Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
02-05-2018 19:55
Ik ben nu ook bij de ditto en ghost opdracht. Ik ben benieuwd hoe lang ik er over ga doen :) .
Gewoon maar alles vangen wat ik tegenkom denk ik, en dan hopen op geluk.
Oh ja, en de ballen heel great gooien.... :(

We gaan weet gelijk op Anna. Nog geen ghost gezien en die Ditto zit overal behalve bij ons.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
04-05-2018 18:10
We gaan weet gelijk op Anna. Nog geen ghost gezien en die Ditto zit overal behalve bij ons.

Ik zie nog wel ghosts als raidboss. Schiet natuurlijk niet echt op, maar alle kleine beetjes helpen. En dito’s ben ik nooit meer tegengekomen. Heb er zelf erg veel geluk mee gehad. Succes ladies.
Alle reacties Link kopieren
Die shinies..... Ik moest gisteren wat dingen ophalen en heb met de bus door een aantal centra van steden gecrosst. Ik heb non-stop meditite en makuhita aan zitten klikken maar geen shiny gevonden. Ik heb het bijgehouden, heb er ongeveer 400 aangeklikt. Ik ben level 27. Volgens mij 'kan' ik het gewoon nog niet, behalve dan op community day. Iig, ik geef het op. Nu wacht ik tot er tien ghost op mijn pad komen. Ik heb er vier, waarvan twee op klaarlichte dag. Na een ruime week... Dus dat gaat nog wel even duren.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer stopt dit event eigenlijk? Ik ben die smurfen wel zat. Iemand Gargamel al gezien?
Oh, en ik sta uiteraard nog op 0 ghosts en 0 ditto's.....
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds geen shiny Makuhita of smurfje, net als Wailmer helaas.
Wel net nog een Chansey gevangen met een cp van wel 89. Maar ach, met ananas toch weer 6 candies er bij.
Alle reacties Link kopieren
Correctie: ik vang net een shiny Makuhita in huis :cheer2:
Smurfen, nu je het zegt :-D,
Heel veel succes bij het vinden van ditto en ghost pokemon!
@winters, mooi, toch nog een shiney, nu nog een shiney smurf.
Helaas hier nog geen shinies gepakt maar wie weet,
Morgen in ieder geval zapdos uit de box, en die had ik ook nog niet, dus ben er blij mee,
Ben benieuwd of ze op den duur alle legendaries in zo'n box gaan stoppen, heel veel heb ik nog niet kunnen vangen bij een raid, dus voor mij is het op zich een mooie manier om toch nog alles compleet te krijgen,
hoewel ik het vangen van een legendary het leukst zou vinden via een raid, maarja dat lukt vaak gewoon niet.
AnnA_C schreef:
04-05-2018 22:28
Wanneer stopt dit event eigenlijk? Ik ben die smurfen wel zat.
14 mei pas! Ik ben het ook wel een beetje zat: 90% van wat ik vang zijn Makuhita, Machop of Meditite. Gisteren wel mijn eerste shiny Makuhita gevangen.

En: vanochtend heb ik Mew gevangen! :sun: De moeilijkste opdracht voor mij was om een Ditto te vangen. Heeft weken geduurd. Voor de 20 ghost Pokémon moet je ‘s avonds naar buiten. Ik speel voornamelijk ‘s avonds en had deze opdracht in no time gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een vruchtbare dag, Zapdos en Latias gevangen en naar level 38 gegaan. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een EX-raid pass voor volgende week maandag. Helaas geen shinys gevonden. Wel genoeg van die makuhita en smurf gezien en aangetikt maar helaas... ben al blij met al het andere dat ik kreeg vandaag😉
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
06-05-2018 20:41
Vandaag een vruchtbare dag, Zapdos en Latias gevangen en naar level 38 gegaan. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een EX-raid pass voor volgende week maandag. Helaas geen shinys gevonden. Wel genoeg van die makuhita en smurf gezien en aangetikt maar helaas... ben al blij met al het andere dat ik kreeg vandaag😉
Je bedoeld dinsdag,
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
06-05-2018 22:39
Je bedoeld dinsdag,
EX-raids zijn voor elke stad anders. Hier zijn sommigen op donderdag, dan weer op zaterdag, en dan weer op zondag.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
06-05-2018 22:39
Je bedoeld dinsdag,
14 mei is echt op maandag hoor🤔
Alle reacties Link kopieren
Anna! Meer kans voor ons om de Ditto te scoren :cheer2:

https://pokemongohub.net/post/guide/lis ... -disguise/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ha, toch alle aapjes gaan vangen vanaf nu!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
06-05-2018 22:51
EX-raids zijn voor elke stad anders. Hier zijn sommigen op donderdag, dan weer op zaterdag, en dan weer op zondag.
Exraids zijn overal op dezelfde dag, dus deze week overal ter wereld op dinsdag, net als volgende week.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
09-05-2018 06:34
Exraids zijn overal op dezelfde dag, dus deze week overal ter wereld op dinsdag, net als volgende week.
Dan vind ik het wel raar dat mijn pas zeg 14 mei, wat echt op maandag is🤔
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-05-2018 07:47
Dan vind ik het wel raar dat mijn pas zeg 14 mei, wat echt op maandag is🤔
https://pokemongohub.net/post/news/new- ... 15th-2018/
Blijkbaar hangt het af van de tijdzone. Of ben je gewoon in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
09-05-2018 08:15
https://pokemongohub.net/post/news/new- ... 15th-2018/
Blijkbaar hangt het af van de tijdzone. Of ben je gewoon in Nederland?
Ik zit gewoon in Nederland en de raid is hier in het dorp. Samen met nog meer mensen die dat er ook op hebben staan
Alle reacties Link kopieren
Pfoe wat een dag. We zouden om 9.10 een raid gaan doen. Dus ik met zoon er heen. Sta ik daar krijg ik een appje van dochter (zit in de 1e klas van het voortgezet onderwijs) dat ze haar sleutels niet kon vinden. Ik dacht dat het om de huissleutel ging (en die had ik zien liggen) ging dus ik zeg tegen zoon: doe jij de raid maar, dan ga ik even naar je zus en dan kom ik er aan'. Maar op een andere locatie zat ook nog een Latios, en die wilden ze ook nog gaan doen. Ze boden aan om zoon evt mee te nemen en dat ik hem daar dan op kon pikken. Nou dus ik naar dochter toe, bleek het om haar fietssleutel te gaan. Gezocht maar niet gevonden. Dochter maar gauw met de auto naar school gebracht (uiteraard was ze te laat) en toen gauw naar de andere locatie gegaan, waar ze met zoon stonden :heart:
En net nog een Latios raid gegaan. In totaal hebben we er al 1 :-D dus de druk is er af.
En toen vroeg net nog 1 van de dames wat zoon ging doen vandaag toen hij zei dat hij het nog niet wist kreeg hij kreeg hij 4 Euro in de handen gedrukt zodat hij vanmiddag met zijn zus een ijsje kon gaan halen :heart:
Ik zei dat het niet hoefde maar ze stond er op.
En dan besef ik me toch maar weer dat er ook veel lieve mensen in de groep zitten :heart: en die vervelende mensen negeer ik dan maar lekker :)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-05-2018 09:08
Ik zit gewoon in Nederland en de raid is hier in het dorp. Samen met nog meer mensen die dat er ook op hebben staan
Ik zit in redelijk wat actieve groepen en volgens iedereen zijn de exraids op dezelfde dag. Ben hier dan ook erg verbaast over.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
09-05-2018 14:24
Ik zit in redelijk wat actieve groepen en volgens iedereen zijn de exraids op dezelfde dag. Ben hier dan ook erg verbaast over.
Ik had ook het idee dat de pasjes voor minimaal heel Nederland tegelijk kwamen en voor dezelfde dag waren.

Vanmiddag drie raids gedaan met lucky egg. Schiet lekker op :) Jammer dat 2 van de 3 latiossen wegrenden, maar de hoogste bleef wel zitten.

Ik heb een vrachtladingen bessen zitten gooien op een gym die nu goud is. Ding staat op de plek waar ik vorige week op vakantie was. Denk niet dat ik er ooit nog terugkom om ook voordeel te hebben van die gouden badge, maar toch leuk.
Alle reacties Link kopieren
Die latios is een lastig beestje. Vooral als je geen “bananen” hebt. Pas bij de zesde raid gevangen. Ben inmiddels wel level 37. Er worden hier tripple raids georganiseerd.... lucky egg erbij aan.

Heb inmiddels heel veel rarecandy. Bewaar ze voor nieuwe gen, maar tas wordt wel klein. Heb maar weer uitgebreid.
Nu ik latios heb kan ik weer rustig aan doen. Hoef ik geen raids meer te doen. En dat volgende level gaat toch heel lang duren.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant, het is ook wel leuk om rare candy op legendaries te gooien. Die worden echt heel sterk als ze hoog zijn.
Heb je nog een goede Rayquaza? Die is te gebruiken tegen latios. Kyogre en Raikou zijn ook nuttig (niet speciaal tegen latios).
En Mewtwo, natuurlijk. Mijn hoogste heeft focus blast. Niet eens de beste zet, maar heel nuttig tegen die blisseys overal.

Ik moet nog een klein stukje tot level 39, en dan gaat het wel even duren...
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
11-05-2018 22:20
Die latios is een lastig beestje. Vooral als je geen “bananen” hebt. Pas bij de zesde raid gevangen. Ben inmiddels wel level 37. Er worden hier tripple raids georganiseerd.... lucky egg erbij aan.

Heb inmiddels heel veel rarecandy. Bewaar ze voor nieuwe gen, maar tas wordt wel klein. Heb maar weer uitgebreid.
Nu ik latios heb kan ik weer rustig aan doen. Hoef ik geen raids meer te doen. En dat volgende level gaat toch heel lang duren.
Je kunt er beter gouden besjes op gooien, die verhogen de vangkans veel meer dan bananen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in 2 dagen 58 mogelijke-dittos gevangen, maar Neehoor, alles bleef zichzelf. Stom spel. :furious:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven