Entertainment alle pijlers

Private Practice

22-09-2009 22:05 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gebeurt me bijna nooit maar gisteren heb ik toch echt een dubbele aflevering van Private Practice gemist. Ook niet opgenomen en op programma gemist niks terug te vinden.

Iemand hier die de highlights van gisteren (21/09) voor me kan opschrijven?

Dank!
Sam heeft eindelijk tegen Naomi gezegd dat hij nog verliefd op haar is, maar Naomi heeft een andere baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Addison baalt van zichzelf dat ze is gevallen voor Noah. En die arme Violet was helemaal blij dat ze voor Pete koos als vader voor haar kind, wordt ze thuis overvallen en platgespoten door haar psychotische patiente, die ervan overtuigd is dat de baby in haar buik de hare is, en wil deze er uit snijden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van die laatste episode slecht geslapen heb vannacht (net bevallen he ) en vanochtend spoilers van serie 3 heb gegoogled om te kijken of ze het overleeft....
anoniem_649ad06f4ae00 wijzigde dit bericht op 22-09-2009 22:28
Reden: d`s en t`s moeten ook postnataal nog wel lukken..
% gewijzigd
quote:En die arme Violet was helemaal blij dat ze voor Pete koos als vader voor haar kind, wordt ze thuis overvallen en platgespoten door haar psychotische patiente, die ervan overtuigd is dat de baby in haar buik de hare is, en wil deze er uit snijden.Owwww het was zo spannendddd!!!!!!
Kun je online wel kijken (zonder ondertiteling) op www.sidereel.nl

(Volgens mij is er nog geen serie 3 uitgezonden waar dan ook hoor....tenminste normaal staan ze anders op sidereel)

Ik ben er vanavond even naar op zoek gegaan omdat ik het zooooooooo spannend vond :-S
Seizoen 3 begint op 1 oktober in Amerika
Jeetje, dan moeten we nog ontzettend lang wachten voordat het weer hier op tv kom toch?

Ik vond het echt een mega cliffhanger hoor. Pffff!

Vind Grey's ook echt super, maar moet nu wel even overschakelen nu PP er niet meer dubbel op is elke maandag.
Vandaar de spoiler gegoogled.. Verbaasde mij trouwens dat we zo `bij` zijn hier in NL...
Die spoiler was dus een preview van serie 3, een soort promo van ABC.
quote:Leaf schreef op 22 september 2009 @ 22:35:

Seizoen 3 begint op 1 oktober in Amerika 2! (download programma's in de aanslag!)
Dank jullie wel!

Klinkt idd als een flinke cliffhanger! En Violet had gekozen voor Pete als vader? Is hij ook de vader dan of is dat nog steeds niet bekend? En weet Pete dat ook al?

En Juliaatje bedankt voor de link. Ga ik morgen nog even naar kijken
Ze heeft Pete verteld dat ze het graag met hem wil proberen en dat ze van hem houdt. Zij zou bij hem gaan intrekken. Ze moest het alleen Sheldon nog vertellen, want hij had haar een huwelijksaanzoek gedaan waar ze nog haar antwoord op moest geven.

Het was een heeeeeeel spannend einde!
Oh ja, en als Cooper aan zijn liefje vertelt dat Violet bij Pete zal gaan intrekken zodat hij en zijn liefje eindelijk samen kunnen zijn, wordt zij weer boos omdat hij pas voor haar kiest als Violet hem "gedumpt" heeft.

Addison moet ook de bevalling doen van de vrouw van de man van wie ze helemaal hoteldebotel is, maar ze blijft aarzelen en uiteindelijk vraagt ze aan Dell om de bevalling te doen terwijl zij een kamertje verderop zit. Ze kan het namelijk niet aan om zelf de bevalling te doen.

Verder komt de ex van Dell weer binnen met Betsy, zijn dochter waar hij alweer een tijdje naar op zoek was. Ze is high. Ze wil 10.000 dollar van hem en dan krijgt hij Betsy. Hij heeft 10.000 dollar van Sam gekregen hiervoor, maar hij besluit het niet te gebruiken en vertelt haar dat hij haar niet de vernieling in wil helpen en dat ze kan kiezen dat als ze niet weggaat en Betsy bij hem laat dat hij de kinderbescherming en/of de politie zal bellen en op haar af zal sturen. Ze kiest eieren voor haar geld....
Oooh..wat fijn dat Betsy weer terug is! En Sam die open is. En Pete en Violet samen. En Cooper natuurlijk toch nog weer de gebeten hond (moeilijk mens toch die vrouw...! )

Prut zeg! Ik heb echt een goeie aflevering gemist :(

Ik ga via die link alsnog kijken
quote:mardjen schreef op 22 september 2009 @ 22:27:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik van die laatste episode slecht geslapen heb vannacht (net bevallen he ) en vanochtend spoilers van serie 3 heb gegoogled om te kijken of ze het overleeft.... Ik ben niet net bevallen. Maar ben toch ook gelijk gaan googelen. Vond het een heel naar eind.
quote:Leaf schreef op 22 september 2009 @ 22:35:

Seizoen 3 begint op 1 oktober in Amerika

eindelijk weten we dan of het goed afloopt. zit al sinds 30 april in spanning!!!

TO, je hebt echt een ultiem spannende aflevering gemist. echt even terugkijken op interwebs hoor!
ik vond het ook zo vreselijk spannend. Gisteren de hele dag een superonrustige dag gehad daardoor. Was echt een geniaal goed einde van het seizoen. Op abc.com kan je trouwens samenvattingen van alle afleveringen lezen.
Maar is die er nou wel of geen spoiler...of is het in amrica dus nogniet begonnen....ik was ook erg onder de indruk had echt zo'n "Nee...nu niet stoppen!!!"gevoel.
Heb net gekeken. Wat een naar einde zeg!

En natuurlijk Cooper die één keer een naar Charlotte luistert en niet eerst even naar binnen gaat om hallo te zeggen

1 oktober is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen online te zien. Ik heb zomaar het idee dat ik niet ga wachten tot het hier weer op tv komt
Ik download tegenwoordig al mijn series zodat ik synchroon loop met de uitzendingen in de VS. Voor degene die niet willen wachten tot de nieuwe afleveringen in Nederland te zien zijn, kijk dan op http://ezrss.it/

Ik wil eigenlijk nog niet weten wat er gaar gebeuren in seizoen 3, dus ga wachten tot volgende week ga niet googlen of lezen op imdb. Maar het is wel spannend.....
Seizoen drie is ook nog niet te zien. Wordt pas 1 oktober uitgezonden in Amerika dus je kunt Googelen wat je wilt, maar je zult moeten wachten
Wat een aflevering zeg....
woepie, vanavond de season premiere kijken!!!! heb er zin in!!!
quote:DJ Momo schreef op 02 oktober 2009 @ 12:59:

woepie, vanavond de season premiere kijken!!!! heb er zin in!!!Ik heb nu net gekeken. Ik kon het niet laten. Nu kan ik rustig weer wachten tot het vervolg op tv komt....
ben de eerste aflvering van seizoen 3 aan het downloaden, ben benieuwd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven