Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1141 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ben pas bij het grote limousine gevecht dus ik kan nog even...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb Taylor eens opgezocht en wat ik raar vind is dat ze nog steeds Taylor Armstrong heet terwijl ze dus een nieuwe man heeft weer. Ik snap dat nooit zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Yolanda ook zo. Heeft Foster geheten en nu weer Hadid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh echt? Helemaal gezien de afloop en verloop van dat huwelijk.. Bizar eigenlijk.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
04-01-2021 21:31
Bij Yolanda ook zo. Heeft Foster geheten en nu weer Hadid.
Van der Herik bekt niet zo lekker in de VS, geloof dat dat een van de redenen is waarom ze weer Hadid is gaan heten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Camille zei daarover dat ze Grammer aanhield omdat haar kinderen zo heten, en ik kan me voorstellen dat voor zowel Taylor als Yolanda dat ook een factor is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hm ja ik dat zou kunnen maar ik vind het nogal Alexis Morell Carrington Colby Dexter Rowan-achtig :P
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
04-01-2021 21:41
Hm ja ik dat zou kunnen maar ik vind het nogal Alexis Morell Carrington Colby Dexter Rowan-achtig :P
;-D
Paupertrol schreef:
04-01-2021 21:25
Ik ben pas bij het grote limousine gevecht dus ik kan nog even...
Gevecht van die twee zussen zeker; Bitch, bitch!

en een paar afleveringen later; 'nooooooooooo one's calling my sister a bitch' ( naar Brandi )
Alle reacties Link kopieren Quote
Tsja, die namen zijn natuurlijk een soort artiesten-namen: iedereen kent ze zo.

Volgens mij heb ik Yolanda wel een aantal keren horen zeggen (in de serie maar ook wel eens in een interview) alsof ze een heel arm boerenmeisje is van origine.

Ze komt uit Papendrecht en was een Penny-meisje dus altijd op de manege. Maar ze heeft het over een farm-town en dat ze van een boerderij komt. Haar vader is jong overleden, maar een keer insinueerde ze zelfs dat ze te weinig eten hadden. En ook dat het haar ambitie was om 'to provide' voor haar moeder en broer en dat ze daarom model werd en alles spaarde en al jong investeerde.

Nou zal het best simpel zijn geweest en moeilijk zonder vader maar zelfs bijstandsmoeders (als haar moeder dat al was) hadden het best goed in de jaren 70 en 80 en zij doet alsof ze het meisje met de zwavelstokjes was.
Alle reacties Link kopieren Quote
En alvast een spoiler: in een van de seizoenen gaat het tripje-van het seizoen naar Nederland. Yolanda neemt iedereen mee. Heb ik toen wat fragmenten van zien.

De hele bups op het flatje van haar moeder met gebakjes van de plaatselijke bakker en Lisa Vanderpump op de fiets langs Kinderdijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vergeleken met die huizen in BH is het natuurlijk zeer zeer armoedig.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
04-01-2021 21:53
Vergeleken met die huizen in BH is het natuurlijk zeer zeer armoedig.
Ja, maar vergeleken met de downside van LA is het minstens middleclass.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
04-01-2021 21:41
Hm ja ik dat zou kunnen maar ik vind het nogal Alexis Morell Carrington Colby Dexter Rowan-achtig :P
:heart:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Konijnmetbril schreef:
04-01-2021 21:52
En alvast een spoiler: in een van de seizoenen gaat het tripje-van het seizoen naar Nederland. Yolanda neemt iedereen mee. Heb ik toen wat fragmenten van zien.

De hele bups op het flatje van haar moeder met gebakjes van de plaatselijke bakker en Lisa Vanderpump op de fiets langs Kinderdijk.
Oh grappig. Ben benieuwd.
Ben morgen nog thuis dus dan weer verder.
Ik moet eigenlijk allang naar bed want morgen om 0900 moet ik weer fris en fruitig klaarzitten voor thuisles van dochter. Maar ik kan niet slapen dus bring on seizoen 2. Die chick met de e-sigaret is echt wauser dan waus. Daarnaast lijk ik zo ontzettend normaal....
Alle reacties Link kopieren Quote
Konijnmetbril schreef:
04-01-2021 21:52
En alvast een spoiler: in een van de seizoenen gaat het tripje-van het seizoen naar Nederland. Yolanda neemt iedereen mee. Heb ik toen wat fragmenten van zien.

De hele bups op het flatje van haar moeder met gebakjes van de plaatselijke bakker en Lisa Vanderpump op de fiets langs Kinderdijk.

Je vergeet een hele sappige ruzie tussen Lisa Rinna en Kim in een restaurant in Amsterdam :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu bij laatste aflevering van seizoen 1, wat gaan jullie hard!
Net reünie dus gekeken en man man wat een venijn onderling. Ik Google wel veel tussendoor, doen jullie dat ook? Ben zo nieuwsgierig naar bepaalde achtergronden maar niet altijd veel over te vinden.
Lisa vind ik geweldige humor hebben, zij is echt adrem. Mauricio schijnt nogal wat vrouwelijke fans, incl pikante foto’s als fanmail, te hebben. Hij zal aardig zijn en zo op beeld komt hij leuk over maar sexy en knap? Nehhhh. Wel in vergelijking met de andere mannen, dan dan weer wel.
Met taylor heb ik ergens wel te doen. Ze lijkt zo wanhopig erbij te willen horen terwijl het verdriet er zo’n beetje afspat.

Allison staat vandaag bij mij op menu in laatste afl van seizoen 1, wat een draak dus ben benieuwd naar deze aflevering. Dat wordt smullen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
05-01-2021 07:09
Je vergeet een hele sappige ruzie tussen Lisa Rinna en Kim in een restaurant in Amsterdam :hihi:
Een onvergetelijk tripje naar Amsterdam was het ;-D
Dat Hayu is dat makkelijk op te zeggen na een maandje ? Op Netflix staan niet alle seizoenen en krijg nu zin meer te kijken
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja makkelijk op te zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
05-01-2021 07:09
Je vergeet een hele sappige ruzie tussen Lisa Rinna en Kim in een restaurant in Amsterdam :hihi:

Die herinner ik me niet meer. Wel dat ze een varend diner hadden over onze prachtige grachten maar dat niemand dat zag want Brandi ontketende een catfight.

En dat Kyle naar het Rijksmuseum ging, dat had ik dan weer niet achter haar gezocht.

Gister in de eerste aflevering waarvoor Yolanda in beeld kwam zag je dat ze een wasje in de machine deed (bijkeuken met meerdere wasmachines en drogers). Vind ik zo grappig, want dat is natuurlijk de manier waarop ze neergezet wil worden en wat ze met de show heeft uitonderhandeld. Dat zie ik geen van de andere housewives doen (Kim misschien): een wasje draaien.
Zalmsnipper schreef:
05-01-2021 08:32
Ja makkelijk op te zeggen.
Dankjewel ga ik eens kijken straks hoe het zit
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar schreef:
05-01-2021 08:17
Dat Hayu is dat makkelijk op te zeggen na een maandje ? Op Netflix staan niet alle seizoenen en krijg nu zin meer te kijken
Smaakt naar meer hé :hyper: zit ook te twijfelen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
05-01-2021 08:54
Smaakt naar meer hé :hyper: zit ook te twijfelen
Wat zijn we erg hè Rougje :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven