Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1153 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Sluit ik me bij aan.. straks eens uitzoeken. Heb alleen de twee seizoenen op Flix gezien..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Taylor is ook wel een stoker hoor met dat gezever over Brandi tegen iedereen. Bij dat etentje bij Yolanda ook weer.
Net als Kim, die moet dan op een evenement van Mauritzio aan Adriennne en Paul gaan zeggen wat Brandi over hun gezegd heeft.
Het moet en zal elke keer ruzie worden.
dolfje schreef:
05-01-2021 09:48
Die Taylor is ook wel een stoker hoor met dat gezever over Brandi tegen iedereen. Bij dat etentje bij Yolanda ook weer.
Net als Kim, die moet dan op een evenement van Mauritzio aan Adriennne en Paul gaan zeggen wat Brandi over hun gezegd heeft.
Het moet en zal elke keer ruzie worden.
Ja, dat. Het lijkt wel een soort van religie maar dan geen vreedzame alhoewel ze later weer vervallen in I loooooove you.

Ik zit nu van seizoen 2 in de reuni-gedeelte, beetje saai en ik had het fout wbt Dana, alleen haar vader was stinkend rijk en ze is gedeeltelijk arm opgegroeid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Kim is echt een gestoord losgeslagen vervelend en naar mens.
Komt gewoon haar afspraken niet na, of laat het afweten zonder een belletje, om vervolgens alleen maar herrie te schoppen.

Taylor is duidelijk ook de weg kwijt..evenals die Brandi.
Lisa en Kyle en Adrienne vin dik eigenlijk wel leuk.
En Maurico is hot!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Kyle ook leuk. Ik ben stiekem een beetje jaloers op haar. Haar man is lekker en leuk, ze heeft volgens mij een goed huwelijk, ze is een leuke moeder, ziet er goed uit. Misschien heb ik zelfs een beetje een girl-crush.

Dat ze een stoker is en hard kan schelden en oude koeien uit sloten trekt waar ze kan, vergoeilijk ik.

Volgens mij was zij vanaf het begin af aan betrokken bij de vormgeving van de show, zij heeft diverse deelnemers geïntroduceerd. Latere afleveringen is ze zelfs mede gaan produceren en ze is de enige die in alle seizoenen meedoet. Heeft haar geen wind-eieren gelegd want in elke seizoen wordt ze rijker en woont weer in een mooier huis (en in seizoen 3 krijgt ze al een Masserati met een strik erom als verassing van haar hubbie) en dat komt vast niet alleen van Mauriccio's werk als makelaar.

En die show leeft op ruzie en conflicten dus Kyle roddel, manipuleert, stookt en bekvecht er wel lekker op los.

Smart girl!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik vind Kyle ook nog wel leuk, zij en Lisa zijn ( denk ik nu halverwege seizoen 3) de twee die op de een of andere manier nog vrij “normaal” zijn.

Bij sommige anderen heb ik echt vraagtekens hoe geestelijk gezond ze zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
04-01-2021 20:07
Jaa, die Dana gooit gruwelijk met veel geld, hahahaha. Zo had ze ook een dure lollyhouder om haar nek met diamantjes etc., en Camille met een zuinig mondje zeggen dat ze dat toch wel erg veel geld vond voor een lollyhouder :A:
Zij is denk ik de zoveelste generatie Beverly Hills woman in haar familie, die kijken niet op van een miljoentje meer of minder en geven het uit als monopoly geld. Ergens doet zij mij denken aan een karikatuur uit een Bret Easton Ellis boek. Ze zou zo de personage Allison Poole kunnen zijn in de serie.

Tayor is over the top óveral, op elk feestje barst ze uit in tranen en het begint met sorry en 't eindigt in bijna een handgemeen. Kyle is precies zo. Op Lisa's feestje ook zo pijnlijk indd. Who says that to a human being, I just wanted to be your frieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!

Ik zit nog steeds in seizoen 2, aflevering Hawaii is geweest maar man o man, ieder gezellig feestje eindigt in drama. In mijn volgende leven ga ik tissues verkopen in Beverly Hills.
pffft, ik vond dat echt ook dikke onzin...

je bent verdomme een vrouw van 40+ met kind hoezo doe je zo zielig
Yildizlar schreef:
05-01-2021 09:04
Wat zijn we erg hè Rougje :)
meid....

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ge-wel-dige serie. Ik heb een maandje terug alles in 1 keer gekeken. Real Housewives of NY schijnt ook hysterisch en een aanrader te zijn. Voor de mensen met afkickverschijnselen die wel Netflix hebben en geen Hayu, daar staan ook de eerste seizoenen van op Netflix.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha, Brandi roept " Shut the fuck up" tegen Adrienne en iedereen is het eens dat dat volstrekt inappropriate en rude is.

Herinner me opeens dat ik ooit op vakantie was in de VS, paardrijden op een ranch, heel veel contact met andere gasten en personeel en ik riep bij het minste of geringste 'Fuck' want dat zit gewoon in mijn Engelstalige taalgebruik. Misschien ook van TV of film ofzo.

Vertelde iemand een verhaal, riep ik: Really, Fuck your kidding me! Stootte ik mijn teen, riep ik: Fuck! Was ik verbaasd: what the fuck......

Maar dat was dus echt heel schokkend en die Amerikanen zelf gebruiken dat woord niet, dus ik constant: oeps...ojee....sorry.....hahaha.....sorry......excuse me........

Was daar een Nederlands meisje die er ook werkte en wij hadden het echt over: niemand zegt Fuck behalve wij.......we moeten stoppen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat medium bij Taylor thuis :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh My God...

Ik ben nu in seizoen 3 bij iets waar ik al over had gelezen.

Er is een kleine proeverij bij het restaurant van Lisa. Niet iedereen aanwezig. En Brandi heeft het over Adrienne en onthult dan iets heel vertrouwelijks.....

Maar het is weggepiept...........dus ik weet niet waar het over gaat.............maar het is heel erg privé en niemand mag het weten en iedereen vindt het heel erg dat Brandi het heeft verteld.

En ik heb gelezen dat Adrienne later met de producers van de show heeft geregeld dat het dus weggepiept wordt en Adrienne is weggebleven bij de reünie van seizoen 3 en heeft niet meer meegewerkt aan de opvolgende seizoenen.

en ik zit hier en vraag me af:

WAT IS HET GEHEIM VAN ADRIENNE?

Hoe kom ik de lockdown door (die volgens mij nog heel lang gaat duren) zonder het geheim te weten..................
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik gisteren gevonden heb maar weet dus niet of dat zo is was dat Adriennne een draagmoeder zou hebben gehad en daarover zou liegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.distractify.com/p/heres-a-r ... housewives
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
05-01-2021 22:07
Wat ik gisteren gevonden heb maar weet dus niet of dat zo is was dat Adriennne een draagmoeder zou hebben gehad en daarover zou liegen.
Hahahaha, lekker belangrijk.................
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou geloof dat haar kinderen dat niet wisten dus als dat zou eruit geklapt wordt is dat niet fijn. Vandaar dat het weg gepiept is.
dolfje schreef:
05-01-2021 22:07
Wat ik gisteren gevonden heb maar weet dus niet of dat zo is was dat Adriennne een draagmoeder zou hebben gehad en daarover zou liegen.
Dit las ik ook


Trouwens ik ben nu bij de kanker fundraiser van Kyle. Zijn ze trots dat ze 15000 opgehaald hebben.

Alleen 1 kinderfeestje geven ze al het 4 dubbele aan uit. Zou zijn alsof ik me laat sponsoren voor het lopen van een marathon en ik haal 2 euro op en een half opgegeten lolly.
Alle reacties Link kopieren Quote
Paupertrol schreef:
05-01-2021 22:41
Dit las ik ook


Trouwens ik ben nu bij de kanker fundraiser van Kyle. Zijn ze trots dat ze 15000 opgehaald hebben.

Alleen 1 kinderfeestje geven ze al het 4 dubbele aan uit. Zou zijn alsof ik me laat sponsoren voor het lopen van een marathon en ik haal 2 euro op en een half opgegeten lolly.
Ja dat vond ik bij zo'n andere fundraiser bij de Atlanta housewives ook zo beschamend.
Denk dat er op zo'n avond meer kosten zijn aan wijn etc dan voor het goede doel.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
05-01-2021 22:30
Nou geloof dat haar kinderen dat niet wisten dus als dat zou eruit geklapt wordt is dat niet fijn. Vandaar dat het weg gepiept is.

Dat klopt. Maar alleen al het feit dat ze daar een geheim van maken....alleen al het feit dat je (commercieel) draagmoederschap hebt en dat stiekem zou doen............staat zover van onze cultuur af.

Deze roddel was zwaarder dan al het andere, erger dan dat Camille voor de camera schreeuwde dat Taylor werd geslagen door haar eigen man.

Ik dacht minstens dat het om een incestdrama of fraudezaak in de family Maloof business ging.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik snap die ophef ook niet zo maar ja Amerikaanse mentaliteit is toch wat anders dan hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pffff, het is dat ik er door corona wat extra overgevoelig voor ben......maar..........

Al die (lucht) kussen

Ten eerste elkaar elke keer dat ze elkaar zien. Ondertussen kirrend hoe goed de ander eruit ziet.

Maar dan:

- de kok
- de cateraar
- de nagelstyliste
- de personal trainer
- het personeel van het restaurant
- de lifecoach
- de kapper
- de styliste
- het medium
- de hondenuitlater

IEDEREEN krijgt zoenen als begroeting.
Daa terug te zien in de corona cijfers daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Konijnmetbril schreef:
05-01-2021 22:29
Hahahaha, lekker belangrijk.................
Toch bizar dat je tijdens een etentje uitgebreid zit te vertellen over je keizersnee terwijl je helemaal niet zwanger bent geweest?

Uiteindelijk is ze om dat verhaal ook ontslagen, de reden dat het is weg gepiept was omdat ze met legal action had gedreigd. Vervolgens kreeg ze bij de eerste gelegenheid dat het kon de zak.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zou ze dat in Godsnaam geheim houden? Camille is daar toch ook open over?
En heeft ze 2 x 9 maanden met een kussen onder haar jurk gelopen ofzo?

Bizar.

Only in Beverly Hills.
Het is uit met de pret, na 2 seizoenen houdt het dus op met de Beverly Hills huisvrouwen op Netflix. Het waren 2 héérlijke seizoenen.
Nog eventjes gekeken naar New York 'housewives' maar daar heeft een irritante blondine een van de hoofdrollen die zichzelf nog erg sexy vindt en tegen haar man constant oprijdt, dus nee, bedankt |-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
06-01-2021 16:45
Het is uit met de pret, na 2 seizoenen houdt het dus op met de Beverly Hills huisvrouwen op Netflix. Het waren 2 héérlijke seizoenen.
Nog eventjes gekeken naar New York 'housewives' maar daar heeft een irritante blondine een van de hoofdrollen die zichzelf nog erg sexy vindt en tegen haar man constant oprijdt, dus nee, bedankt |-)
Ramona? Toch vond ik NY en Atlanta ook wel erg vermakelijk hoor.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven