Entertainment alle pijlers

Pentatonix. Of: pretentieuze prutmuziek, ga toch weg.

25-06-2019 21:36 141 berichten
Ja, ik snap dus daadwerkelijk niet wat mensen daar aan vinden. Wat een nare, geldbeluste, emotieloze rotmuziek.

Ben ik de enige? Wat vinden jullie eigenlijk pretentieuze meuk. Slechte teksten vol neppoezie, tureluurse arrangementen of zangers die er allemaal veel te moeilijk over doen?

Het is weer om je te ergeren, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dit is niet serieus toch? Wat een kitsch.
Alle reacties Link kopieren
Hier krijg ik het verkeerde soort kippenvel van. Verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, mijn kleuterdochter piept over mijn schouder mee: mama, ik vind ze leuk, want die ene lijkt op een chipmunk!
Betty_Slocombe schreef:
29-08-2019 21:22
Ik moet dit topic even uppen. Ik neem wederom terug dat ik pretentieus zei. Lelijk is denk ik gewoon een beter woord. Ik moet hier echt een beetje van huilen: https://www.youtube.com/watch?v=cT1Kzk7akjQ

Wat een gejank.
Huh, ze zijn ergens in de afgelopen jaren veranderd in Westlife.
Poppy_del_Rio schreef:
26-06-2019 13:33
Met Radiohead bedoelde ik eigenlijk Coldplay :facepalm:

Over de Pumpkins: ken je dat album Machina/The Machines of God? Het oudere werk is inderdaad nog wel te doen (behalve dan die stem van Billy Corgan :) )
Ow, gelukkig, Ik snapte die al niet.

Coldplay is gewoon slechte kutmuziek trouwens, juist voor het klapvee en niets pretentieus aan. Live niet om aan te horen ook.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 20:16
4.17% gewijzigd
Het is gewoon een coverband. Meer niet, toch?
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hun cover van Starships en Let it go wel leuk, lekker vrolijk. Ik ken ze alleen van Spotify, nooit een filmpje van ze gezien en weet ook niet hoe ze er uit zien, dat zal heel erg schelen als ik het topic zo lees. Beeld kan iets echt verpesten. En ik vind Van Canto ook goed, dat is ook een acapella band. Dat zal ook helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
01-09-2019 22:23
Ik vind hun cover van Starships en Let it go wel leuk, lekker vrolijk. Ik ken ze alleen van Spotify, nooit een filmpje van ze gezien en weet ook niet hoe ze er uit zien, dat zal heel erg schelen als ik het topic zo lees. Beeld kan iets echt verpesten. En ik vind Van Canto ook goed, dat is ook een acapella band. Dat zal ook helpen.
ik ben ook Van Canto fan, maar dat vind toch toch wel iets heel anders dan Pentatonix
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, is ander genre maar ik denk wel dat je uberhaupt een beetje open moet staan voor acapella om Pentatonix te kunnen waarderen. Ik ken mensen die steeds in de lach schieten als ze Van Canto horen door het dududududammmmdammmmdahdahdahdahdoodooooo. :P
Het is niet a capella wat me stoort. Ik luister veel oude gospel en dat is ook vaak a capella. Het is het gelikte, overgeproduceerde op emoties beluste deel. Ik vind het ook lastig uit te leggen. Het is zo ijdel en leeg.
Betty_Slocombe schreef:
29-08-2019 21:22
Ik moet dit topic even uppen. Ik neem wederom terug dat ik pretentieus zei. Lelijk is denk ik gewoon een beter woord. Ik moet hier echt een beetje van huilen: https://www.youtube.com/watch?v=cT1Kzk7akjQ

Wat een gejank.
Wat erg.
Wat erg.
Wat erg.

Ik zie net dat ik hier in dit topic ooit heb beweerd dat pentatonix niet erg hoog staat in mijn kutmuziekklassement, maar dat neem ik terug. Bij deze zijn ze gestegen naar een gedeelde eerste plaats, samen met Coldplay.

Had ik al gezegd hoe erg ik dit vind?
Ugli schreef:
03-09-2019 11:02
Ja klopt, is ander genre maar ik denk wel dat je uberhaupt een beetje open moet staan voor acapella om Pentatonix te kunnen waarderen. Ik ken mensen die steeds in de lach schieten als ze Van Canto horen door het dududududammmmdammmmdahdahdahdahdoodooooo. :P
Ik sta prima open voor acapella. Maar niet voor dit gekwijl.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
03-09-2019 19:08
Wat erg.
Wat erg.
Wat erg.

Ik zie net dat ik hier in dit topic ooit heb beweerd dat pentatonix niet erg hoog staat in mijn kutmuziekklassement, maar dat neem ik terug. Bij deze zijn ze gestegen naar een gedeelde eerste plaats, samen met Coldplay.

Had ik al gezegd hoe erg ik dit vind?
Oh dit nummer had ik nog niet gehoord. Zie nu voor het eerst een video van ze. Ik raak een beetje in de war van dat linker figuur, is dat nou een man of een vrouw? Verder durf ik het bijna niet te zeggen maar ik vind het best wel schetig. :biggrin: Ik ben allergisch voor veel nummers en artiesten maar dit vind ik best te oké, normaal ben ik juist degene die cringend in een hoekje lig.
Het is zo glad als een aal maar juist verre van pretentieus vind ik.

Blöf is toch wel het ergste wat Nederland in lange tijd is overkomen; godsgruwelijk slechte rijmelarij


Pretentieus is niet erg maar dan moet het wel ook echt goed zijn.
Over pretentieus gesproken:

Bono
Kanye

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven