Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
himalaya schreef:
29-12-2018 09:34
Blauwbek-snorunt in de pocket. :yes:

Dat werd wel weer wens tijd, een shiny. Was alweer maanden geleden!
Gefeliciteerd
Ik ving gisterenavond mn tweede. Van de week had ik er ook al 1.
Fudge, wij kunnen ook best friends worden. Vanavond om 20.00 uur zou ik ook een ei aan kunnen zetten.
Emgee en Marene, als ik jullie cadeautje uit pak zijn wij ook best friends. Willen jullie ook een ei aanzetten?
Ik had gisteren trouwens weer eens een stone bij de laatste van de fieldquests.
Zoutedrop schreef:
29-12-2018 10:06
Fudge, wij kunnen ook best friends worden. Vanavond om 20.00 uur zou ik ook een ei aan kunnen zetten.
Emgee en Marene, als ik jullie cadeautje uit pak zijn wij ook best friends. Willen jullie ook een ei aanzetten?
Fijn zoutedrop! Ik stuur je een cadeautje, zodat we vanavond best friends worden.

Woeh zonet een mooi visje gevangen :yes:
Wat voor visje heb je gevangen Fudge?

Ik heb vanmorgen 2 Heatran-raids gedaan, waarvan 1 gevangen.
Er is ook iemand (of misschien wel meerdere personen) actief wie het lollig vindt gyms leeg te maken en er dan niks in te gooien. Zo kinderachtig
En daar is mijn blissey weer terug, met 4 muntjes. Uiteraard is de gym nu gewoon leeg.. :sarcastic:
Iemand zin om te battelen?
winters schreef:
29-12-2018 13:29
Wat voor visje heb je gevangen Fudge?

Ik heb vanmorgen 2 Heatran-raids gedaan, waarvan 1 gevangen.
Er is ook iemand (of misschien wel meerdere personen) actief wie het lollig vindt gyms leeg te maken en er dan niks in te gooien. Zo kinderachtig
Finneon toevallig? Die zat net precies in de buurt, en gevangen. Wel met een cp van maar 11 maar ik heb m in ieder geval :heart:
Ik heb 2de ex-raid gehad, gewonnen en gevangen :yes:
-Fudge- schreef:
29-12-2018 09:13
Vanavond is goed, 20.00?
Zou het misschien ook eerder kunnen, rond 17.00 uur misschien? Vanavond moet ik waarschijnlijk nog weg, hoor ik net.
Mooi Bowgirl, gefeliciteerd!

Ik zit steeds mijn Chansey in de gaten te houden. Dat is de enigste pokemon die ik nog in een gym heb staan. De rest is allemaal weer terug, en de gyms zijn natuurlijk leeg gelaten.
Suikerbroodje schreef:
29-12-2018 14:40
Zou het misschien ook eerder kunnen, rond 17.00 uur misschien? Vanavond moet ik waarschijnlijk nog weg, hoor ik net.
Fudge, ik heb je een cadeautje gestuurd. Het lukt me helaas niet om om 8 uur een ei aan te zetten. Misschien ben ik nog op tijd als ik er meteen één aan doe als ik laat op de avond weer inlog. Dan wil ik ook graag de cadeautjes van de andere spelers die ik noemde openen. Als iemand toch graag een afspraak voor een ei wil maken, laat dat dan aub even weten voor die tijd.
Ik kan nu een ei aanzetten als je wil?
Mijn geluk kan niet op, ik krijg net een shiny togepi uit een ei. :jump:
Vreugdedansje door de kamer hier...

Dank u wel, ei uit Groningen
bowgirl35 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 17:28
12.00% gewijzigd
-Fudge- schreef:
29-12-2018 17:20
Ik kan nu een ei aanzetten als je wil?
Ik moet bijna weg en dan kost het jou twee eieren, dat ook jammer. Ik probeer gewoon zsm een ei aan te zetten later en als het niet lukt, heb ik pech. Maar bedankt voor het aanbod!
Het kan ook morgen, zie dat ik sowieso tot morgen moet wachten om best friends met zoutedrop te worden.
winters schreef:
29-12-2018 14:22
Finneon toevallig? Die zat net precies in de buurt, en gevangen. Wel met een cp van maar 11 maar ik heb m in ieder geval :heart:
Ja een finneon! Die zag ik al bij Bowgirl en vond ik mooi! Ook de evolutie is erg mooi. Dus ik was blij!
-Fudge- schreef:
29-12-2018 17:30
Het kan ook morgen, zie dat ik sowieso tot morgen moet wachten om best friends met zoutedrop te worden.
Dat is goed! In de avond of liever overdag?
Bij voorkeur in de avond. Tijd maakt me niet zoveel uit, ben gewoon thuis 's avonds.
zoutedrop ik zet geen ei aan, dus je kunt de gift openen wanneer het voor jou uit komt
-Fudge- schreef:
29-12-2018 17:30
Volgens mij worden we best friends als ik nu jouw cadeautje uitpak.
Maar ik wil ook best tot morgen wachten, hoor! De tijd maakt mij niet zoveel uit. In de avond is prima!

Fijn Marene, dank voor je bericht!
Zoutedrop schreef:
29-12-2018 18:12
Volgens mij worden we best friends als ik nu jouw cadeautje uitpak.
Maar ik wil ook best tot morgen wachten, hoor! De tijd maakt mij niet zoveel uit. In de avond is prima!

Fijn Marene, dank voor je bericht!
Er staat bij mij dat Wii vandaag al activiteit hebben gehad (dat klinkt een beetje raar), en dan zou het dus morgen zijn? Fijn als het morgenavond kan!
Wat raar, Fudge. Bij mij staat er geen rondje om de profielfoto.... Je hebt wel een mooie kleur haar :-D
Ik hoor nog wel hoe laat het morgen wordt.
Re...ja, wij kunnen morgen ultra vrienden worden. Wil je een ei aanzetten?

Fudge, is morgen aan het begin van de avond oké voor jou?
Zonde hè, dat dit afstemmen niet in-app kan?
Ik kreeg net een Munchlax, uit Alkmaar. Blij mee!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven