Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1153 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook hayu. Ben nu bij seizoen 7.

Alle andere real housewives staan er ook op. Welke zijn nog meer waard om te kijken? Had op netflix 2 seizoenen van new york (mwah) en atlanta (mwah) gezien.

Iemand die van Miami al gezien en is het wat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
14-05-2021 20:18
Ik heb ook hayu. Ben nu bij seizoen 7.

Alle andere real housewives staan er ook op. Welke zijn nog meer waard om te kijken? Had op netflix 2 seizoenen van new york (mwah) en atlanta (mwah) gezien.

Iemand die van Miami al gezien en is het wat?
In elk geval Oc! Het begint vrij duf maar het wordt heel veel drama :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Lollypop68 schreef:
14-05-2021 19:39
Amazon Prime en dan een extra abbo daarbij aanschaffen (Hayu)
Dank je!! 😄
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
14-05-2021 20:18
Ik heb ook hayu. Ben nu bij seizoen 7.

Alle andere real housewives staan er ook op. Welke zijn nog meer waard om te kijken? Had op netflix 2 seizoenen van new york (mwah) en atlanta (mwah) gezien.

Iemand die van Miami al gezien en is het wat?
Atlanta is mijn favoriet moet zeggen dat de 1ste 2 seizoenen ook minder vond.

RHOPotomac schijnt heel grappig te zijn
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Konijn06 schreef:
14-05-2021 20:26
Dank je!! 😄
Niet nodig, je kan Hayu gewoon los kopen! Weet niet of je de verdere reacties al had gelezen dus dacht herhaal het even.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga maar eens verder met NY, had de eerste 2 seizoenen vorig jaar al gezien.
Oh de Amsterdam aflevering.. Kim is helemaal ontspoord. En hoe ze tegen Eileen tekeer gaat :nut: Paar dagen geleden zei ik nog dat ze m'n favoriet was, daar heb ik nu toch we heel veel spijt van o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Lollypop68 schreef:
17-05-2021 18:48
Oh de Amsterdam aflevering.. Kim is helemaal ontspoord. En hoe ze tegen Eileen tekeer gaat :nut: Paar dagen geleden zei ik nog dat ze m'n favoriet was, daar heb ik nu toch we heel veel spijt van o_o
:lol: je was gewaarschuwd 🤪
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
17-05-2021 18:55
:lol: je was gewaarschuwd 🤪
Ik dacht nog wat doet iedereen negatief, ze doet het toch hartstikke goed :rofl:

Ik vind Lisa en Eileen steeds leuker worden, die blijven er gelukkig ook nog wel een tijdje in :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben nu halverwege seizoen 7, en ik irriteer me nu al aan Dorit. Sommige halen gewoon het bloed onder je nagels vandaan :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Momo schreef:
18-05-2021 20:02
Ben nu halverwege seizoen 7, en ik irriteer me nu al aan Dorit. Sommige halen gewoon het bloed onder je nagels vandaan :P
Ik zet het geluid zodra ze in beeld komt :pukey: misselijk dom wijf
Relax we're all crazy, it's not a competition
Jammer dat Erika Jane niet mag meedoen met het Songfestival!
Alle reacties Link kopieren Quote
Millie-x schreef:
18-05-2021 21:47
Jammer dat Erika Jane niet mag meedoen met het Songfestival!
Ja dat zou leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Millie-x schreef:
18-05-2021 21:47
Jammer dat Erika Jane niet mag meedoen met het Songfestival!
Waarom zou ze niet mee mogen doen?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
18-05-2021 23:14
Waarom zou ze niet mee mogen doen?
Euro-vision ...
Alle reacties Link kopieren Quote
Millie-x schreef:
18-05-2021 23:19
Euro-vision ...
Maakt niks uit je hoeft niet perse uit Europa te komen,
Celine Dion heeft ook mee gedaan voor Zwitserland en zij is Canadees volgens mij won ze ook nog
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
19-05-2021 00:08
Maakt niks uit je hoeft niet perse uit Europa te komen,
Celine Dion heeft ook mee gedaan voor Zwitserland en zij is Canadees volgens mij won ze ook nog
Precies. Zoveel mensen die uitkomen voor een land waar ze niet vandaan komen.
En Australië doet tenslotte ook mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
18-05-2021 21:13
Ik zet het geluid zodra ze in beeld komt :pukey: misselijk dom wijf
Ja! Waarom moet zij continue alles door lullen naar iedereen? En Eden met der therapeutische gepraat de hele tijd. Ik snap dat je getraumatiseerd kan zijn door het plotselinge verlies van je zus aan verslaving, maar dat hoef je niet continue te reflecteren naar je vrienden die daar ook mee dealen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Momo schreef:
19-05-2021 09:24
Ja! Waarom moet zij continue alles door lullen naar iedereen? En Eden met der therapeutische gepraat de hele tijd. Ik snap dat je getraumatiseerd kan zijn door het plotselinge verlies van je zus aan verslaving, maar dat hoef je niet continue te reflecteren naar je vrienden die daar ook mee dealen.
Omdat ze interessant wilt doen :-? Ik Kan echt niet met haar krijg echt de rillingen van haar stem.
Eden sloeg echt door, maar mede door Lisa R geroddel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een wijn snob is Doritos toch ik heb echt haat voor die griet

:rofl: :facepalm:

Kyle is ook een zeurkous .. ze verbouwt haar huis en gaat vervolgens doodleuk verhuizen en dan weer zeuren dat ze het nieuwe huis “eigen moet maken” das toch juist leuk!!

En Teddi tot nu toe veels te aardig(emotioneel)voor reality tv..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net de eerste aflevering gezien van het nieuwe seizoen. Niet echt speciaal, ik ben wel benieuwd wat komen gaat met de scheiding van Erica oa
Alle reacties Link kopieren Quote
Zalmsnipper schreef:
22-05-2021 17:54
Ik heb net de eerste aflevering gezien van het nieuwe seizoen. Niet echt speciaal, ik ben wel benieuwd wat komen gaat met de scheiding van Erica oa
Ik denk niet dat dat veel ter sprake komt. De aanklager heeft al gezegd alle afleveringen als een havik te volgen om zo eventuele uitspraken die zij doet over bezittingen e.d. tegen haar te gebruiken.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Quaintrelle schreef:
22-05-2021 18:45
Ik denk niet dat dat veel ter sprake komt. De aanklager heeft al gezegd alle afleveringen als een havik te volgen om zo eventuele uitspraken die zij doet over bezittingen e.d. tegen haar te gebruiken.
De aanklager had liever haar boek kunnen lezen :sherlock: naar schijnt spendeert ze 40.000 dollars aan “zichzelf”

op YouTube wordt er trouwens gehakt gemaakt van haar veel bloggers vinden dat zich aanstelt en een narcist
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Lisa vanaf seizoen 3/4 steeds vervelender worden. Ze doet wel alsof ze heel aardig is en niet van roddelen houdt maar ze maakt zat gemene opmerkingen. Ook lijkt ze steeds een jonger iemand nodig te hebben waarover ze kan moederen. Eerst die jongen die ze heeft geflasht en nu Brandi.

Ze drinken trouwens constant alcohol en hebben hun mond allemaal vol van dat de kinderen op de eerste plaats komen en dat ze niks doen zonder hun kinderen terwijl ze constant op vriendentripjes zijn zonder hun kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
22-05-2021 19:44
De aanklager had liever haar boek kunnen lezen :sherlock: naar schijnt spendeert ze 40.000 dollars aan “zichzelf”

op YouTube wordt er trouwens gehakt gemaakt van haar veel bloggers vinden dat zich aanstelt en een narcist
Over Erika ? oeh hoe zoek ik dat ik vind haar zo leuk maar iets klopt daar niet natuurlijk met die praktijken van haar Ex

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven