Entertainment alle pijlers

Pentatonix. Of: pretentieuze prutmuziek, ga toch weg.

25-06-2019 21:36 141 berichten
Ja, ik snap dus daadwerkelijk niet wat mensen daar aan vinden. Wat een nare, geldbeluste, emotieloze rotmuziek.

Ben ik de enige? Wat vinden jullie eigenlijk pretentieuze meuk. Slechte teksten vol neppoezie, tureluurse arrangementen of zangers die er allemaal veel te moeilijk over doen?

Het is weer om je te ergeren, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
25-06-2019 21:53
Ik blijf dan thuis.
Izo gemakkelijk kom je er niet vanaf!!
Alle reacties Link kopieren
pretentieuze prutmuziek

Totaal emotieloos en fake. Technisch goed kunnen zingen maakt je nog geen goede artiest of goede zanger(es). Dat blijkt maar weer. Gewoon een trucje, meer niet.
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 22:01
Ik snap wel dat ze zuiver zingen, maar ik vind ze zo Stepfordachtig.
Ik hoor liever dit: https://www.youtube.com/watch?v=NL3eR6LWnNU
Niet per se zuiver, niet per se heel mooi gezongen, maar wel gevoeld.
Misschien vinden mensen dit ook wel kleinkunst, maar daar vind ik het weer net te rauw voor.
Dit vind juist pretentieus! Wat een rauw artiestenbestaan leven wij. Dat overdreven gearticuleer ook, heel onprettig.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
25-06-2019 22:07
pretentieuze prutmuziek

Totaal emotieloos en fake. Technisch goed kunnen zingen maakt je nog geen goede artiest of goede zanger(es). Dat blijkt maar weer. Gewoon een trucje, meer niet.
Juist, zo verkrachtte Witney Houston, het prachtige I will always love you
Ik kende het nog niet. Maar ik vind het tof. Thnx!
Sara9876 schreef:
25-06-2019 22:07
pretentieuze prutmuziek

Totaal emotieloos en fake. Technisch goed kunnen zingen maakt je nog geen goede artiest of goede zanger(es). Dat blijkt maar weer. Gewoon een trucje, meer niet.
Tikkie pretentieuze reactie wel.
YellowLemon schreef:
25-06-2019 22:09
Ik kende het nog niet. Maar ik vind het tof. Thnx!
Nou, dat is dan weer een geluk bij een ongeluk :proud:
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 21:46
Was het maar zo'n feest. Het is een soort nep-Glee die acapella oude liedjes liefdeloze kijk-eens-hoe-goed-ik-kan-zingen-arrangementjes geeft.
Net voor het eerst gehoord en idd wat een overdreven ge’belt’. Ik ken veel betere a-capella artiesten dan deze vijfstemmige bagger.

En dan ook nog prachtige nummers zoals ‘the sound of silence’ en ‘hallelujah’ verkrachten😱😱😱
anoniem_643352ae0cd71 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 22:12
14.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 22:10
Nou, dat is dan weer een geluk bij een ongeluk :proud:
Jij sluwe spammerd!
Nitflex schreef:
25-06-2019 22:08
Dit vind juist pretentieus! Wat een rauw artiestenbestaan leven wij. Dat overdreven gearticuleer ook, heel onprettig.
Hij komt uit Overijssel, daar doen ze dat.
Maar zie, er is geen norm voor wat pretentieuze muziek is. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand dit liedje dat men maar moet draaien als ik dood ben pretentieus vindt: https://www.youtube.com/watch?v=kJ4s3G7hgR4
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 22:10
Nou, dat is dan weer een geluk bij een ongeluk :proud:
Al zijn de orginele nummers wel beter hoor. Maar ik vind het interessant om te luisteren. Ik luister veel en vaak muziek. :$
lilalinda schreef:
25-06-2019 22:11
Jij sluwe spammerd!
Ja, ze hebben me ingehuurd. Ik heb er jaren voor over vitrage, vreemdgaande mannen en nieuwe aardappels moeten posten, maar eindelijk is de tijd gekomen!
Had er nog nooit van gehoord dus even gegoogled maar zo slecht is dat toch niet?

Van mij mogen al die 'nederlandstalige' hiphop rappers door de plee getrokken worden; wat 'n bagger!
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 22:11
Hij komt uit Overijssel, daar doen ze dat.
Maar zie, er is geen norm voor wat pretentieuze muziek is. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand dit liedje dat men maar moet draaien als ik dood ben pretentieus vindt: https://www.youtube.com/watch?v=kJ4s3G7hgR4
Ooh dit is wel echt een heerlijk nummer, die ken ik wel. En dan ben je toch gewoon een pretentieuze dode. :whistle:
Poppy_del_Rio schreef:
25-06-2019 21:49
Radiohead, Smashing Pumpkins, ook pretentieus in mijn ogen.
haha, dat waren ze absoluut ja. Toch hebben ze ooit met een paar nummers echt de spijker op z'n kop geslagen en die zijn wel klassiek geworden vind ik. Toevallig luisterde ik er pas nog naar, na 20 jaar en het greep me toch wel weer aan. Billy Corgan speelt op dit moment hier in de stad. Ben ergens toch wel benieuwd wat hij aan het doen is nu.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 25-06-2019 22:51
8.87% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 22:11
Hij komt uit Overijssel, daar doen ze dat.
Maar zie, er is geen norm voor wat pretentieuze muziek is. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand dit liedje dat men maar moet draaien als ik dood ben pretentieus vindt: https://www.youtube.com/watch?v=kJ4s3G7hgR4
Echt? Met al die uitgerekte R-en? Goh. Nou ja. Ieder zijn ding inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige muziek van Pentatonix. Niks mis mee.
Maar na smaken verschillen zullen we maar zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind The Beatles echt vréselijk en overgewaardeerd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 22:01
Ik snap wel dat ze zuiver zingen, maar ik vind ze zo Stepfordachtig.
Ik hoor liever dit: https://www.youtube.com/watch?v=NL3eR6LWnNU
Niet per se zuiver, niet per se heel mooi gezongen, maar wel gevoeld.
Misschien vinden mensen dit ook wel kleinkunst, maar daar vind ik het weer net te rauw voor.

Ik ben een enorme fan van hem en al zijn bands :flirting:

Dacht ook tot nu toe dat ik de enige vrouw ter wereld was die fan van hem is :)
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
25-06-2019 23:08
Ik vind The Beatles echt vréselijk en overgewaardeerd
Oh ja!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Nederpop herontdekt met de band Nieuwegrond.

Verder houdt het hele gezin van Rammstein en heeft puber onlangs Queen ontdekt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik houd er niet van, technisch perfect maar in mijn ogen zielloos.
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
Tja, Amerika, dus over geproduceerd en gladgestreken, maar wel gewoon ontzettend goed gezongen. En ook zeker niet arrogant of pretentieus. Gewoon mensen die ontzettend van zingen houden en zeer klein begonnen zijn. Ik vind het erg fijn, en live maken ze het ook nog eens waar. Kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Verder heb ik een erg diverse smaak, van Pink, tot Foo Fighters en Depeche Mode, maar ik kan me echt geen afkeur voorstellen van deze extreem getalenteerde jonge mensen.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
25-06-2019 22:12
Ja, ze hebben me ingehuurd. Ik heb er jaren voor over vitrage, vreemdgaande mannen en nieuwe aardappels moeten posten, maar eindelijk is de tijd gekomen!
Volgens mij ben jij ook het type dat tien jaar geleden honderd accounts heeft aangemaakt op Marktplaats en nu die accounts in de verkoop slingert want ‘betrouwbare accounts’ :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
OT: tot aan dit topic verkeerde ik in zalige onwetendheid rondom pentatonix. Mijn man veerde bij de naam op en riep: “Getver, overgeproduceerde bagger die zo glad gepolijst is dat een burger van de McDrek ernaast nog een ambachtelijk juweeltje qua smaakbeleving lijkt”.

Maar dan hebben we het wel over een man wiens playlist bestaat uit Faith No more, Pearl Jam en consorten. Mijn muziek vindt hij ook bagger :-D
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven