Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1141 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yildizlar2 schreef:
10-05-2021 18:50
Zo en kyle op haar laatste instafoto’s . Eeuwig zonde ik moest bij sommige foto’s echt twee keer kijken . Compleet andere mond en ogen

https://www.instagram.com/p/CMf8jKrMv_S ... b176hefklo
Jeetje, ze lijkt wel in de 20 ipv 52. Ik vind het wel mooi moet ik eerlijk zeggen, ze ziet er echt niet slecht uit. Foto doet me een beetje denken aan de Kardashians.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohh de teaser van seizoen 11. Erika is boos..
https://www.instagram.com/p/CNkuHHIA3WX ... 5zad3p653e
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Lollypop68 schreef:
10-05-2021 19:29
Jeetje, ze lijkt wel in de 20 ipv 52. Ik vind het wel mooi moet ik eerlijk zeggen, ze ziet er echt niet slecht uit. Foto doet me een beetje denken aan de Kardashians.
Ik vind het haar iets te strak, maar haar gezicht prachtig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Quaintrelle schreef:
11-05-2021 18:44
Ohh de teaser van seizoen 11. Erika is boos..
https://www.instagram.com/p/CNkuHHIA3WX ... 5zad3p653e
Erika heeft best agressieve trekjes leek wel een brullende tijgerin
Zag ook duidelijk dat ze Botox heeft of iets stem klonk boos maar haar gezicht liet het niet toe :-? :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Die vlechtjes bij Dorit haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
11-05-2021 21:42
Erika heeft best agressieve trekjes leek wel een brullende tijgerin
Zag ook duidelijk dat ze Botox heeft of iets stem klonk boos maar haar gezicht liet het niet toe :-? :bonk:
Nu laat ze volgens mij sowieso niet heel makkelijk haar echte emoties zien. Ze is wel vaker zo boos geweest dat haar stem helemaal veranderd in dat meisje uit de excorcist :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Lollypop68 schreef:
10-05-2021 19:29
Jeetje, ze lijkt wel in de 20 ipv 52. Ik vind het wel mooi moet ik eerlijk zeggen, ze ziet er echt niet slecht uit. Foto doet me een beetje denken aan de Kardashians.
Ja ze is zeker mooi, maar dat ze nu op een Kardashian lijkt vind ik persoonlijk juist jammer. Dan loop je uiteindelijk allemaal rond als een stelletje klonen, terwijl ik haar eerst op Demi Moore vond lijken, maar net niet genoeg zeg maar. Snap je? :$
Alle reacties Link kopieren Quote
Momo schreef:
12-05-2021 13:14
Ja ze is zeker mooi, maar dat ze nu op een Kardashian lijkt vind ik persoonlijk juist jammer. Dan loop je uiteindelijk allemaal rond als een stelletje klonen, terwijl ik haar eerst op Demi Moore vond lijken, maar net niet genoeg zeg maar. Snap je? :$
Ik snap je.

In het seizoen van The OC is nu Corona begonnen. Seizoen is zelfs onderbroken daardoor. Ze hebben gefilmd af en toe.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
12-05-2021 09:10
Nu laat ze volgens mij sowieso niet heel makkelijk haar echte emoties zien. Ze is wel vaker zo boos geweest dat haar stem helemaal veranderd in dat meisje uit de excorcist :P
Klopt in een van de seizoen dat ze op vakantie zijn valt ze Eileen zowat aan omdat die iets zei over Erika zoons toen veranderde haar stem ook.


WandaVision schreef:
12-05-2021 07:15
Die vlechtjes bij Dorit haha
Hier heeft ze ookal zo’n achterlijk kapsel : https://youtu.be/IBwkSmYl1uo

40 zilveren haarspeldjes en een hoge paardenstaart
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Hayu geregeld, tot over twee maanden :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
11-05-2021 21:42
Erika heeft best agressieve trekjes leek wel een brullende tijgerin
Zag ook duidelijk dat ze Botox heeft of iets stem klonk boos maar haar gezicht liet het niet toe :-? :bonk:
Alleen de kaken zag je het duidelijk. Maarja ze zijn ook een stukje ouder dan Ik, maar zien er jonger uit.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Momo schreef:
12-05-2021 16:45
Hayu geregeld, tot over twee maanden :rofl:
HAHAHAHA :bye:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Momo schreef:
12-05-2021 16:45
Hayu geregeld, tot over twee maanden :rofl:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed, toch iets eerder terug, want Amsterdam aflevering... Wat. Een. Shit. Show. Hoe kunnen mensen die veel ouder zijn dan mij zich zo kinderachtig gedragen?! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Momo schreef:
14-05-2021 14:32
Goed, toch iets eerder terug, want Amsterdam aflevering... Wat. Een. Shit. Show. Hoe kunnen mensen die veel ouder zijn dan mij zich zo kinderachtig gedragen?! :facepalm:
HAHAHAHAHHA dat waren 2 dagen , idd het was een erg interessant tripje ... :-?

Ik ben bij S8 nieuwe housewives heeft haar entree gemaakt , trek Doritos steeds slechter trouwens met haar gemiep dat Erika zo “koud” is tegen haar ze moet je niet klaar!
Ik ga trouwens helemaal stuk om Erika blouse met mega schoudervulling ze lijkt net de evil queen :rofl:


Ik weet dat dit allemaal lang geleden is opgenomen maar ik zie groen van jaloezie bij al die vakanties :'( zodra dit gezeik over is ga ik ook boeit me niet waarheen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Brandi die wijn in Eileens gezicht gooit :woa: Dit kan echt, echt niet. Eileen zit daarna met tranen in haar ogen aan tafel. Ik vond het zo gênant om te zien, arme Eileen :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begin de hekel aan Brandi steeds meer te begrijpen, maar Kim blijft me altijd meer irriteren. Heeft Kyle in de reünie van seizoen 5 nou groene lenzen in of ben ik nou gek? De kleur ziet er vanuit bepaalde hoeken heel raar uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lollypop68 schreef:
14-05-2021 18:01
Brandi die wijn in Eileens gezicht gooit :woa: Dit kan echt, echt niet. Eileen zit daarna met tranen in haar ogen aan tafel. Ik vond het zo gênant om te zien, arme Eileen :cry:
Erg hè ik zat met kromme tenen te kijken ik had het terug gedaan of haar over de tafel getrokken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Lollypop68 schreef:
14-05-2021 18:01
Brandi die wijn in Eileens gezicht gooit :woa: Dit kan echt, echt niet. Eileen zit daarna met tranen in haar ogen aan tafel. Ik vond het zo gênant om te zien, arme Eileen :cry:
Ja dat was absurd die spoort echt niet .
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar kijken jullie deze serie? Ik heb 1 t/m 4 op Netflix gezien, maar daar stopt het en ik mis het.... 😅
Konijn06 schreef:
14-05-2021 19:30
Waar kijken jullie deze serie? Ik heb 1 t/m 4 op Netflix gezien, maar daar stopt het en ik mis het.... 😅
Amazon Prime en dan een extra abbo daarbij aanschaffen (Hayu)
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan Hayu ook los van Amazon kijken, ik kijk het via een computer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook hayu zonder Amazon
Oh ik wist niet dat het ook los kon! Excusez moi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geeft niet! Ik kende het hele Hayu niet. Zo leer je weer wat van elkaar :biggrin:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven