Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
zaterdag 4 juli 2020 om 12:40
Anna Nooshin (33) heeft zich de woede van Philly, de moeder van haar stiefdochter, op de hals gehaald. De influencer spendeerde onlangs tijd met Noé, de dochter van haar vriend Nassim Zeta, terwijl ze mogelijk besmet is met het coronavirus. Dat stelt Philly op Instagram.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... op-de-hals
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... op-de-hals
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
zaterdag 4 juli 2020 om 15:39
Ook raar toch, deze vraag zie je toch van mijlenver aankomen? Dwt heb je dan toch al voorbereid? Totaal onprofessioneel.
Ze heeft ook is de live finale van hollands next top model gepresenteerd, daar viel ze ook totaal door de mand.

zaterdag 4 juli 2020 om 15:53
Ooh ja! Twitter ontplofte zowat...

zaterdag 4 juli 2020 om 15:56
Anna was slecht. Maar nog altijd beter dan Yfke Sturm.
zaterdag 4 juli 2020 om 16:02
Haar programma Mooier wordt het niet was ook een kijkcijfer- en presenteerdrama. Na 1 aflevering had ik het wel gezien.
https://www.parool.nl/kunst-media/opper ... ~bd1e5b24/
https://www.parool.nl/kunst-media/opper ... ~bd1e5b24/
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zaterdag 4 juli 2020 om 16:28
Leuk als je 15 bent.Keuken1987 schreef: ↑04-07-2020 11:47Lijken jullie dat museum van Anna Nooshin leuk?
Mij lijkt het geen leuk museum, maar ik heb dan ook niks met instagram enzo.

zaterdag 4 juli 2020 om 16:31
Bridget zet vaak vrienden van haar zoon op instagram. Meestal in haar stories. En dat zet ze erbij dat het kanjers zijn. Of ze feliciteert ze op haar eigen instagram met hun verjaardag. Dat is toch raar? Wil ze dan laten zien dat ze een leuke moeder is?
Ik zou het ongemakkelijk vinden als de moeder van mijn dochters vrienden dat zouden doen.
Ik zou het ongemakkelijk vinden als de moeder van mijn dochters vrienden dat zouden doen.
zaterdag 4 juli 2020 om 17:14
Oh, dat wist ik niet eens. Ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee wat ik mij erbij moet voorstellen, overigens.....Ellerlilalinne schreef: ↑04-07-2020 11:57Nogal ja. Het hele concept van het instragram museum is ook nog eens gekopieerd.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

zaterdag 4 juli 2020 om 17:22
Niet voor het eerst dat ik jou zo stellig iets zie beweren, Interessant.Ellerlilalinne schreef: ↑04-07-2020 11:59Ze zit/zat tegen een burnout aan. Ze vindt haar 'werk' niet meer leuk maar kan niks anders.
zaterdag 4 juli 2020 om 18:05
watdachtjehiervan schreef: ↑04-07-2020 16:31Bridget zet vaak vrienden van haar zoon op instagram. Meestal in haar stories. En dat zet ze erbij dat het kanjers zijn. Of ze feliciteert ze op haar eigen instagram met hun verjaardag. Dat is toch raar? Wil ze dan laten zien dat ze een leuke moeder is?
Dat is inderdaad wel vreemd ja, popiejopie willen blijven, zoiets denk ik.
zondag 5 juli 2020 om 10:36
Heel gek.
Als je de reviews aanklikt dan zie je ook heel veel slechte beoordelingen vn 1 ster. Toch blijft het gemiddelde 5 sterren

Dat mensen daar 25 euro aan uitgeven zeg..
zondag 5 juli 2020 om 11:12
Nou echt heel veel 1 ster beoordelingen. Ook met vreselijke opmerkingen. Tenminste ik zou niet blij zijn als dat over mijn bedrijf werd gezegd.
zondag 5 juli 2020 om 11:12
Nou echt heel veel 1 ster beoordelingen. Ook met vreselijke opmerkingen. Tenminste ik zou niet blij zijn als dat over mijn bedrijf werd gezegd.

zondag 5 juli 2020 om 11:53
He, heeft Thomas Berge dat nummer geschreven? Was het soms oorspronkelijk voor hemzelf bedoeld?Candy2020 schreef: ↑04-07-2020 11:07Het nummer is geschreven door Edwin van Hoevelaak, Koen Jansen, Chiel Ottink en Arno Krabman. Het handelt over een ontmoeting die Hazes zou hebben gehad in een kroeg met een terminale patiënt. Die heeft spijt van hoe hij zijn leven heeft geleefd; veel te hard gewerkt en mede daardoor in de problemen geraakt (echtscheiding etc.). Op het eind van zijn leven adviseert de man Hazes vooral (meer) te leven en minder te werken.
Am Yisrael Chai!

zondag 5 juli 2020 om 12:16
Volgens mij richt hij zich sws meer op schrijven dan zelf zingen.fashionvictim schreef: ↑05-07-2020 11:53He, heeft Thomas Berge dat nummer geschreven? Was het soms oorspronkelijk voor hemzelf bedoeld?
Koen Jansen is btw Diggy Dex. Wie weet hebben ze een schrijfsamenwerking.
zondag 5 juli 2020 om 12:21
Oh, dat klopt, dat heb ik inderdaad al vaker gehoord dat die twee veel samenwerken.-Darkside- schreef: ↑05-07-2020 12:16Volgens mij richt hij zich sws meer op schrijven dan zelf zingen.
Koen Jansen is btw Diggy Dex. Wie weet hebben ze een schrijfsamenwerking.
En nu ik even google kom ik dit artikel tegen dat de liefde tussen hem en Andre is bekoeld:
https://www.ditjesendatjes.nl/thomas-be ... e-bekoeld/
Am Yisrael Chai!

zondag 5 juli 2020 om 13:30
Ik ken die hele Wesley Sneijder niet, maar hij lijkt me erg onaangenaam en compleet losgezongen van de realiteit. Ik citeer uit dit artikel: https://www.nu.nl/achterklap/6062063/we ... lk_wrapper over zijn autodanserij:
Ik vraag me af of hij een heel bijzonder gevoel voor humor heeft of echt heel vreemd is. Geen sorry ook verder, in dat hele artikel, geen zelfreflectie. Alleen zeggen dat het ook heel rot is dat je als BN'er altijd gefilmd wordt. Nu ben ik inderdaad geen BN'er, maar ik sta ook nooit op auto's te dansen.Van het incident herinnert Sneijder zich niks. "Het mooiste was dat ik 's ochtends wakker werd in het politiebureau. Er stond een agent in mijn celletje. Ik vroeg: wat heb ik gedaan? Vandalisme. Ik was blij toe. Hij vraagt: hoezo ben je blij? Ik zeg: voor hetzelfde geld had ik iemand doodgeschoten."
zondag 5 juli 2020 om 14:25
Zeker interessant dat je het zo ervaart. Ik geef hier voornamelijk mijn mening.
In dit geval heb ik inside informatie. Ze doet hier zelf ook niet geheimzinnig over. Misschien omdat meer influencers hier tegenaan lopen.
zondag 5 juli 2020 om 14:27
Waarom stopt ze dan niet? Ze heeft toch geld zat en die vent van d'r nog meer? Dus waarom doorgaan met iets wat je niet leuk vindt terwijl je het geld niet nodig hebt?Ellerlilalinne schreef: ↑05-07-2020 14:25Zeker interessant dat je het zo ervaart. Ik geef hier voornamelijk mijn mening.
In dit geval heb ik inside informatie. Ze doet hier zelf ook niet geheimzinnig over. Misschien omdat meer influencers hier tegenaan lopen.
Am Yisrael Chai!
zondag 5 juli 2020 om 14:30
Toen nam ze het ookal niet serieus. Om vervolgens later te vloggen dat we het serieus moeten nemen. En dan nu dit