Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
31-12-2018 15:34
Huh, alleen spinda heeft toch 8 verschillende versies?
Snover ook? En nog meer pokemons? O_O
Idd spinda heeft 8 versies. Morgen komt er weer een nieuwe als het goed is. En castform heeft er 4 en deoxys heeft er 4.
Snover heeft alleen zn eigen vorm.
Sneasel heeft ook de mannetjes en vrouwtjes variant toch. Of bedoelen jullie dat niet?
Ik heb zonet even 9 eieren uitgebroed.
2x 5km en 7x 7km eieren.
Hieruit kwamen:
2x azurill
1x eevee
1x shiny magby :love:
1x gewone magby
1x kerst-pichu :love:
1x alolan vulpix
1x smoochum
1x magnemite
melbourne88 schreef:
31-12-2018 15:51
Sneasel heeft ook de mannetjes en vrouwtjes variant toch. Of bedoelen jullie dat niet?
Bijna alle pokemon hebben een mannetje en een vrouwtje ;)
BowGirl35 schreef:
31-12-2018 16:01
Bijna alle pokemon hebben een mannetje en een vrouwtje ;)
Ja maar ik wist dus niet dat er bij sommige dus verschil in uiterlijk in zat. Zoals bij de Snover en dan inderdaad 8 verschillende Spinda.
Vrouwtjespikachu heeft een hartjesstaart
Ik heb een kerstmuts pichu.. verder nog niks. Uit Zambia kreeg ik een Sandshrew. :cry:
Ik kreeg vanuit Anna's vakantieadres een Azurill
Ik zie trouwens dat ik laats uit Zambia ook een Azurill kreeg
dolfje schreef:
31-12-2018 16:07
Ja maar ik wist dus niet dat er bij sommige dus verschil in uiterlijk in zat. Zoals bij de Snover en dan inderdaad 8 verschillende Spinda.
Het enige wat er verschilt in snover is een lijntje extra bruin bij het mannetje. Is net zoiets als wobbufet lippenstift op heeft als vrouwtje en het mannetje gewoon een streepje heeft, bij Pikachu een hartje aan het eind van staart van vrouwtje en van mannetje gewoon recht is. Zo zie je een beetje de verscholen tussen mannetje en vrouwtje.
Bij spinda heb je 8 verschillende (officieel zijn er nog veel meer maar dat kunnen ze niet allemaal in het spel zetten) dat zie je aan de vlekjes.
Castform heeft een andere vorm naar het weer, normal, sunny, windy en snowy. Eigenlijk een beetje te vergelijken met alle verschillende eeveelutions die er zijn.
Zo hier even een meevallertje. Tijdens mijn 3km wandeling 6 eieren uitgebroed. Via gifts de eieren snel aangevuld en er weer 6 bij de snelle incubator. Hooguit 500 m mee gelopen. Thuis pogo uit en hele middag op de bank gehangen, gooi ik net pogo aan. Komen er 9 eieren uit. Kennelijk besloot adventure sync opeen iets te doen of gps erg in de war. Vandaag 15 eieren uitgebroed en 3km gewandeld.

4 tyrogue, 1 meowth, 2 igglybuff, 1 azurril, 1 wynaut, 1 smoochum, 1vulpix, 1 geodude, 1 elekid.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
BowGirl35 schreef:
31-12-2018 16:31
Het enige wat er verschilt in snover is een lijntje extra bruin bij het mannetje. Is net zoiets als wobbufet lippenstift op heeft als vrouwtje en het mannetje gewoon een streepje heeft, bij Pikachu een hartje aan het eind van staart van vrouwtje en van mannetje gewoon recht is. Zo zie je een beetje de verscholen tussen mannetje en vrouwtje.
Bij spinda heb je 8 verschillende (officieel zijn er nog veel meer maar dat kunnen ze niet allemaal in het spel zetten) dat zie je aan de vlekjes.
Castform heeft een andere vorm naar het weer, normal, sunny, windy en snowy. Eigenlijk een beetje te vergelijken met alle verschillende eeveelutions die er zijn.

Ja die verschillen heb ik dus nooit geweten en nooit gezien.
Bewaren jullie al de mannetjes en vrouwtjes en alle varianten?
dolfje schreef:
31-12-2018 18:08
Ik probeer het wel, afhankelijk van hoeveel ruimte ik heb voor Pokémon. :)
dolfje schreef:
31-12-2018 18:08
Nee, sommige zijn leuk voor de dex maar verder volkomen waardeloos. Die verwijder ik ook als ik plek moet maken in mn bag. Alleen alle shiny’s en legendarys bewaar ik.
Ik meld mij ook. Bijna level 38 :-D
Bedankt voor de vele gifts! Iemand zin om te battelen?
Bij snover staat in de pokedex maar een soort (bij spinda zie je lege plekken voor de versies die je nog niet hebt). Dat verhaal klopt dus niet.
Wel duidelijk verschil tussen mannetje en vrouwtje, zie ik nu.
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
31-12-2018 20:09
Bij snover staat in de pokedex maar een soort (bij spinda zie je lege plekken voor de versies die je nog niet hebt). Dat verhaal klopt dus niet.
Wel duidelijk verschil tussen mannetje en vrouwtje, zie ik nu.
Iemand mosterd bij de oliebol? :facepalm: ik miste nog een pagina.

Ik bewaar ze wel als ze duidelijk verschillend zijn, zoals wobuffet. Die is leuk :heart: en verder zal het allemaal wel. Toen het verschil in mannelijk en vrouwelijk werd geïntroduceerd dacht iedereen dat dat nog een functie zou krijgen (gezellig samen voortplanten ofzo :hyper:) maar dat is alweer zo lang geleden...
In memoriam AnnA_C
Voor over een tijdje is het alleen van belang om een mannetje kirlia te hebben voor een evolutie en een vrouwtje snorunt. Dus daar kijk ik dan nu wel naar. De rest maakt me niet zoveel uit.
Alvast een fijne jaarwisseling en op naar een mooi Pokémonjaar. Dat we maar veel leuke events mogen krijgen, de shinies iets beter verdeeld worden en er regelmatig nieuwe schaduwen te zien zijn.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :hello: :hello: :hello:
Ik sluit me helemaal aan bij Fudge :fortune: .
In memoriam AnnA_C
Gelukkig Nieuwjaar!
Ik kreeg net eindelijk eens een steen bij een trainer battle! Dat er maar meer mogen volgen :P
Dolfje ik heb jou gisteren een berichtje gestuurd
Gelukkig nieuwjaar!

Vannacht de 7e dag van m'n field research gehaald; o.a. een sinnoh steen en een Articuno, die had ik nog niet! :D
Nu mis ik er nog 3 van gen 1.
Vanmorgen eieren uitgebroed:

Magby
Smoochum, had ik nog niet! :cheer:
Cleffa
Igglybuff
Budew
Grimer groen 2x (hoezo 2 achter elkaar? :| )
Sandshrew

Het was midden in m'n wandeling en ik had geen cadeautjes meer om uit te pakken. Omdat ik er toch wel een beetje klaar mee ben (en zelf cadeautjes nodig had om te sturen) gewoon aan pokestops gedraaid. Kreeg ik een 10km ei, ben benieuwd!

Waar komen al die Corphish ineens vandaan, trouwens? Ik struikel erover, of is dat alleen hier zo?
streepjessokken schreef:
31-12-2018 20:13
Iemand mosterd bij de oliebol? :facepalm:
:HA:
melbourne88 schreef:
01-01-2019 12:59
Dolfje ik heb jou gisteren een berichtje gestuurd
Net beantwoord en toegevoegd op pokemon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven