Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tnx! Hij zat gewoon in huis, en ik woon niet eens aan het water.
Haha ik had al candies bewaard voor als ik er ooit één zou vangen, en nu heb ik er dus 1. Zoon wilde hem al gelijk evolueren, maar ik wil er eigenlijk nog even van genieten :biggrin:

Ik denk ook niet dat ik harry potter go ga spelen maar zeg nooit nooit natuurlijk. Ik heb het drakenspel nu een week en ik vind het ook wel leuk, maar mijn hart ligt toch bij pokemon go.
Maar mijn zoon en dochter daarentegen..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie nieuwe vangsten allemaal. Ik kreeg vandaag een medaille voor het hatchen van 500 eggs, ook leuk. Draconius Go laat ik aan me voorbij gaan Ik heb nog genoeg te evolueren qua Pokemon (Flaafyy, Scyther, Bayleef, Quilava).
Alle reacties Link kopieren
Ik was al veel te vroeg wakker vandaag en heb ff een rondje gedaan met de hond. Supervangsten gedaan.
1 shiny Magikarp, 1 Snorlax van 2800cp en nog een Magikarp van 100IV. En ook nog level 34 geworden dankzij Lucky egg en 7de streak op gym. Ik ga altijd naar de dichtsbijzijnde gym, die badge heb ik goud dus krijg er dan ook nog 30 items van. Dus mag niet klagen voor het begin van deze dag.

Vrienden van mij zijn naar zuid Korea gespooft, daar is een event bezig en vanaf morgen zijn er ook legendary birds raids te doen. Jammer dat ik het niet kan, want wil nog steeds graag mn articuno.

Draconius go heb ik er weer afgehaald, dat vond ik toch niet zo leuk. Harry potter zal ik ook niet snel spelen hoewel ik wel groot HP fan ben.
Alle reacties Link kopieren
Zo dan! Gaaf Bowgirl! Het loont dus om vroeg op pad te gaan..
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
09-11-2017 07:33
Zo dan! Gaaf Bowgirl! Het loont dus om vroeg op pad te gaan..
Ik heb het idee dat er vaak mooie vangsten in de nacht te vangen zijn. Via app groep komt er regelmatig wat leuks voorbij door mensen die dan op pad zijn. Maar in de meeste gevallen slaap ik dan nog.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat moet ik maar eens uitproberen dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze week twee wilde larvitar gevangen, eentje uit een rijdende trein. Maar shinies, daar geloof ik niet meer in :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk winters een shiny. Gefeliciteerd

Heb mijn Raikou. Dankzij manlief. Kom zelf niet aan raids toe. Overdag geen tijd en in het donker heb ik weinig zin om op pad te gaan. Ook nog veel slecht weer.

Met draconius heb ik level 15 even uitgesteld om bag drie keer te kunnen upgraden. Ben uit alle arena’s geknikkerd maar zit er al weer in zes. Heb nog nooit gevochten om arena. Zoek altijd een lege.

Hp game. Tsja tzt maar bekijken. Maar tis nu al wel vermoeiend. Op fiets kun je met draconius eieren uitbroeden maar tis ook handig om gele gyms te zoeken. Dus schakel nogal wat af. En nu handschoenentijd begint is dat niet handig. Ik vang slechts 1 pokemon per dag plus 1 keer draaien. Verzamel meer muntjes.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren zijn ex raid passen verdeeld in mijn woonplaats. Helaas kreeg ik er geen terwijl ik toch altijd bij raids ben. Iedereen vond dat wel vreemd. Het gevecht vind vanmiddag plaats. Maar ik ga niet kijken, ga mezelf er niet gek mee maken. Geen zin in. Maar het is wel jammer. :cry:
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
11-11-2017 08:20
Gisteren zijn ex raid passen verdeeld in mijn woonplaats. Helaas kreeg ik er geen terwijl ik toch altijd bij raids ben. Iedereen vond dat wel vreemd. Het gevecht vind vanmiddag plaats. Maar ik ga niet kijken, ga mezelf er niet gek mee maken. Geen zin in. Maar het is wel jammer. :cry:
Weet je zeker dat je er geen hebt? Hier in de buurt is een raid waarbij mensen geen uitnodiging in beeld gezien hebben, maar wel ineens een pas tussen hun items hebben.
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
11-11-2017 08:25
Weet je zeker dat je er geen hebt? Hier in de buurt is een raid waarbij mensen geen uitnodiging in beeld gezien hebben, maar wel ineens een pas tussen hun items hebben.


Yup geen invite in mn bag. Al meerdere keren bekeken sinds gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Iemand ook al bekend met Draconius Go ?
Alle reacties Link kopieren
Oeps ja, ik dacht ik bij was met lezen niet dus :-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is nu ook besmet met het Draconius Go virus, net zoals mijn zoon.
Nu moet Draconius steeds gespeeld worden met als gevolg dat ik anders al een aantal km meer en pokestops had kunnen doen met pokemon omdat zoon steeds Draconius wilt doen (hij is 8 jaar en speelt het zodoende op mijn telefoon)
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
11-11-2017 17:29
Mijn dochter is nu ook besmet met het Draconius Go virus, net zoals mijn zoon.
Nu moet Draconius steeds gespeeld worden met als gevolg dat ik anders al een aantal km meer en pokestops had kunnen doen met pokemon omdat zoon steeds Draconius wilt doen (hij is 8 jaar en speelt het zodoende op mijn telefoon)
Bekend probleem :)
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook al een mooie Sun and Moon-outfit aan? Zomer in Pokémonland, heerlijk :sun:
Alle reacties Link kopieren
Jazeker Marene. Was het hier maar zulk lekker weer. Het nodigt niet echt uit om een stukje te wandelen. Eigenlijk moet ik nog een gym veroveren want ik heb voor vandaag nog geen muntjes, maar veel zin heb ik eigenlijk niet..
Mijn pokemonnende collega vroeg me of ik ook Harry Potter Go ga spelen. Ik weet het nog niet eigenlijk. Ligt er ook aan tegen die tijd hoe dol mijn zoon nog is op Draconius Go. 3 van die spellen wordt eigenlijk een beetje teveel van het goede.
Máár ik heb collega natuurlijk wel vol trots over mijn shiny magikarp verteld :)
Alle reacties Link kopieren
Winters: en? je collega jaloers gemaakt?!
Zou zeker fijn zijn, weer waarbij de outfit zou passen!
Ik heb overigens niet echt moeite met dit weer, heb een hondje waar ik elke dag een keer of 4/5 mee naar buiten ga, steeds minuut of 10 tot 20. Beide vinden we regen geen probleem ;-)
Ik las ergens iets over een Thanksgiving-event.... dubbele xp was het vorig jaar. 22 november is Thanksgiving dit jaar.... zou mooi zijn, dan wordt level 39 vast haalbaar :p
Alle reacties Link kopieren
Haha ik denk dat hij misschien wel lichtelijk jaloers is.
Zo dan, bijna level 39! Dat gaat goed Marene!
Ik hoop dat dat event doorgaat dan.
Dan zal ik denk ik, hoop ik misschien wel naar level 34 gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde dat het een grap was, fanmade. Maar het zou me nix verbazen als het wel zo is.
Ik ben lekker een paar dagen, tot donderdag in Parijs. Heeeeel veel stops en gyms daar. Dus onder het verkennen van de stad lekker wat stops draaien. Heb er zelfs al een raikou gevangen. Nu maar hopen dat ik daar geen ex-raid pas van krijg. Anders moet ik weer terug :O
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg Bowgirl, geniet er van!
Dat zou toch vervelend zijn dat je terug zou moeten ;-) (of je verlengt gewoon met een paar dagen óf weken, óf maanden.... :-D )
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
14-11-2017 16:38
Leuk zeg Bowgirl, geniet er van!
Dat zou toch vervelend zijn dat je terug zou moeten ;-) (of je verlengt gewoon met een paar dagen óf weken, óf maanden.... :-D )
Dank je
Probleem is dat ik niet weet wanneer je een pas zou krijgen, en wanneer het gevecht dan zou zijn. En daarop te moeten wachten is ook weer zo wat. Op zich niet heel erg, erg mooie stad dus genieten zou ik hier wel die tijd. ;)
Alle reacties Link kopieren
Kylo, zijn er bij jou ‘s avonds nog raids dan? Sinds afgelopen zondag zijn raids in Nederland (weet niet of jij daar woont) ongeveer tussen 6 en 19:30. Reuze handige tijden met een baan en een gezin wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ‘reuze handige tijden’ was sarcastisch. ‘s Ochtends is het hier spitsuur, en kan ik echt niet even het huis uit om eens lekker te gaan raiden -als er dan al mensen zouden zijn om mee te raiden- en tegen de tijd dat we ‘s avonds klaar zijn met eten zijn de raids afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Ach KyloRen, wat rot :hug:

Ik loop ook eigenlijk tegen hetzelfde aan. Ik werk van 's-middags tot 's-avonds en in de ochtend is juist de rest aan het werk of op school. Dan probeer ik nog wel eens een level 1 of level 2 raid te doen voor de xp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven