Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
03-11-2017 20:17
Curley, Niantic heeft al aangegeven dat de rest van gen3 pas in december komt. Of dat weertechnisch nou beter is :) ?


Net een Raikou raid met z’n vijven gedaan. We hielden 4 hele secondes over :)
December pas? dat duurt mij te lang, mooi moment om te stoppen met Pokemon en verder te gaan met Draconius go. Ik wil gewoon nieuwe beestjes vangen en eieren uitbroeden en bij Draconius zijn de eieren tenminste wel nauwkeurig.

@ Vlinderplant, ik denk dat je gewoon pech hebt. Moederdraak zit bij mij ook niet in iedere Portal, maar misschien mag je maar 1 ei per dag doen ;-D
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Curley schreef:
04-11-2017 09:11
December pas? dat duurt mij te lang, mooi moment om te stoppen met Pokemon en verder te gaan met Draconius go. Ik wil gewoon nieuwe beestjes vangen en eieren uitbroeden en bij Draconius zijn de eieren tenminste wel nauwkeurig.

@ Vlinderplant, ik denk dat je gewoon pech hebt. Moederdraak zit bij mij ook niet in iedere Portal, maar misschien mag je maar 1 ei per dag doen ;-D
Eindelijk de draak gevonden. Bij vijfde portal. Inmiddels level 12 en zit in meer dan 10 arena’s. Maar bij level 15 schijn je overal uitgegooid te worden. Dus doe maar even rustig aan. Niet meer evolven voorlopig. 70muntjes per dag is wel lekker.
Als de nw gen komt stap ik wel weer over. Maar tot die tijd die tijd alleen legend proberen te vangen.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
04-11-2017 18:45
Eindelijk de draak gevonden. Bij vijfde portal. Inmiddels level 12 en zit in meer dan 10 arena’s. Maar bij level 15 schijn je overal uitgegooid te worden. Dus doe maar even rustig aan. Niet meer evolven voorlopig. 70muntjes per dag is wel lekker.
Als de nw gen komt stap ik wel weer over. Maar tot die tijd die tijd alleen legend proberen te vangen.
Dit klopt, ik ben nu level 16 en zit dus in de zilveren Arena’s die ik opnieuw moest veroveren. Als je een library gebruikt om je beest te hertrainen dan mag je ook een paar dagen niet in die dingen komen. Ik heb alleen geen idee wat een goede moveset is, dus ik heb maar wat gedaan :$

Als G3 er is dan ga ik wel weer verder met Pokemon, maar tot die tijd ben ik wel blij dat ik even iets anders kan spelen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Ik had net even Pokemon opgestart en ik zie een Sandslash als raidboss, blijkbaar hebben ze dus nieuwe bosses maar ik word er niet enthousiast van dus mijn pokemon activiteit blijft laag.

https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/c ... on_thread/
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe raidbosses nieuwe uptodate lijst

Ei duurt nu maar 45 minuten en boss 1 uur

lvl 1
Ivysaur - CP 5238
Metapod - CP 1534
Charmeleon - CP 5038
Wartortle - CP 4503

lvl 2
Magneton - CP 14172
Sableye - CP 8266
Sandslash - CP 12312
Tentacruel - CP 12190
Marowak - CP 9891
Cloyster - CP 15678

lvl 3
Ninetales - CP 14914
Scyther - CP 17358
Omastar - CP 18915
Porygon - CP 11419

lvl 4
Poliwrath - CP 24247
Victrebell - CP 23780
Golem - CP 30572
Nidoking - CP 24873
Nidoqueen - CP 23216

( Still appearing from before: Tyranitar, Lapras, Snorlax machamp, gengar, Alakazam, as of now)

Ofwel, heb je weinig aan, gelukkig nog wel tyranitar, Lapras en snorlax. Golem is dan ook nog wel goed te doen.
Draconius heeft geen geel team. Dus na level 5 eraf gegooid.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben gewoon rood (net als bij pokemon go) bij Draconius. Maar ik weet nog niet zo goed wat ik van het spel vind. Mijn zoon (8 jaar) vindt het geweldig.

Ik ga zo met hem een Raikou raid doen (mijn eerste) Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
En Raikou is binnen, met dank weer aan zoon :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb raikou ook weer gevangen. Mn derde al. Gaat lekker. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb draconius go ook maar gedownload :$
Voordeel is wel dat er veel maar drakenstops zijn, ook 3 in mijn straat! (pilaren van overvloed, is het expres dat ze bij de duurste huizen van de straat staan? :) ). Kan het dus ook vanaf de bank spelen. Zoon en ik snappen er nog niet veel van, maar zijn pas bij level 4.
Gingen vanochtend even naar buiten. Liep ik op gegeven moment met 2 telefoons in m'n handen: links draconius go en rechts pokemon go :facepalm:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Zit wel in 11 arena’s maar heb nog niet gestreden. Kun je er alleen maar in je eentje in zitten? En kun je ook strijden met je eigen kleur.
Ben net uit een arena gegooid, maar waar dat was? Die dingn hebben rare nietszeggende namen.

Mijn raikou wil niet lukken.. :- (
Alle reacties Link kopieren
Draiconus Go nog niet gedownload, kan me nog wel vermaken met Pokemon.
Gisteravond eerste Raikoubattle gedaan, ik ving hem niet, vriend wel.
Vanmiddag tweede battle, toen had ik 'm, vriend niet. En bij de derde battle hadden we 'm beide! Dus 2 uit 3.
Kennen jullie een trucje om de event pokemons uit mij storave.te krijgen? Of zit ik daar u eeuwig aan vast?
Alle reacties Link kopieren
zecora schreef:
05-11-2017 23:44
Kennen jullie een trucje om de event pokemons uit mij storave.te krijgen? Of zit ik daar u eeuwig aan vast?
Gewoon een voor een verwijderen, dus Pokemon aanklikken en dan op transfer. In groepjes krijg je ze niet meteen weg.
BowGirl35 schreef:
05-11-2017 23:56
Gewoon een voor een verwijderen, dus Pokemon aanklikken en dan op transfer. In groepjes krijg je ze niet meteen weg.
Dat doet ie hier dus niet... krijg de melding can not transfer event pokemon. Zit ik nu met 5 pikachus met halloween muts...
Afbeelding

Je klikt rechtsonder op die 3 streepjes onder elkaar waar je zoals KyloRen aangeeft ook z'n attacks kunt zien (appraise). Daar onderaan staat 'Transfer'. En dan krijg je de vraag of je hem wilt transferren (YES) en of je het zeker weet (YES). Dan is 'ie weg.

Ik heb Raikou gevangen. Is het al bijna december? Voor wat er nu losloopt, ga ik de kou niet in hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga alleen nog naar buiten voor raids. En ook alleen overdag. Mij te koud om buiten te zijn. Gelukkig hoef ik niets te vangen. Heb alles al. Maar voor raikou maak ik graag een uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
Raikou is al vijf keer gevlucht...
gifgroen schreef:
06-11-2017 18:30
Afbeelding

Je klikt rechtsonder op die 3 streepjes onder elkaar waar je zoals KyloRen aangeeft ook z'n attacks kunt zien (appraise). Daar onderaan staat 'Transfer'. En dan krijg je de vraag of je hem wilt transferren (YES) en of je het zeker weet (YES). Dan is 'ie weg.

Ik heb Raikou gevangen. Is het al bijna december? Voor wat er nu losloopt, ga ik de kou niet in hoor!
Thanks. Het is zo gelukt. Deze optie kende ik nog niet
Alle reacties Link kopieren
Balen is dat hè, Vlinderplant! Ik had dat met Entei, 10e keer of zo ving ik hem pas.
Had de moed bijna opgegeven ;-)
Gelukkig heb je nog wel even tijd!
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :yes: :cheer2: :cheer2:

Ik heb eindelijk mijn shiny magikarp!

:cheer2: :cheer2: :yes: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
08-11-2017 17:01
:cheer2: :cheer2: :yes: :cheer2: :cheer2:

Ik heb eindelijk mijn shiny magikarp!

:cheer2: :cheer2: :yes: :cheer2: :cheer2:
Gefeliciteerd!!! :cheer:
Super, Winters! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Volgend jaar kunnen we Harry Potter GO gaan spelen: https://www.ad.nl/show/harry-potter-wor ... ~a2b43d1f/

Ben best benieuwd eigenlijk, wat ze daarvan maken :facepalm: .
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor Winters! Shiny Magikarp zou ik ook nog wel willen, de rest van de shinies vind ik niet zo heel erg boeiend.

Ik denk niet dat ik Harry Potter Go zal gaan spelen, vind twee van dat soort spellen wel genoeg. Maar goed zeg nooit nooit want misschien verveel ik me tegen die tijd wel weer met Pokemon of Draconius ;-)
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven