Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

donderdag 25 juni 2020 om 15:34
Jan heeft zelf ooit gezegd dat hij niet achter het intervieuw van zijn moeder stond maar dat zij het perce wilde doen. Nu weet ik niet of Jan er niet achter stond omdat het niet waar is of omdat hij niet wilde dat het in de media kwam.
Ik vond Jan en Yolanthe een leuk stel samen. Ik vond Yolanthe toen sympathieker. Volgens mij hebben Jan en Yolanthe zich nooit negatief uitgelaten over elkaar.
Het was wel raar hoe er een einde kwam de relatie. Ze hadden toch beide al een ander? Of alleen Yolanthe?

donderdag 25 juni 2020 om 15:40
Waar baseer je dat nou weer op? Ik heb niks met d’r, maar ze komt over als sociaal, lief en trouw. Heeft een grote familie waar ze normaal mee omgaat, doet leuk tegen het zoontje van bijna-ex.watdachtjehiervan schreef: ↑25-06-2020 14:09Ik keek altijd haar reallife soap. Mijn indruk is dat Yolanthe alles doet voor het ideale plaatje. Ik denk dat ze daardoor ook te veel heeft geslikt van Wesley. Want scheiden is falen in haar ogen.
Ik heb altijd het idee dat Yolanthe heel eenzaam en ongelukkig is. En dat ze mensen niet makkelijk toe laat.
Niet als eenzaam en ongelukkig. Ja, nu misschien, maar dat lijkt me nogal logisch, gezien de situatie.

donderdag 25 juni 2020 om 15:44
Ik baseer dat op die reallife soap die ze toen had. En wat ik al typte, dat ze zo haar best doet voor het perfecte plaatje. Ik denk dat ze niet snel laat zien wie ze echt is. Het komt allemaal zo nep en gemaakt over bij mij. En dat lijkt me eenzaam. Het is mijn gevoel he?! Ik weet ook niet hoe ze echt is. Dat weet niemand van ons.eva-luna schreef: ↑25-06-2020 15:40Waar baseer je dat nou weer op? Ik heb niks met d’r, maar ze komt over als sociaal, lief en trouw. Heeft een grote familie waar ze normaal mee omgaat, doet leuk tegen het zoontje van bijna-ex.
Niet als eenzaam en ongelukkig. Ja, nu misschien, maar dat lijkt me nogal logisch, gezien de situatie.
donderdag 25 juni 2020 om 16:08
Had zij een reallife soap? Hoe heette die dan?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

donderdag 25 juni 2020 om 16:12
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze in die reallife soap van Jan Smit zat.
donderdag 25 juni 2020 om 16:13
Ik ook en hij zou niet eens tot aan mijn schouder komencharlottew88 schreef: ↑25-06-2020 13:49Die Wesley Snijder als hij niet zo rijk was hadden vele vrouwen hem over het hoofd gezien. Ik vind hem verschrikkelijk onaantrekkelijk.

donderdag 25 juni 2020 om 16:28
Het zegt natuurlijk niks hoe groot haar familie is en hoe haar relatie met haar stiefzoon is. Marilyn Monroe was met haar grote uitstraling tenslotte ook eenzaam en ongelukkig.eva-luna schreef: ↑25-06-2020 15:40Waar baseer je dat nou weer op? Ik heb niks met d’r, maar ze komt over als sociaal, lief en trouw. Heeft een grote familie waar ze normaal mee omgaat, doet leuk tegen het zoontje van bijna-ex.
Gezien haar cosmetische ingrepen en hoe gemaakt ze doet, komt ze bij mij zeker wel ongelukkig over.
En Yo trouw? Zij is vreemdgegaan met Wesley toen ze een relatie had met Jan.
Ik geloof dat die moeder van Jan zo kwaad was geworden omdat Yo zonder iets te zeggen het huis met vrienden had leeggehaald toen Jan die dagen in het buitenland zat.
donderdag 25 juni 2020 om 16:34
Het programma hete Yolanthe. Het was in 2014 op tv. Over het leven van Yolanthe en Wesley. Naja het ging vooral over Yolanthe.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 25 juni 2020 om 16:41
Ja maar Jan was vreemdgegaan met 1 van die meisjes die in het bandje Kus zat en met Lisa (waar hij nu mee getouwd is). Het was gewoon niet zo'n goede relatie meer aan het einde denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 25 juni 2020 om 17:49
donderdag 25 juni 2020 om 17:56
Yo en Wes hadden een soap toen ze in Turkije woonden.Kwebbeltje91 schreef: ↑25-06-2020 16:12Het enige wat ik kan bedenken is dat ze in die reallife soap van Jan Smit zat.

donderdag 25 juni 2020 om 17:59
Dat van dat meisje van Kus wist ik niet. Is zij nu getrouwd met Johnny de Mol?Maleficent schreef: ↑25-06-2020 16:41Ja maar Jan was vreemdgegaan met 1 van die meisjes die in het bandje Kus zat en met Lisa (waar hij nu mee getouwd is). Het was gewoon niet zo'n goede relatie meer aan het einde denk ik.
donderdag 25 juni 2020 om 18:14
Nee, het is die andere blonde.watdachtjehiervan schreef: ↑25-06-2020 17:59Dat van dat meisje van Kus wist ik niet. Is zij nu getrouwd met Johnny de Mol?
Edit: Fleur Minjon. Vriendin van Yo ...

donderdag 25 juni 2020 om 20:24
Dus... Jan Smit ging vreemd met een vriendin vanminnimouse schreef: ↑25-06-2020 18:14Nee, het is die andere blonde.
Edit: Fleur Minjon. Vriendin van Yo ...
Yolanthe? En ook met die
Liza? Druk baasje.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

donderdag 25 juni 2020 om 20:31
Ik gun haar iets beters, dus ik hoop het niet.Kwebbeltje91 schreef: ↑25-06-2020 20:17Yo en Wes zijn nog niet officieel gescheiden toch? Ik heb ergens het idee dat ze weer bij elkaar komen.
donderdag 25 juni 2020 om 21:19
Nee, dat is Anouk van Schie die getrouwd is met Johnny de Mol.watdachtjehiervan schreef: ↑25-06-2020 17:59Dat van dat meisje van Kus wist ik niet. Is zij nu getrouwd met Johnny de Mol?
Jan ging vreemd met Fleur Minjon. Althans, ze hadden een kortstondig intiem moment op een toilet....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
donderdag 25 juni 2020 om 21:25
Ik meen dat Yolanthe ergens ooit in een interview heeft gezegd dat vreemdgaan niet per se einde relatie is. Maar ik sluit niet uit dat ze na Jan en Wesley daar mogelijk genuanceerder over denkt.
Ik vind Yolanthe leuk en gun haar gewoon een leuke vent. Ik denk ook zeker dat ze een lief karakter heeft. Ze gaat heel leuk om met Jesse (zo heet hij toch) van Wesley en Ramona (Wesley's eerste vrouw) en ik vind haar ook heel lief met Xess Xava.
Ik vind Yolanthe leuk en gun haar gewoon een leuke vent. Ik denk ook zeker dat ze een lief karakter heeft. Ze gaat heel leuk om met Jesse (zo heet hij toch) van Wesley en Ramona (Wesley's eerste vrouw) en ik vind haar ook heel lief met Xess Xava.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 26 juni 2020 om 07:29
Ja.SweetFirefly schreef: ↑25-06-2020 20:24Dus... Jan Smit ging vreemd met een vriendin van
Yolanthe? En ook met die
Liza? Druk baasje.

vrijdag 26 juni 2020 om 09:10
Wat een naar mannetje is het toch ook die Wesley, geld verdienen aan het verdriet van je bijna ex partner.
Ik zou hier zo niet blij om zijn dat hij alsnog de vuile was ophangt in een boek en daar ook nog eens geld aan verdiend.
Als ik Yo was zou ik hem echt financieel helemaal uitkleden, enige taal die, die kabouter begrijpt. Desnoods geef ze het aan een goed doel.
Maar wat een ontzettend zelf ingenomen eikel is hij zeg...nooit zou ik nog teruggaan naar zo’n vent, je kan mijn niet vertellen dat je dat vergeet.
Ik zou hier zo niet blij om zijn dat hij alsnog de vuile was ophangt in een boek en daar ook nog eens geld aan verdiend.
Als ik Yo was zou ik hem echt financieel helemaal uitkleden, enige taal die, die kabouter begrijpt. Desnoods geef ze het aan een goed doel.
Maar wat een ontzettend zelf ingenomen eikel is hij zeg...nooit zou ik nog teruggaan naar zo’n vent, je kan mijn niet vertellen dat je dat vergeet.

vrijdag 26 juni 2020 om 09:14
Zelfingenomen inderdaad. Als ik dit lees:
Yo is een optimist en ik ga 100 procent voor een positieve uitkomst. Het zal niet meer misgaan. Ik geloof daarin. Ik wil dat. Ik moet nog even uitzoeken hoe en wat, maar ik hoop dat we op een dag weer een gezin worden", aldus Sneijder
Ugh, wat een naar mannetje. Dit zegt genoeg over hem.
Yo is een optimist en ik ga 100 procent voor een positieve uitkomst. Het zal niet meer misgaan. Ik geloof daarin. Ik wil dat. Ik moet nog even uitzoeken hoe en wat, maar ik hoop dat we op een dag weer een gezin worden", aldus Sneijder

vrijdag 26 juni 2020 om 09:46
Maar hij moet nog wel even uitzoeken hoe en watTiana_76 schreef: ↑26-06-2020 09:14Zelfingenomen inderdaad. Als ik dit lees: