Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1153 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Konijnmetbril schreef:
06-01-2021 16:41
Waarom zou ze dat in Godsnaam geheim houden? Camille is daar toch ook open over?
En heeft ze 2 x 9 maanden met een kussen onder haar jurk gelopen ofzo?

Bizar.

Only in Beverly Hills.
Kennelijk, haar kinderen wisten ook niet dat ze niet uit haar buik kwamen. Maar het scheen algemeen bekend te zijn in 90210, vandaar dat Brandi dat er zo uitflapte.
Am Yisrael Chai!
dolfje schreef:
06-01-2021 16:56
Ramona? Toch vond ik NY en Atlanta ook wel erg vermakelijk hoor.
Weet ik eigenlijk niet, haar man heet Mario en ze hebben een blond dochtertje.
Het was toch wel vermakelijk? Dan moet ik het misschien toch maar een kansje geven :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb van veel mensen gehoord dat de Atlanta versie ook wel leuk is. Die wil ik misschien ook gaan kijken want daarin zit Nene Leakes en die vrouw is hilarisch.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
06-01-2021 16:59
Weet ik eigenlijk niet, haar man heet Mario en ze hebben een blond dochtertje.
Het was toch wel vermakelijk? Dan moet ik het misschien toch maar een kansje geven :)
Er zit een stel in met 2 zoontjes en die doen werkelijk alles samen , tot grote ergernis van de andere vrouwen en natuurlijk wordt er wat van gezegd :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit trouwens ook nog in seizoen 3 maar ik ben hopelijk niet de enige die ziet dat Kim verre van nuchter is?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
06-01-2021 17:03
Ik zit trouwens ook nog in seizoen 3 maar ik ben hopelijk niet de enige die ziet dat Kim verre van nuchter is?
Nee dat zei ik gisteren of zo ook al. Man zei toen “ wat is dat voor dronken lor” en toen had ik ook al zoiets van ze moest toch nuchter zijn...
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
06-01-2021 17:01
Ik heb van veel mensen gehoord dat de Atlanta versie ook wel leuk is. Die wil ik misschien ook gaan kijken want daarin zit Nene Leakes en die vrouw is hilarisch.
Zeker doen! Don’t get tardy for the party B-)
Wat betreft Adriënne gaat het echt over een eventuele draagmoeder? Ik bedoel, ze heeft ook banden met Vegas, en met haar kreeg ik hetzelfde gevoel als met Russel, maar misschien heb ik teveel maffia-films gekeken.
Nu pas valt ook het kwartje waarom Adriënne als de matriarch werd gezien in de vriendinnenclub, ze is natuurlijk een doktersvrouw. Op de een of andere manier hebben die meer aanzien.
Heel eerlijk denk ik dat bepaalde scenes uit de serie wel bedacht zijn, zoals Mauritzio met zijn navi black tie pak en die bruiloft organisator. Dat is wel een beetje gepikt uit Father of the bride, alleen het 'shaven the haven' ontbrak er nog aan. Én een scene waar de kok van Adriënne en Paul op een komische manier laat blijken zich te ergeren aan Lisa, dat deed me erg denken aan Seinfeld met zijn ergernis aan Newman.
Alle reacties Link kopieren Quote
Atlanta vond ik ook heerlijk.. wat een ruzies en wat een types zeg. NY vond ik vreselijk. Was ook echt te oud.. kon ik niet meer plaatsen. De arrogante vrouw en de vrouw die alles samen deed weet ik ook nog. Super irritante mensen. NY trok mij totaal niet.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet zeggen, Yolanda is nogal over the top met die lul van een David Foster, maar als vriendin is ze wel loyaal en recht voor zijn raap. Zij is de enige die al die nare achterbakse heksen op een hele vriendelijke maar directe manier op hun nummer zet.

Go Yolanda!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
06-01-2021 16:45
Het is uit met de pret, na 2 seizoenen houdt het dus op met de Beverly Hills huisvrouwen op Netflix. Het waren 2 héérlijke seizoenen.
Nog eventjes gekeken naar New York 'housewives' maar daar heeft een irritante blondine een van de hoofdrollen die zichzelf nog erg sexy vindt en tegen haar man constant oprijdt, dus nee, bedankt |-)

Haha, ja ik weet wie je bedoelt. Heb ik ook fragmenten van gezien. Die was 52 jaar oud en 'over tijd' en liep toen te smoezen en te giechelen dat ze waarschijnlijk zwanger was en wanneer ze het aan haar man zou vertellen, en zo onverwacht maar toch wel heel erg leuk toch nog een babytje erbij. Giechel, giechel, smoes smoes, fluister etc.

Een van haar frennemy's in cocktail-jurk (The Countess) gaf als backstage commentaar: Sorry honey, menopause is on your way!!!!!
Konijnmetbril schreef:
06-01-2021 17:33
Haha, ja ik weet wie je bedoelt. Heb ik ook fragmenten van gezien. Die was 52 jaar oud en 'over tijd' en liep toen te smoezen en te giechelen dat ze waarschijnlijk zwanger was en wanneer ze het aan haar man zou vertellen, en zo onverwacht maar toch wel heel erg leuk toch nog een babytje erbij. Giechel, giechel, smoes smoes, fluister etc.

Een van haar frennemy's in cocktail-jurk gaf als backstage commentaar: Sorry Honey, Menopause is on your way!!!!!
O wow, dat is wel bikkelhard en nu ben ik alsnog toch wel een beetje nieuwsgierig geworden naar de NY housewives :devil: Goed gedaan Konijntjemetbril, je hebt het onmogelijke mogelijk gemaakt, hahahaha!
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
04-01-2021 21:09
Echt he? Ik ben al bij aflevering 10 en het is echt een grote clusterfuck. Yolanda zelf is trouwens ook een rare hoor, ik zat net ook even met mijn kin op de grond om dingen die zij deed.

Wat ik wel erg leuk aan haar vind is dat ze elke aflevering gewoon in een spijkerbroek en op gympies rondloopt, wel stylish, maar totaal niet opgedirkt. Ze zegt er zelfs een paar keer wat van dat ze de andere dames echt totaal belachelijk overdressed vindt. En wat ik daar grappig aan vind is dat ze volgens mij van al die vrouwen bij elkaar de rijkste is / de rijkste mannen heeft gescoord. Al tuinierend, klussend en sjouwend in haar spijkerbroek.
grappige is dat half L.A er zo bij loopt sweatpants zijn er vooral de norm, de keren dat ik iemand op hoge hakken zag was is op een hand te tellen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
06-01-2021 17:03
Ik zit trouwens ook nog in seizoen 3 maar ik ben hopelijk niet de enige die ziet dat Kim verre van nuchter is?

Ik vond haar rechtstreeks uit rehab tijdens reünie seizoen 2 ook mega-raar. Maar ze zit bomvol medicijnen voor haar 'anxiety' dus de ene verslaving zal wel door de andere ingewisseld zijn.

Brandi roept ook de hele tijd dat ze aan de Lepraxo en de Xanax zit. En neemt dan weer een flink glas wijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Lisa heeft wel echt goddelijk personeel. Die Peter en Francis zijn echt om op te vreten.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
06-01-2021 18:01
Die Lisa heeft wel echt goddelijk personeel. Die Peter en Francis zijn echt om op te vreten.
Dat vond de ex van Brandi ook! ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Is seizoen 3 vd BH versie nog ergens te zien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo hé die Yolanda, in een galerie tegen de kunstenaar 14.000$ is het niet waard ik wil er 50% af. Het hangt in ons huis en wordt door zoveel mensen gezien...
De helft lukte niet maar voor 8k had ze het. Wat een lef eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
06-01-2021 21:50
Zo hé die Yolanda, in een galerie tegen de kunstenaar 14.000$ is het niet waard ik wil er 50% af. Het hangt in ons huis en wordt door zoveel mensen gezien...
De helft lukte niet maar voor 8k had ze het. Wat een lef eigenlijk.
Ja, ik vond dat ook wel echt hardball hoor. Als ik Yolanda in Nederland tegen zou komen zou ik haar echt niet moeten want het is een type dat SGP of FVD ofzo zou stemmen met haar gekke jaren 50 ideeën over man-vrouwrelaties, maar tussen die gekkies daar is ze echt fantastisch.

Maar mijn favorieten blijven echt Lisa en Brandi. Ik heb net de finale gezien, zal niet spoileren, maar ik moest een traantje wegpinken om zowel Brandi als Lisa.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
06-01-2021 17:06
Zeker doen! Don’t get tardy for the party B-)
Afbeelding
het spijt me maar ze kan echt niet zingen :bonk: :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
06-01-2021 22:21
Afbeelding
het spijt me maar ze kan echt niet zingen :bonk: :hihi:
Is dat Kyle met een blonde pruik?
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
06-01-2021 22:29
Is dat Kyle met een blonde pruik?
had zo gekund :rofl: maar nee dit is Kim Zolciak(inmiddels Zolciak-Biermann) uit de RHOA ook zo'n pareltje compleet met verbouwde kop
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen daarom moet je Atlanta kijken :P

Over Yolanda, bij een aflevering zegt ze ook nog tegen /over Gigi " i thought i had a lesbian for a daughter " oid omdat Gigi vroeger volleybal speelde en de hele tijd in sportkleding liep.
dolfje schreef:
06-01-2021 23:33
Alleen daarom moet je Atlanta kijken :P

Over Yolanda, bij een aflevering zegt ze ook nog tegen /over Gigi " i thought i had a lesbian for a daughter " oid omdat Gigi vroeger volleybal speelde en de hele tijd in sportkleding liep.
Omdat ik geen Hayu heb/neem heb ik wat clipjes bekeken op youtube over de ontbrekende seizoenen van Netflix en in een aflevering maakt Brandi een racistische uitglijer over black women can't swim en Yolanda beaamt dat plus dat Yolanda niet wil dat haar dochter als een Chinees wordt opgemaakt. Volgens mij zijn ze een beetje camera-doofstom/dom zo af en toe.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
06-01-2021 17:06
Zeker doen! Don’t get tardy for the party B-)
Absoluut eens!
Nou ja.. dat dus..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven