Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
-Fudge- schreef:
12-02-2019 21:10
Oh, die heb ik nog niet gezien! Ik heb alleen die kattenkop met een masker als evolutie van snorunt. Hoe krijg je frolass dan?
Een vrouwelijke Snorunt, 100 candy (dacht ik) en een Sinnoh stone.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
12-02-2019 21:20
Een vrouwelijke Snorunt, 100 candy (dacht ik) en een Sinnoh stone.
Die heb ik alledrie niet, dat wordt speuren naar een snorunt!! En weer een om op mijn te-lopen-lijstje te zetten :)
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
12-02-2019 21:13
Ging lekker Dolfje. Laat je die machamp voortaan thuis? :hamer:
1x stardust, 1x stone en 1x rare candy.
Haha sorry ;-D ik had 2x stardust en 1 steen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik val dit topic even binnen ( ook niet meegelezen ). Sinds een maandje speel ik weer Pokémon go. Helemaal vanaf het begin begonnen. Nu lvl 23.

Erg leuk alle mogelijkheden die er nu zijn! Ik heb het even gespeeld in 2016, daarna een tijdje niet en daarna was mijn mobiel te oud :)

Vooral shiny’s vind ik erg leuk.

Ik praat en lees graag mee !
Alle reacties Link kopieren
Welkom Pupsel!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
-Fudge- schreef:
12-02-2019 21:10
Oh, die heb ik nog niet gezien! Ik heb alleen die kattenkop met een masker als evolutie van snorunt. Hoe krijg je frolass dan?
Vrouwtje snorunt evolueren met Sinnoh stone
Alle reacties Link kopieren
Dankje !

Ik speel het trouwens met mijn man. Zijn nu een weekje op vakantie en hij had achter elkaar een shiny ponyta en een shiny shelder te pakken. Pfff :-P
Alle reacties Link kopieren
Snorunt :facepalm:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vrouwelijke snorlax :facepalm:

Welkom pupsel!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
12-02-2019 21:48
Snorunt :facepalm:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vrouwelijke snorlax :facepalm:

Welkom pupsel!
Dankje !
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
12-02-2019 20:53
Ben wel een beetje huiverig, zou dit alleen doen met mensen die hier echt al een tijd actief meeschrijven... T is wel mijn 06!
Bowgirl en Leighton hebben zich tot nu toe gemeld, die zitten hier lang zat toch :hyper: ?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die zeker! :D
Maar hier komen ook regelmatig mensen 3 of 4 keer schrijven en vrienden maken, om daarna weer voorgoed te verdwijnen. Daar zit mijn twijfel.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dezelfde twijfel hoor streepjessokken. Ik schrijf in een ander topic best herkenbaar, dus geef liever niet teveel mensen mijn 06nummer.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Welkom Pupsel! Leuk dat je man ook speelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen vrouwelijke snorunt. En denk niet na over hoeveel ik er misschien wel heb weg gegooid :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Jippie, een Lugia uit de doos!
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
12-02-2019 22:29
Ik heb ook geen vrouwelijke snorunt. En denk niet na over hoeveel ik er misschien wel heb weg gegooid :)
Ja dat heb ik dus ook, gooi alles weg als ik eenmaal een setje compleet heb. Of dus denk te hebben :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig een vrouwelijke snorunt, net even gecheckt. Goed dat ik het las, wist niet dat je die kon evalueren. Zal helaas nog wel een tijd duren voordat ik dat kan doen, ik krijg nooit stenen uit een battle :bonk:
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
12-02-2019 22:25
Ik heb dezelfde twijfel hoor streepjessokken. Ik schrijf in een ander topic best herkenbaar, dus geef liever niet teveel mensen mijn 06nummer.
Zelfde geldt voor mij. En dit forum kan ook prima werken als iemand wil strijden. Iemand zin nu?

Had gisteren een shiny meltan uit mijn box. Alleen je ziet amper verschil...... vrouwelijks snorunt had ik bewaard. Ooit gelezen dat je dat most doen, net als bij de ralz. .....
Alle reacties Link kopieren
Voor Raltz moet je een mannetje hebben en voor Snorunt een vrouwtje als ik me niet vergis.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
13-02-2019 09:36
Voor Raltz moet je een mannetje hebben en voor Snorunt een vrouwtje als ik me niet vergis.
Dat heb je helemaal goed ;).
Je kunt ook in plaats van Whatsapp telegram gebruiken voor battles. Daar gebruik je geen telefoonnummer bij...
Alle reacties Link kopieren
Yeeeaaah ook eindelijk een lugia. De dozen zijn bij mij niet aangepast naar 3 dagen. Dat was toch de bedoeling of ben ik nou gek? Niet zoveel gelopen. Flinke griep te pakken helaas. Man man. Ook nog niet veel mazzel met shinys. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Zoveel Spoinks gevangen en gezien de laatste tijd maar nog steeds geen shiny. In de appgroep hier uit de wijk zijn er meerdere die er al drie hebben. :@
Alle reacties Link kopieren
Vandaag even naar een grote stad gereden en onze tas gevuld met pokeballen :)

Zijn op op vakantie en hier zijn weinig stops... zelf wonen we ook in een klein dorp dus fijn om de tas weer even flink aangevuld te hebben !

Zie net dat ik weer een ‘ catch a ditto’ opdracht heb ( dacht dat ik die al gedaan had??). Beetje jammer want heb twee dagen geleden nog een ditto gevangen :-(
Alle reacties Link kopieren
Saar2002 schreef:
13-02-2019 14:54
Yeeeaaah ook eindelijk een lugia. De dozen zijn bij mij niet aangepast naar 3 dagen. Dat was toch de bedoeling of ben ik nou gek? Niet zoveel gelopen. Flinke griep te pakken helaas. Man man. Ook nog niet veel mazzel met shinys. Jammer!
Dat is de mystery box die je vanuit de switch kan krijgen. Daar komt meltan uit. Niet de 7 dagen breakthrough box.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven