Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ariellle schreef:
28-11-2017 17:01
Wat is hier verkeerd aan ? Ik vind het een realistische kijk ?
Mijn roots liggen in tegenstelling tot die van de schrijfster zelf helemaal niet in Afrika.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, haters gonna hate maar voorlopig krijgen we lekker een biracial prinses Meghan :cheer2: :cheer2:
Am Yisrael Chai!
Ik vind het fantastisch dat ik over 2 jaar samen met mijn dochter gewoon prinses Meghan kan spelen en dat als ik haar zeg "ze was de mooiste prinses van heel de wereld" dat zij echt kan geloven dat ze ook de mooiste prinses van heel de wereld kan zijn.

Dat lijkt me alleen maar positief toch !

De rest denk ik eerlijk gezegd van, stel je niet zo aan, ik had geen zwart haar, was een doodnormaal (nu ja redelijk normaal) Nederlands meisje en nooit de illusie gehad dat ik prinses zou worden. Ook niet geworden trouwens.
AnAppleADay schreef:
28-11-2017 16:07
Jaaa zo mooi! Zou echt fantastisch zijn als ze zo'n kindje krijgen :proud:
De winnaar van HNTM heeft dat ook.

Ik wilde hem net aanhalen ;-)
Ik vind het fantastisch dat ik over 2 jaar samen met mijn dochter gewoon prinses Meghan kan spelen en dat als ik haar zeg "ze was de mooiste prinses van heel de wereld" dat zij echt kan geloven dat ze ook de mooiste prinses van heel de wereld kan zijn.

Dat lijkt me alleen maar positief toch !

De rest denk ik eerlijk gezegd van, stel je niet zo aan, ik had geen zwart haar, was een doodnormaal (nu ja redelijk normaal) Nederlands meisje en nooit de illusie gehad dat ik prinses zou worden. Ook niet geworden trouwens.
Ariellle schreef:
28-11-2017 17:50
Ik vind het fantastisch dat ik over 2 jaar samen met mijn dochter gewoon prinses Meghan kan spelen en dat als ik haar zeg "ze was de mooiste prinses van heel de wereld" dat zij echt kan geloven dat ze ook de mooiste prinses van heel de wereld kan zijn.

Dat lijkt me alleen maar positief toch !

De rest denk ik eerlijk gezegd van, stel je niet zo aan, ik had geen zwart haar, was een doodnormaal (nu ja redelijk normaal) Nederlands meisje en nooit de illusie gehad dat ik prinses zou worden. Ook niet geworden trouwens.
Ik kon wel prinses worden, simpelweg omdat ik me niet bewust was van allerlei kleuren en vooroordelen. Was nog lang puur als kind, gelukkig wel.
Alle reacties Link kopieren
Bruiloft is dus in mei! Hoorde ik zojuist op de radio
Enkel OP gelezen.....ik vind dit super!

Eens geen 25-jaren-plan voor wat betreft relatie, verloving, bruiloft. Lekker van deze tijd. Liefde en de stap wagen.

Ik vind ze leuk, beiden. Megan heeft prima geboerd. Harry daarentegen hoeft zich ook niet te schamen met dit plaatje aan zijn zijde.
Cateautje schreef:
28-11-2017 14:14
Wat een kwal zeg, die halfzus, getver!
Wat bedoel je?
Ik vind Kate Middleton ook zo’n prachtige vrouw trouwens.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 19:28
1.67% gewijzigd
fashionvictim schreef:
28-11-2017 16:36
Ach, jij vond het sowieso al niet sympathiek dat ik het leuk vind dat we een biracial prinses krijgen. En weet je, dat hoeft ook niet. Vandaar sue me. Ik hoef me niet te verontschuldigen voor het feit dat ik blij ben dat mijn dochter later wél kan fantaseren over prinses worden omdat prinsessen met bruine moeders nu wél bestaan.
Hm. Als ik bij de verloving van een blanke prins met een blanke dame had geschreven: ' ha fijn, een koppel dat binnen het eigen ras trouwt.' Dan was dat zwaar not done geweest.
Maar specifiek benoemen dat ze biracial is is dus okay?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
28-11-2017 17:43
Mijn roots liggen in tegenstelling tot die van de schrijfster zelf helemaal niet in Afrika.

Oh ik dacht dat jij ook van Surinaamse afkomst was.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik vind het een leuk stel en Meghan vind ik in interviews ook heel erg leuk. Ik verwacht ook erg snel een royal baby.
Miskotto schreef:
28-11-2017 18:55
Oh ik dacht dat jij ook van Surinaamse afkomst was.
Ze heeft zichzelf altijd als negroïde Surinaamse verkocht op het forum, dus het wordt nu een beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 14:38
Goh, ik ben gewoon blij dat ze elkaar gevonden hebben en echt verliefd zijn. Wat heeft ras daar nu weer mee te maken?
Meghan heeft al genoeg beledigingen van rasictische aard naar haar hoofd geslingerd gekregen, dus ras heeft er wel degelijk mee te maken.
Blijkbaar zijn velen nog niet klaar voor een exotische schone in een Europees koningshuis.
Liever een jong maagdje dat later voor de meest grove schandalen zorgt.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Suriname ligt niet in Afrika, hoor.

Wow, wat zijn sommige vrouwen toch harteloze sekreten. Hadden jullie ook zo gereageerd als ik had gezegd: "wow, ik vind het echt supertof dat het Nederlandse vrouwenelftal kampioen is! Als klein meisje wou ik altijd profvoetballer worden maar ja, dat waren altijd jongens, ik ben echt superblij dat mijn dochter nu wel gewoon opgroeit met meisjes als voorbeeld die profvoetballer zijn!"
Of: "als klein meisje wou ik altijd filmster worden, maar ja, die waren nooit Nederlands. Ik ben echt vet blij dat mijn dochter opgroeit en gewoon aan Carice van Houten kan zien dat Nederlandse meisjes ook in Hollywood kunnen komen!"
Am Yisrael Chai!
Miskotto schreef:
28-11-2017 19:03
Meghan heeft al genoeg beledigingen van rasictische aard naar haar hoofd geslingerd gekregen, dus ras heeft er wel degelijk mee te maken.
Blijkbaar zijn velen nog niet klaar voor een exotische schone in een Europees koningshuis.
Liever een jong maagdje dat later voor de meest grove schandalen zorgt.
Mwah, het zal me echt een rotzorg wezen wat haar afkomst/ras/huidskleur of die van haar ouders is.
Maar sommige mensen vinden dat echt heul heul belangrijk.
fashionvictim schreef:
28-11-2017 19:08
Suriname ligt niet in Afrika, hoor.

Wow, wat zijn sommige vrouwen toch harteloze sekreten. Hadden jullie ook zo gereageerd als ik had gezegd: "wow, ik vind het echt supertof dat het Nederlandse vrouwenelftal kampioen is! Als klein meisje wou ik altijd profvoetballer worden maar ja, dat waren altijd jongens, ik ben echt superblij dat mijn dochter nu wel gewoon opgroeit met meisjes als voorbeeld die profvoetballer zijn!"
Of: "als klein meisje wou ik altijd filmster worden, maar ja, die waren nooit Nederlands. Ik ben echt vet blij dat mijn dochter opgroeit en gewoon aan Carice van Houten kan zien dat Nederlandse meisjes ook in Hollywood kunnen komen!"
Ik snap jou niet. Ik vind het juist leuk, voor alle kleurtjes en rassen ter wereld. Begrijp werkelijk niet waarom je hier nu iets negatiefs uithaalt. En nee, Suriname ligt niet in Afrika, maar een deel van de Surinaamse bevolking komt oorspronkelijk uit Afrika. En dus ?
Saoghail schreef:
28-11-2017 19:13
Mwah, het zal me echt een rotzorg wezen wat haar afkomst/ras/huidskleur of die van haar ouders is.
Maar sommige mensen vinden dat echt heul heul belangrijk.

Ik kende haar verder niet, dacht dat ze gewoon een gezond kleurtje had door de zon ofzo. Wat een gedoe over dat biracial. Het is niet alsof ze vers uit donker Afrika komt met een schotel in haar lip.
Als je een negroïde Surinaamse bent, dan liggen je roots in Afrika. Je doet expres moeilijk over iets dat heel gemakkelijk is en leg dan de valse bal bij mij terwijl jij degene bent die zand in de ogen strooit. Over harteloos sekreet gesproken, bah!
Nu snap ik na al die jaren eindelijk je prinsessengedrag.
fashionvictim schreef:
28-11-2017 19:08
Suriname ligt niet in Afrika, hoor.

Wow, wat zijn sommige vrouwen toch harteloze sekreten. Hadden jullie ook zo gereageerd als ik had gezegd: "wow, ik vind het echt supertof dat het Nederlandse vrouwenelftal kampioen is! Als klein meisje wou ik altijd profvoetballer worden maar ja, dat waren altijd jongens, ik ben echt superblij dat mijn dochter nu wel gewoon opgroeit met meisjes als voorbeeld die profvoetballer zijn!"
Of: "als klein meisje wou ik altijd filmster worden, maar ja, die waren nooit Nederlands. Ik ben echt vet blij dat mijn dochter opgroeit en gewoon aan Carice van Houten kan zien dat Nederlandse meisjes ook in Hollywood kunnen komen!"
Audrey Hepburn was half Nederlandse.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 19:21
0.32% gewijzigd
Ik zie jou altijd als enige zo reageren bij dit soort onderwerpen Fashionvictim. Het komt ergens zo slachtofferig over ofzo, alsof je heel veel moeite hebt/had met je eigen kleurtje. Ik ken jou alleen maar van dat soort posts en topics. Oja en van dat Nederlanders karig eten serveren op verjaardagen.
.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 19:21
Reden: foutje
98.21% gewijzigd
RégineFilange schreef:
28-11-2017 19:16
Ik kende haar verder niet, dacht dat ze gewoon een gezond kleurtje had door de zon ofzo. Wat een gedoe over dat biracial. Het is niet alsof ze vers uit donker Afrika komt met een schotel in haar lip.
Dat ook. Kende haar van suits maar ik zag haar nooit als afro-amerikaans.
Ik hoor in dit topic voor het eerst dat ze dat is. Voor de helft dan.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
28-11-2017 19:18
Audrey Hepburn was half Nederlandse.
Ja, dat weet ik inderdaad!
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven