Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee, ik kreeg telkens 50 coins per gym per dag. Niet 50 coins per dag, ongeacht de hoeveelheid gyms.
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
21-10-2017 20:39
Nee, ik kreeg telkens 50 coins per gym per dag. Niet 50 coins per dag, ongeacht de hoeveelheid gyms.

Daar was je dan de enige in.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hmm, wat raar. Misschien dat het me pas gisteren is opgevallen, dat kan ook. Ik heb anderhalve week niet gespeeld en ben daarvoor nog vrij druk geweest dat ik niets met gyms deed.
Ik heb trouwens sinds het event wel weer meer last van glitches, storingen, GPS die onvindbaar is en Truus die echt alle kanten op rent. Ze stond net ineens bij een school, ruim anderhalve km van mijn huis.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
21-10-2017 21:32
50 coins maximaal per dag is al sinds de nieuwe gyms, als ik me niet vergis. Ik deed niet echt veel met gyms, pas sinds een week ofzo.
Klopt. Het was toen een paar dagen 100, met alleen muntjes per heel uur dat je in een gym zat, en toen werd t 50, met muntjes per 10 minuten.
Alle reacties Link kopieren
Snik. Picca met heksenhoed evolved. Later maar goede raichu van gemaakt. Stom.
Rest is compleet.
Alle reacties Link kopieren
Ja die kom je ongetwijfeld nog wel vaker tegen

Nu al 2x in een uur tijd bericht dat er blissey ergens zat, maar ik kon niet gaan want had visite..
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
22-10-2017 13:18
Ja die kom je ongetwijfeld nog wel vaker tegen
Een pichu bedoelde ik. Hij kwam uit 2 km ei. Duimen voor een nieuwe. Stom stom stom.
Ik vind het event wel leuk! Ik heb nu ook eindelijk Houndour and zijn evolutie.

Ik kreeg wel de laatste keren weer stomme dingen uit die eieren: Krabby en Natu en dat soort fratsen. Ik wil ook een pichu met heksenhoed.
Ik heb geheel geen 2 km eitjes meer. Die krijg ik niet meer zo vaak.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook! Vorige event had ik vier X10 km ei, nu alleen 5 km.
Wel leuk dit, candy verdubbeling.
Vandaag naar de Efteling en vanavond met lucky egg evolueren, ik ben bijna lvl 32!
Alle reacties Link kopieren
Dat is gaaf KyloRen!
Ik ben druk aan het wandelen met mijn ei. Nog 2 en een halve km en dan komt mijn 10 km-ei uit. Ik probeer maar niet te veel op iets leuks te hopen.
Ik heb vanmorgen ook een stukje door het dorp gelopen met het idee mijn ballenvoorraad aan te vullen, maar dat ging een beetje lastig, omdat ik steeds pokemons tegenkwam die ik wilde vangen. Máár ik heb er meer dan ik had. Misschien morgen nog maar een keertje doen.

Gistermiddag hadden we visite, nog voor mijn dochters verjaardag (13 jaar alweer...) De laatsten gingen iets voor 8 uur weg, en zoon wilde nog zo graag even wandelen en de gym veroveren. Het was donker, koud, en bladeren op straat, echt zo'n Halloween sfeertje. Hij vindt het altijd zo leuk. Dan gaan we altijd gezellig kletsen :love:
Alle reacties Link kopieren
Gaaf hoor KyloRen, ik had zelf een Skarmory in mijn 10km ei dus ik ben iets minder enthousiast.

Leuk dat je zulke momentjes hebt met je zoon Winters en een lage ballenvoorraad komt mij bekend voor. Het lijkt ook wel alsof de stops soms heel weinig items geven of je krijgt een berg potions maar geen ballen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Vandaag toevallig 2x 10 km ei gekregen. Hoera!
Alle reacties Link kopieren
Het mooie van dit event is dat je met sommige Pokemon (derde evolutie) 40 candy krijgt als je het goed doet. Dus een gengar vangen met ananas levert je 40 candy op, zo kan je hem ook sneller uppen, of candy verzamelen voor gen4 uitkomt zodat je sommige nog eens kan evolueren (alleen als er nog geen derde evolutie is)
Is er al iemand die die sableye ook shiny heeft? Ik vind hem toevallig de eerste avond al.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vanavond uit mijn 10km ei een .... sableye. Niet eens shiney. Joehoe.
Maar ook, dankzij een appgroep, een blissey in het wild vlakbij mijn huis. Dat compenseerde dat ei dan wel weer :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Pikachu met heksenhoed!!!!!!!!!!!
En ik heb alle 5 de nieuwe pokemons!!!!!!!!!!!!!!!!

Net een rondje wezen fietsen, heel langzaam zodat de kilometers telden. Daardoor ook nog een ei uitgebroed waardoor ik eindelijk mijn koffing kon evolueren. Ik ben helemaal blij nu :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik hoop zeer binnenkort eindelijk een Charizard te hebben. Ik heb nu in de 80 candy dus dat zou in theorie moeten lukken :D
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd hoor Anna, leuk dat je zoveel nieuwe erbij hebt. Pikachu met een hoedje kwam net ook nog even bij mij buurten.

Ik denk dat die Charizard wel gaat lukken hoor Marquise, zolang je maar niet dezelfde fout maakt die ik maakte bij het nieuwjaarsevent. Ik had toen per ongeluk een hele slechte Charmander evolved in plaats van naar de Professor gestuurd en daardoor kwam ik 25 candy tekort voor mijn Charizard :facepalm:
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Nu, ik heb dat nest in de buurt en met de dubbele candy voor zowel vangen als lopen tikt het lekker aan. Verder is hij hier zelden te vinden dus nu is wel het moment!

Ik heb overigens nu ook een Hitmonchan eindelijk na meerdere eitjes. Ik kom er alleen nu pas achter dat ik ook nog ergens een Hitmontop zou moeten vinden.
Alle reacties Link kopieren
Heb je Hitmonlee al wel? Een Tyroque waarvan de HP de beste appraisal geeft zou in een Hitmontop moeten evolven. Mijn man kreeg bij de eerste poging toch nog een Hitmonchan (appraisal zei echt alleen iets over HP verder niks), dus het is geen 100% garantie. Pas bij de tweede poging werd het een Hitmontop.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Ja, daarvoor ben ik destijds nog samen met vriend in hangoutfit naar buiten gehuppeld. ;D
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste Machamp raid solo gedaan (en gelukt).
Alle reacties Link kopieren
Nimbus, welk level ben je? Ik heb van de week ook Machamp alleen geprobeeerd maar niet gelukt helaas. Ik ben level 33. Maar misschien dat een Machamp met andere aanvallen wel lukt dus ik wil het nog wel een keer proberen.
Gefeliciteerd met je Pichu met hoedje KyloRen! Wat leuk. Ik kreeg gisteren Machop uit een 2 km-ei.
En ook kwam mijn 10-km ei uit. Daar zat een schaapje in, met 60 candies, dat tikt lekker aan.
Alle reacties Link kopieren
Stoer, Nimbus!
Ik heb al een hele tijd geen machamp raid meer in de buurt gezien. Jammer, want ik wil t ook wel eens proberen.

Winters, het schijnt ook nogal uit te maken wat voor telefoon je hebt. Met een oudere, langzamere wordt t een stuk lastiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven