Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Klopt, KyloRen. Ik vond het wel mooi bedacht dus ik dacht ik plaats hem hier even :proud: . Verder heb ik op Pokémon gebied weinig te melden. Jullie wilden niet weten dat ik een derde shiny Magikarp heb gevangen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Wauw 3 shiny Magikarps, als je er nog 1 tegenkomt wil je dan vragen of hij ook bij mij komt buurten?
Jij weet duidelijk waar ze zitten :biggrin:
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Er zijn vannacht medailles toegevoegd. Voor legendary battles en voor Pokémon uit de Hoenn region. Laat ze maar snel komen! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik ook. Win 10 legendary raids :-D

Ik hoop dat we binnenkort horen wanneer het Halloween event begint.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar was het ook zo rond die tijd geloof ik.
Morgen! http://pokemongolive.com/en/post/halloween2017

Gastly, Drowzee, Cubone, and other spooky Pokémon are back again this Halloween, and this time, they’re bringing some special friends! Sableye, Banette, and a few other Ghost-type Pokémon originally discovered in the Hoenn region will be making their first-ever appearance in Pokémon GO. The rest of the Pokémon first seen in the Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire video games will gradually arrive starting as early as December! We hope Trainers enjoy this special Halloween treat. The Halloween celebration will start on October 20 at 12:00 P.M. PDT and run until November 2 at 1:00 P.M. PDT.

A special Pikachu will be out celebrating Halloween in an all-new costume, and you can, too! Dress up your avatar for the occasion by wearing Mimikyu’s Disguise Hat. You’ll also earn extra Candy while you’re out trick-or-treating with your Buddy Pokémon: Candy rewards from catching, hatching, and transferring Pokémon will be doubled, and your buddy will find Candy twice as fast during the Halloween celebration! Last but not least, you’ll have the opportunity to stock up for your upcoming adventures with special boxes from the in-game shop, featuring items such as Raid Passes and Super Incubators.

While you’re out looking for Sableye, Banette, and other spooky Pokémon, use your Pokémon GO AR camera to capture festive photos and share them on social media using #PokemonGOHalloween. As always, make sure to remain alert and aware of your surroundings while playing Pokémon GO this season.


—The Pokémon GO team

Afbeelding
anoniem_179311 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 15:55
2.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik morgen een dagje vrij, dat wordt dus weer lekker vangen :cheer2:

Dubbele candy komt ook goed uit, heb vandaag mijn buddy gewisseld in de hoop dat ze dit zouden doen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Het is volgens mij pas om 21:00 uur. Of kijk ik verkeerd? Dat zou mooi zijn, want ik ben morgen ook vrij en ga zaterdag op vakantie. Dus ik zal niet veel van het event mee krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja da's waar ook zijn Amerikaanse tijden, naja maakt de pret er niet minder op.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de lunch naar een uitgeputte rode gym gelopen. Toen ik in de buurt kwam zag ik een auto staan, en veranderde de gym in blauw met 1 P er in. Prima. Die van mij er bij gezet, en doorgelopen. De auto bleef staan. Nog even naar de gym gekeken: 3 Pokemon er in. Niemand in de buurt, behalve de auto. Nog een keer verversen, wéér er 1 bij, tot de gym vol was..
ik liep verder naar een andere gym en daar kon ik ook bij, want nog 4 plekken.
De auto komt er aan gereden en Jahoor, alle plekken worden opgevuld.. hij speelt dus met in ieder geval 5 accounts. Volwassen vent. Sneuneus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oeh, ik heb zin in het event!

En momenteel mazzel: er is een charmander nest in de buurt en normaal is charmander hier bijna niet te vinden, of andere generatie 1 starters bijna niet te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Strax om 21.00u gaan we met een groepje lopen en nieuwe Pokemon vangen. We gaan dan waarschijnlijk geen gyms overnemen, maar alleen die nieuwe 5 Pokemon zoeken. Wel jammer dat het slechter weer is dan de afgelopen dagen, maar het past ook wel weer in het event....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de special boxes niet echt de moeite waard. Wat heb je nou aan raspberries, die krijg je bij iedere stop..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Leuk, de nieuwe zijn er!
Allemaal schaduwen op de pokedex. Morgen vangen, want dan kan zoon mee.
Alle reacties Link kopieren
3 nieuwe gevangen en al 1 geevolved. Ook pikachu met heksenhoedje. Leuk! Zijn bij de 5 nieuwe de evolves inbegrepen? Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Net nr 353, Shuppet, uit de Pokedex gevangen. Mijn hoogste was 249, dus dat betekent dat er veel nieuwe bijkomen :cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja bij de 5 nieuwe zitten 2 evoluties. Ik ben helaas alweer compleet.
Ah, dan heb ik ze ook al allemaal, behalve pikachu met zijn heksenhoedje.

Tot mijn grote vreugde zijn de nesten niet veranderd en heb ik nog een ander nest gevonden met dat krokodilletje, een starter van Gen 2. Daar heb ik er ook weer wat meer van.

Maar het blijft wel balen dat mijn vriend nog geen nieuwe gsm heeft. Samen hunten is wel een stuk gezelliger.
Alle reacties Link kopieren
Net een uurtje buiten geweest, alle 5 nieuwe binnen en ook Pikachu en raich met hoed toegevoegd aan mn verzameling. Ik heb zelfs een shiny sableye. Blijkt dat ze allemaal ook als shiny verschijnen. :cheer2:
Lap, mogelijk zijn de nesten tóch veranderd. Silphroad staat weer vol met vraagtekens. Hmm. Dat hoop ik niet want eindelijk kon ik eens Charmanders vangen!
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens mij afgelopen woensdagnacht zijn de nesten veranderd Marquise. In ieder geval hebben wij nu een Shuckle nestje

Wel leuk die nieuwe spoken. Alleen jammer dat we ze binnen een kwartier allemaal al hadden. We moeten alleen pikachu met hoedje en de evolves van de nieuwen nog.
Ik vind de boxen ook een beetje tegenvallen. Ik twijfel over de middelste box, omdat je dan wat van eierkokers er bij krijgt. Maar ik moet ook nog pokemon-storage kopen.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik deze week een pokemonbuddy had (die steeds vergat haar telefoon mee te nemen :) ) heb ik weinig gespeeld. We zijn nauwelijks in de steden geweest, dus niet zoveel pokestops en gyms gezien. Ik sta al wel een paar dagen met een verhongerde gyrardos in een verder verlaten gym in een klein dorpje. Ben benieuwd of ik hem ooit nog terug krijg :) (iemand binnenkort op vakantie? ).
Ik heb al wel wat schaduwen gezien van de nieuwe, dus ik hoop er nog wel wat te vangen. En anders als we weer thuis zijn. Gelukkig duurt het event nog eventjes.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je nog wat kan vangen Anna. Je krijgt ook dubbele candies, dus dat is ook lekker meegenomen.
Ik heb nu inmiddels alweer 3 pikachu's met heksenhoedje dus die kan ik straks ook evolueren.
Ik heb trouwens maar blissey genomen als buddy. Daar kan ik nog wel wat candies van gebruiken.

Ik heb nu eerst maar wat pokemon-storage gekocht. Ik moet nog een paar dagen wachten en dan kan ik de middelste box kopen (eierkokers en raidpassen komen altijd wel van pas)
Klopt, volgens mij zijn dat allemaal vrouwtjes.

Urgh, ze hebben de defenderbonus aangepast. Het is maximum 50 coins per dag en als je meerdere pokémon in een gym hebt staan, kan het dus zijn dat je geen defenderbonus krijgt bij de één omdat het maximum al bij een ander hebt gehaald.

Leuke poging om me te laten betalen voor muntjes, maar dat ga ik nog steeds niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
21-10-2017 20:08
Klopt, volgens mij zijn dat allemaal vrouwtjes.

Urgh, ze hebben de defenderbonus aangepast. Het is maximum 50 coins per dag en als je meerdere pokémon in een gym hebt staan, kan het dus zijn dat je geen defenderbonus krijgt bij de één omdat het maximum al bij een ander hebt gehaald.

Leuke poging om me te laten betalen voor muntjes, maar dat ga ik nog steeds niet doen.
Dat is toch al sinds het begin van de zomer zo?



Mannetjes Pikachu met hoed bestaan wel: ik heb er eentje. Die heeft wel een hele harem aan vrouwtjes om zich heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven