Entertainment alle pijlers

Private Practice

22-09-2009 22:05 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gebeurt me bijna nooit maar gisteren heb ik toch echt een dubbele aflevering van Private Practice gemist. Ook niet opgenomen en op programma gemist niks terug te vinden.

Iemand hier die de highlights van gisteren (21/09) voor me kan opschrijven?

Dank!
Het zijn afleveringen van Grey's waar dan Private Practice personages in voorkomen en daarna gaat Grey's gewoon weer verder en Private Practice ook.
14 januari weer nieuwe afleveringen in de USA
iemand gisteren gekeken?
jawel, ikke! Hoezo???
moest enorm lachen om die moker.. eerst die vriendin van Cooper en daarna Violet
Ja; ook zo'n grote fan dus? Ik vind het leuker dan Grey's eerlijk gezegd! (dacht eigenlijk dat je wilde weten wat er gebeurd was omdat je het had gemist).

Vanavond Mercy of zo, vorige week voor het eerst gezien, ook een aanrader!
Nog mensen die de serie volgen? Zie dat er vanavond die super sterke aflevering is op Net5. Vind PP toch wel een ondergewaardeerde serie/ Bij deze aflevering kreeg ik meerdere malen last van kippenvel
Ja ik volg hem! Heb helaas alleen vorige week gemist... kan iemand mij zeggen wat er nou met Charlotte is gebeurd? Ik heb dus alleen gezien dat ze haar kantoor in werd getrokken 2 wkn geleden, maar niet wat er verder is gebeurd...

kijkt nu een beetje lastig dus :(
Let op: vanaf volgende week op dinsdag ipv maandag!

En ik geloof dat 7 maart Greys ook weer begint.
Charlotte is mishandeld en verkracht. Alleen mag dat laatste niemand weten. Addison is wel op de hoogte.

Sheldon was die dag bij de politie en heeft de verkrachter verhoord. Hij wist van niets. Maar omdat niemand dat weet van Charlotte, wordt deze man niet vervolgd. Dat zal ook nog wel aan de orde komen (mag ik hopen ).
Dankje Aliniminie!

Maar waarvoor is die verkrachter verhoord dan? Als getuige ofzo? Of 'alleen' voor de mishandeling?
Er was een man aangehouden, die onder het bloed zat. Geloof dat hij boos was op zijn vrouw, dus ze dachten dat hij haar iets aangedaan had. Hij verklaarde dat hij die trut te pakken had genomen, die een grote bek tegen hem had.

Het is me toen niet goed opgevallen, maar dit gebeurde in de aflevering die jij als laatste had gezien. (dat Charlotte zei dat hij even moest wachten).
Thanks Aliniminie!
Is het seizoen al afgelopen?
Dat vroeg ik me ook af....
Jammer,ik vind het een leuke serie.
Ja dat zou echt jammer zijn!
Ja dat zou echt jammer zijn!
Op de site van Net 5 staat dat er momenteel geen afleveringen zijn en ik heb op IMDB gekeken en daar staat dat er een paar weken een stop is maar dat is bij meerdere series zo nu(ook Grey's heeft een stop van een paar weken).
A.s. maandag 5 december 2011 begint bij Net5 het nieuwe seizoen #5:

http://www.tvgids.nl/programma/11952107 ... _practice/
Wie kijkt hiernaar, en weet wat er met Amelia aan de hand is? Laatste keer dat ik het zag was Addison volgens mij nog niet eens zwanger en nu heeft ze een baby...
Amalia is zwanger nadat ze drugsverslaafd is geweest en adison heeft een baby geadopteerd.
Dank je wel!
A.s. maandag 26 november 2012 begint bij Net5 het slotseizoen #6: http://www.tvgids.nl/artikel/52930/Bewo ... _practice/
Ik kijk online en ben al over de helft van het slotseizoen.

Moeite waard om te kijken wel, gebeuren leuke dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven