Entertainment alle pijlers

Private Practice

22-09-2009 22:05 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gebeurt me bijna nooit maar gisteren heb ik toch echt een dubbele aflevering van Private Practice gemist. Ook niet opgenomen en op programma gemist niks terug te vinden.

Iemand hier die de highlights van gisteren (21/09) voor me kan opschrijven?

Dank!
Wat een ontzettend spannende eerste aflevering van seizoen 3, zeg!

En verder zeg ik niks
Inderdaad heel erg spannend! Ben nu alweer benieuwd naar de volgende!
quote:Judith11 schreef op 04 oktober 2009 @ 23:48:

ben de eerste aflvering van seizoen 3 aan het downloaden, ben benieuwd....Downloaden hoeft niet hoor, is ook als streaming video te zien bijv via tvshack.net
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Is iemand deze serie nog aan het volgen?
Nee want het is nu weer tijdelijk afgelopen toch op net5?
Je kan de aflveringen downlaoden en dan kun je de aflveringen van het laatste seizoen ook zien (dat doe ik).
Als je even gelezen had in het topic Judith, dan had je gezien dat sommigen hier dat ook doen (inclusief de link waar) maar het gros wacht gewoon tot het weer op tv komt. AUB hier niet praten over het volgende seizoen
quote:Lunax schreef op 01 november 2009 @ 18:58:

Als je even gelezen had in het topic Judith, dan had je gezien dat sommigen hier dat ook doen (inclusief de link waar) maar het gros wacht gewoon tot het weer op tv komt. AUB hier niet praten over het volgende seizoen Daarom heb ik ook bewust geen opmerkingen geplaatst over het huidige seizoen. Maar er waren al een hele tijd geen reacties mee, vandaar dat ik me afvroeg of mensen deze serie nu nog aan het volgen zijn (via downloads).
Ik wacht ook tot het gewoon weer op tv is.
Heb ik nou iets gemist vanavond? Wie is er nou dood gegaan?
Nou zo ingewikkeld was het niet hoor.
quote:dolfje schreef op 21 december 2009 @ 22:20:

Nou zo ingewikkeld was het niet hoor.Bedankt voor je verhelderende antwoord!
@Maze: er werd flink heen en weer geflitst, de kist was van de vrouw van Pete, lang geleden dus en verder zag je zon beetje de ontwikkelingen sindsdien. Verder weet ik het ook niet precies allemaal, want ik had het eigenlijk al een tijd niet gezien, dacht dat Eli Stone om 20.30 al kwam, dus ik heb nog wat te doen op internet met terugkijken haha.
Meer gebeurde er ook niet Laura,ik vond het maar een saaie afleverin eigenlijk...en het was mij meteen al duidelijk dat Violet niet dood was vandaar mijn eerdere antwoord.
quote:dolfje schreef op 22 december 2009 @ 08:04:

Meer gebeurde er ook niet Laura,ik vond het maar een saaie afleverin eigenlijk...en het was mij meteen al duidelijk dat Violet niet dood was vandaar mijn eerdere antwoord.Mij dus niet vandaar mijn vraag.
Potverdrie, heb ik PP opgenomen, staat het einde er niet op!!!

Ik zoeken op youtube, staat de aflevering er in stukken gedeeld op, behalve de laatste 8 minuten ofzo... Wat ik dan weer wel heb gezien is het allerlaatste stukje... eind goed, al goed.
Poe, mij was het niet vanaf het begin af aan duidelijk dat Violet niet dood was hoor..ik dacht echt een hele tijd dat ze wel dood was.

Vond het dus wel knap gedaan. Ben blij dat ze het overleeft heeft!
Mag ik even inbreken en iets vragen...ik ben een erge fan van grey's anatomy en heb deel 1-4 gezien. Nu wacht ik op seizoen 5 op dvd (krijg ik van een vriendin als zij ermee klaar is) en ik dacht zo in de tussentijd private practice seizoen 1 te kopen op dvd en te kijken. Maar is het de moeite waard? Is hij bijna zo leuk als grey's of niet te vergelijken?
leuker
Nee vind ik niet,ik vind Grey´s leuker,aparter.
Ik heb alle seizoenen van grey's anatomy en private practice gezien. Nu is het me alleen niet helemaal duidelijk wat er nu verder gaat gebeuren.

Er staat alleen 1 klein zinnetje op de website van abc grey's anatomy:

"the grey's anatomy/private practice crossover event thursday january 14th 9/8c".

Dus? De series komen weer bij elkaar of hoe moet ik dat zien?

Ik vind het zo raar dat er verder nergens iets over geschreven wordt. Of kan ik gewoon niet googlen?

Ik heb alleen nog ergens gelezen dat ze met grey's anatomy voor 8 seizoenen getekend hebben (en er zijn er pas 6 uitgezonden). Maar dat was ook alleen een gerucht geloof ik.

Wie weet meer??
Even op de Engelse wiki kijken Prulletje daar wordt het uitgelegd (PAS OP! Zitten ook spoilers bij)
ow dank u

edit:

sorry, ik word er niet veel wijzer van... zit ik verkeerd te kijken?
http://en.wikipedia.org/w ... Private_Practice_episodes

en dan het stukje Specials & other episodes (even naar beneden scrollen, ongeveer 3/4 van de pagina, lezen)

Helpt dat?
Dankjewel

Maar dat is nog steeds alleen de uitleg van die ene aflevering dan? Want de eerste cross-over was ook maar 1 aflevering ofzo. Gaan beide series daarna weer gewoon elk apart verder?

Grr, ik ben verslaafd! Ik wil ze nu al kijken haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven