Private Practice
dinsdag 22 september 2009 om 22:05
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:48
zondag 1 november 2009 om 21:35
quote:Lunax schreef op 01 november 2009 @ 18:58:
Als je even gelezen had in het topic Judith, dan had je gezien dat sommigen hier dat ook doen (inclusief de link waar) maar het gros wacht gewoon tot het weer op tv komt. AUB hier niet praten over het volgende seizoen Daarom heb ik ook bewust geen opmerkingen geplaatst over het huidige seizoen. Maar er waren al een hele tijd geen reacties mee, vandaar dat ik me afvroeg of mensen deze serie nu nog aan het volgen zijn (via downloads).
Als je even gelezen had in het topic Judith, dan had je gezien dat sommigen hier dat ook doen (inclusief de link waar) maar het gros wacht gewoon tot het weer op tv komt. AUB hier niet praten over het volgende seizoen Daarom heb ik ook bewust geen opmerkingen geplaatst over het huidige seizoen. Maar er waren al een hele tijd geen reacties mee, vandaar dat ik me afvroeg of mensen deze serie nu nog aan het volgen zijn (via downloads).
maandag 21 december 2009 om 23:41
@Maze: er werd flink heen en weer geflitst, de kist was van de vrouw van Pete, lang geleden dus en verder zag je zon beetje de ontwikkelingen sindsdien. Verder weet ik het ook niet precies allemaal, want ik had het eigenlijk al een tijd niet gezien, dacht dat Eli Stone om 20.30 al kwam, dus ik heb nog wat te doen op internet met terugkijken haha.
dinsdag 22 december 2009 om 08:54
dinsdag 22 december 2009 om 12:29
woensdag 23 december 2009 om 19:26
Mag ik even inbreken en iets vragen...ik ben een erge fan van grey's anatomy en heb deel 1-4 gezien. Nu wacht ik op seizoen 5 op dvd (krijg ik van een vriendin als zij ermee klaar is) en ik dacht zo in de tussentijd private practice seizoen 1 te kopen op dvd en te kijken. Maar is het de moeite waard? Is hij bijna zo leuk als grey's of niet te vergelijken?
woensdag 6 januari 2010 om 16:43
Ik heb alle seizoenen van grey's anatomy en private practice gezien. Nu is het me alleen niet helemaal duidelijk wat er nu verder gaat gebeuren.
Er staat alleen 1 klein zinnetje op de website van abc grey's anatomy:
"the grey's anatomy/private practice crossover event thursday january 14th 9/8c".
Dus? De series komen weer bij elkaar of hoe moet ik dat zien?
Ik vind het zo raar dat er verder nergens iets over geschreven wordt. Of kan ik gewoon niet googlen?
Ik heb alleen nog ergens gelezen dat ze met grey's anatomy voor 8 seizoenen getekend hebben (en er zijn er pas 6 uitgezonden). Maar dat was ook alleen een gerucht geloof ik.
Wie weet meer??
Er staat alleen 1 klein zinnetje op de website van abc grey's anatomy:
"the grey's anatomy/private practice crossover event thursday january 14th 9/8c".
Dus? De series komen weer bij elkaar of hoe moet ik dat zien?
Ik vind het zo raar dat er verder nergens iets over geschreven wordt. Of kan ik gewoon niet googlen?
Ik heb alleen nog ergens gelezen dat ze met grey's anatomy voor 8 seizoenen getekend hebben (en er zijn er pas 6 uitgezonden). Maar dat was ook alleen een gerucht geloof ik.
Wie weet meer??
woensdag 6 januari 2010 om 17:49
http://en.wikipedia.org/w ... Private_Practice_episodes
en dan het stukje Specials & other episodes (even naar beneden scrollen, ongeveer 3/4 van de pagina, lezen)
Helpt dat?
en dan het stukje Specials & other episodes (even naar beneden scrollen, ongeveer 3/4 van de pagina, lezen)
Helpt dat?
woensdag 6 januari 2010 om 18:16