
Bert is een heel eng mannetje ja.Ik gun iedereen de overwinning, behalve Bert.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 april 2013 @ 21:18:

Bert is een heel eng mannetje ja.Ik gun iedereen de overwinning, behalve Bert.Dat heb ik ook.
Vond het ook erg jammer dat zijn plannetje om Marian eruit te werken is gelukt.
Kim moet winnen, wat is dat een sterke vrouw.
Zeg dat wel, met dat dunne lijfje gaat ze maar door. Petje af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven