Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Op naar een Pokemon-rijk 2019! Of moet ik zeggen een shiny 2019?

Ririanneke, fijn dat je weer thuis bent in ieder geval!

bibianne en discoverme, we zijn eergister vriendjes gewoprden btw ;)

Ik had te weinig gifts, dus besloot nog even te wandelen. Mooie opbrengst:
pichyu met kerstmuts uit ei, croagunk gevonden (had ik nog niet), en toen ineens een reeks aan eieren met een topper Mareep, en eindelijk een Bagon en een redelijke Chansey. Nu weer 5 eieren aan het incuberen, hopelijk levert het nog wat moois op.
meelezertjuh schreef:
02-01-2019 12:34
Lambchop en BowGirl, ik heb jullie een pb gestuuurd
Ik heb je toegevoegd, Li....3
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Waarom wachten/ spreken julie af tot een bepaald moment om het cadeau uit te pakken?
Leighton schreef:
02-01-2019 16:50
Dankjewel!! Zaten alleen potions in helaas :(

Maar Vlinderplant's cadeau wel, dus ik heb nog 9 kansen op een goede Pokémon. Een shiny ofzo. :shame:
Dan hoop ik echt dat jij er wel wat leuks uit krijgt. Vandaag 9 eieren uitgebroed... maar wat een rommel. T wordt steeds erger. Nu ook geodudes eruit.

Heb nu totaal stand van 40 “feest”eieren.

Azuril 3
Geodude 3
Bedew 5
Togepi 6
Pichu met muts 7
Grimer 1
magby 3
Tyrogue 2
munchlax 3
Elekid 2
cleffa 1
diglett 1
Smooch 1
Wijnaut 1
Igglybuff 1

En 0 shiny’s!

Zonde van de incubators. Ook al kregen we er iedere dag 1 en je liep je “gewone” ook regelmatig leeg. Het verdienmodel van Niantic heeft bij mij weer goed gewerkt. Ingestonken. Maar wel goed gewandeld. Met de feestdagen toch wel handig. Mijn muntjes zijn helemaal op.

Neem aan dat de eieren die we na 22.00 uur binnenhalen weer “gewoon” zijn.
Had graag een riolu gehad. Zou wel net zo lang duren als toenertijd mijn lapras....
meelezertjuh schreef:
02-01-2019 19:02
Waarom wachten/ spreken julie af tot een bepaald moment om het cadeau uit te pakken?
Omdat je dan een lucky egg aan kunt zetten om dubbele xp te ontvangen. Met xp gaat je level omhoog. En als je ultra of best friends wordt ontvang je namelijk veel xp. 50.000 resp 100.000. Dus dubbel tikt wel aan.

Heb je trouwens pb gestuurd met mijn code. Als je nog vrienden zoekt.

Is pokem..11 hier nog. Wij kunnen bestfriends worden. Iets afspreken? Zitten nu in patstelling.
:-D

En nu maar even de meltanbox openen. Kost half uurtje maar dan heb je ook wat.
Ik heb niet precies bij gehouden wat ik allemaal uit mn eieren kreeg, maar mijn hoogtepuntje waren toch wel een shiny budew en shiny Togepi, een paar munchalx, en een 100% iv Cleffa. En daarnaast nog 2 shiny snorunt, 2 shiny delibird en een shiny grimer gevangen. Helaas geen shiny Pikachu gevonden. En ik heb nog een paar incubators bewaard voor community day want dan hoef je maar een kwart van je km te lopen.
Poppy_del_Rio schreef:
02-01-2019 13:39
Stuur mij ook maar een pb, Meelezertjuh!

Dat geldt ook voor anderen van hier met wie ik nog niet bevriend ben en die (op termijn) graag willen battelen: stuur me vooral een pb met je code.

Leighton, ik heb je een gift gestuurd.

Li....707, ik weet niet of je hier meeleest, ik krijg je uitnodigingen om te battelen wel, maar het lukt steeds niet om ze te accepteren.

Verder wens ik iedereen een gelukkig en zo gezond mogelijk 2019 toe.
Ik heb je een pb gestuurd!
Ik kreeg vandaag geen incubator uit een stop!
En ook héél weinig cadeautjes, nouja morgen weer een dag.
Vlinderplant schreef:
02-01-2019 19:06
T wordt steeds erger. Nu ook geodudes eruit.
En 0 shiny’s!
Had graag een riolu gehad.
Ja, dit: helemaal precies hetzelfde hier! Weer een geodude zeg. Dus ik heb voor m'n laatste event-ei maar gewoon aan een stop gedraaid: 10 km in de incubator. We zullen zien. Misschien komt daar dan een Riolu uit.

Iedereen trouwens nog de beste wensen voor 2019, en allemaal ook gelukgewenst met de nieuwe vangsten die voor jullie wel de moeite waard waren! Ik loop een beetje achter met zowel pokemonnen als meelezen. Ik probeer m'n cadeautjes bij te houden, maar dat gaat ook minder hard dan anders.

Toch: Soleil en Vu..6: wij kunnen over 1 dag Ultrafriends worden. Leighton, Li...07 en Marene: bij ons duurt het ook niet zo lang meer voor we Best Friends zijn. Ik zou het fijn vinden als we tegen die tijd wat af kunnen spreken!
MoWa24 ik zet geen ei aan, dus je hoeft geen rekening met mij te houden ;-)
Ik zal er op letten wanneer je gifts kunt hebben en die sturen.
Post gemist en ging het hele verhaal over lucky eggs en dubbele XP nog eens vertellen :facepalm:
marene123 wijzigde dit bericht op 03-01-2019 00:50
Reden: Mosterd
85.66% gewijzigd
@MoWa24 ja nog een paar dagen :hyper: Ik zal er op letten en dan vooral proberen het zelf niet te vergeten :facepalm: Als je ze alle 3 wil combineren kan ook, weet niet of ze alle 3 evenveel dagen nog hebben maar dan kunnen we wel een paar dagen wachten bijvoorbeeld.
Goedemorgen! Ik ben met een aantal ook al vrienden, maar sommigen nog niet. Kan er nog een paar gebruiken voor wie wilt?
Ik ben ook altijd beschikbaar voor vrienden, stuur maar een pb. :)
Idem voor mij, stuur maar een pb!
Hadden jullie gister nog wel een incubator uit een stop?
Chocopinda schreef:
03-01-2019 10:19
Ja, was je wel voor 22 uur?
Chocopinda schreef:
Ja, gewoon overdag.
Chocopinda schreef:
Ja meteen de eerste stop die ik draaide.
Hoi! Ik kom me ook aansluiten bij dit leuke topic!

Ik speel sinds augustus, soms samen met mijn zoontje van 7 maar meestal alleen ;-D We zijn level 26 nu. Gisteren hebben we een shiny Pikachu met kerstmuts gevangen, yay! Verder hier ook weinig bijzonders uit de eieren helaas, de laatste dagen. Ik heb Chansey candies nodig, maar die komt maar niet :|
Er zat zo'n visje in het park :yes: hij is 84% blij mee!
BurggravinVanVergi schreef:
03-01-2019 10:52
Hoi! Ik kom me ook aansluiten bij dit leuke topic!

Ik speel sinds augustus, soms samen met mijn zoontje van 7 maar meestal alleen ;-D We zijn level 26 nu. Gisteren hebben we een shiny Pikachu met kerstmuts gevangen, yay! Verder hier ook weinig bijzonders uit de eieren helaas, de laatste dagen. Ik heb Chansey candies nodig, maar die komt maar niet :|
Jij wel een shiny Pikachu O_O gefeliciteerd! Ik ken iemand die daar 2 weken heel hard naar op zoek is geweest maar niet geslaagd is. :cry:
Ik ken iemand die alle hoop op welke shiny dan ook van te voren al opgeeft :)

Welkom en gefeliciteerd burggravin!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Het was pas onze 4e shiny in vijf maanden tijd, dus ik ben er wel blij mee ja :-D Verder hebben we een pinsir, een ivysaur en een poochyena. Ik zou heel graag een shiny magikarp willen om een rode gyarados te evolueren, maar zoveel mazzel ga ik niet hebben denk ik!
Yeah, een shiny Azurill uit een ei. Bedankt Bowgirl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven