Rechtszaak Marco Borsato
dinsdag 28 oktober 2025 om 19:42
Voor de rechtzaak maakt het niet uit.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑28-10-2025 19:37Natuurlijk doet het wel ter zake hoe het voor zijn kinderen en moeder is. Hoe kom je erbij dat dat niet zo zou zijn...
dinsdag 28 oktober 2025 om 19:43
Ik zou eerder denken (ook) voor zijn muzikanten.
Met dank aan het idiote gedrag van die totaal onvolwassen kerel konden zij nieuw werk gaan zoeken.
Dan denk (of dacht) je 6 jaar geleden gebeiteld te zitten tot aan je pensioen omdat die Borsato nog 1.000 optredens gaat / ging geven ...
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dinsdag 28 oktober 2025 om 19:50
Het is natuurlijk niet zo, dat mannen met dochters vooral weten hoe zich te gedragen naar andermans dochters. Dit in tegenstelling tot mannen zonder dochters.Friezin71 schreef: ↑28-10-2025 18:53Wat ik ook bizar vind, destijds ook bij Thijs Rômer, dat ze thuis een dochter in dezelfde leeftijd hadden. Ook al 'is het een verknipt gezin', je laat toch geen enkele volwassen kerel zó met je dochter omgaan? Al helemaal niet als je ook een soort vaderrol vervult.
(En als ex-vrouw zou ik het contact met eigen dochter toch enigszins met argusogen bekijken)
Of iets breder: dat mannen met vrouwen zich beter naar vrouwen toe weten te gedragen, dan mannen zonder relatie.
Dat verband is er niet.
dinsdag 28 oktober 2025 om 20:03
dinsdag 28 oktober 2025 om 20:10
Mooi zo. Ik vond hem altijd viezig. Hoe hij omging met de vrouwelijke kandidaten bij the Voice, ze aanraken op een manier waarvan ik dacht nee dit hoort niet
charlottew88 wijzigde dit bericht op 28-10-2025 20:13
29.50% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 28 oktober 2025 om 20:14
Paradise schreef: ↑28-10-2025 19:50Het is natuurlijk niet zo, dat mannen met dochters vooral weten hoe zich te gedragen naar andermans dochters. Dit in tegenstelling tot mannen zonder dochters.
Of iets breder: dat mannen met vrouwen zich beter naar vrouwen toe weten te gedragen, dan mannen zonder relatie.
Dat verband is er niet.
Tuurlijk. Maar hij wilde een vaderfiguur voor dit meisje zijn. Dan is het toch gek dat je het ene meisje wel aanraakt op plekken waar je je andere dochter hopelijk bewust níet aanraakt.
dinsdag 28 oktober 2025 om 20:23
Zo eens met deze post
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
dinsdag 28 oktober 2025 om 20:27
Wat een viespeuk is het toch ook. Ik verbaas me bij dergelijke ranzige figuren altijd over hun totale egoïsme en gebrek aan empathie. Hoe kan je een kwetsbaar kind/tienermeisje dit aan doen, alleen maar omdat het jou zelf zo'n lekker gevoel geeft allemaal. Ik heb helemaal niks met Leontine en zijn kinderen, maar wat lijkt het me afschuwelijk wanneer zo'n man je vader is en hij dit een leeftijdsgenote allemaal heeft aangedaan. Ik zou geloof ik mijn vader nooit meer hoeven te zien.
dinsdag 28 oktober 2025 om 20:35
Ben echt zó geen fan van Marco B dus heb het vandaag ook via Saskia B gevolgd. Los vh walgelijke gedrag van Marco spoort die moeder toch ook volstrekt niet dat ze haar kind zo exploiteert? Gatver. Er wordt door getuigen ook verklaard over haar en over hoe het er bij hen thuis aan toe ging…. Brrr. Krijg er inderdaad ook Friedel en Rachel vibes van…
dinsdag 28 oktober 2025 om 21:11
Wat een ellende voor de aangeefster, ongelofelijk verdrietig. Als jong meisje moeten copen met een depressieve vader, die uiteindelijk suïcide pleegt. Dat op zich is al zo intens verdrietig en pijnlijk.
Maar dan heb je ook nog een moeder die totaal uit de bocht vliegt en die geen veilige omgeving creëert thuis. Dan nog een huisvriend die aan de ene kant helpt met aandacht en geld maar tegelijk misbruik maakt van de vriendschapsband en meegaat in de ongepaste aanpak van moeders. Juist die mix van vertrouwensband en misbruik is zo ontwrichtend.
Vervolgens doe je aangifte en mag je alle ins en outs met heel Nederland delen en krijg je ongevraagd een bak victimblaming over je heen.
Ongelofelijk, wat een bak ellende.
Maar hé, een goede vrijpartij is de beste remedie weten we nu dankzij het ontluisterende relaas van Marco.
Maar dan heb je ook nog een moeder die totaal uit de bocht vliegt en die geen veilige omgeving creëert thuis. Dan nog een huisvriend die aan de ene kant helpt met aandacht en geld maar tegelijk misbruik maakt van de vriendschapsband en meegaat in de ongepaste aanpak van moeders. Juist die mix van vertrouwensband en misbruik is zo ontwrichtend.
Vervolgens doe je aangifte en mag je alle ins en outs met heel Nederland delen en krijg je ongevraagd een bak victimblaming over je heen.
Maar hé, een goede vrijpartij is de beste remedie weten we nu dankzij het ontluisterende relaas van Marco.
dinsdag 28 oktober 2025 om 21:20
Hij komt over als een hele simpele ziel.Poespas schreef: ↑28-10-2025 21:11Wat een ellende voor de aangeefster, ongelofelijk verdrietig. Als jong meisje moeten copen met een depressieve vader, die uiteindelijk suïcide pleegt. Dat op zich is al zo intens verdrietig en pijnlijk.
dinsdag 28 oktober 2025 om 21:47
Al had dat meisje naakt op een presenteerblaadje gelegen, dan nog had Marco hard weg moeten rennen.
Hoezo erin geluisd?
dinsdag 28 oktober 2025 om 22:32
Ik sprak vanavond een wat oudere dame die ook begon met: dat meisje heeft het ook niet goed gedaan hoor.
Daar kan ik slecht tegen dus als eerste zei ik direct dat we het over een kind van 15 hebben en al had ze naakt boven op hem gezeten. En daarna even de feiten benoemd wat Marco naar haar had geappt.
Toen was mevrouw wel even stil en gaf ze aan dat Marco dan inderdaad de dader is en zij het slachtoffer.
Wellicht een generatiekloofje maar ik begrijp werkelijk niet hoe een vrouw het meisje als aanstichter kan benoemen. We hebben nog een hoop te doen in Nederland.
Daar kan ik slecht tegen dus als eerste zei ik direct dat we het over een kind van 15 hebben en al had ze naakt boven op hem gezeten. En daarna even de feiten benoemd wat Marco naar haar had geappt.
Toen was mevrouw wel even stil en gaf ze aan dat Marco dan inderdaad de dader is en zij het slachtoffer.
Wellicht een generatiekloofje maar ik begrijp werkelijk niet hoe een vrouw het meisje als aanstichter kan benoemen. We hebben nog een hoop te doen in Nederland.
dinsdag 28 oktober 2025 om 22:50
Tina Nijkamp gaf vanavond bij Nieuws van de dag aan dat hij bij het faillissement van The Entertainment Group ook zo naïef leek. Hij zag het niet aankomen en wist nergens van terwijl het geld eruit vloog en iedereen erom heen wist dat het niet goed ging.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in