Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
beetjegek schreef:
14-07-2020 13:04
Dat hoofd is erop geshopt lijkt wel
Ja dat vind ik ook maar dat lijkt me nou eigenlijk niks voor Linda.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 13:55
Dit is toch wel wat anders. Ze doen het met anderen erbij, maar niet los van elkaar.

"Katja is dan ook een groot voorstander van vrije liefde. 'We zijn sowieso altijd met z’n twee, verklaart Schuurman. 'Maar soms denken we: oh, daar is ook wel een leuk iemand. Dan kan er van alles ontstaan.' Hierbij gaat het om mannen en vrouwen."

https://www.story.nl/artikel/showbizz/k ... en-jacuzzi
Nou en?
Waarom ga je er zo over door?
Wat Katja en Freek tussen de lakens uitvreten moeten ze helemaal zelf weten. Ik zie ook geen enkele reden waarom ze niet zwanger zou kunnen zijn van Freek. Hij is jong en er zijn meer vrouwen van 40+ die nog op de natuurlijke manier zwanger worden.
En weet je, als ze toch iets anders gedaan heeft is dat nog steeds hun eigen keuze en is ze aan niemand verantwoording schuldig. Ook niet als ze over andere zaken wel openhartig is.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... usoperatie

Ja want om medische redenen ga je helemaal naar Turkije en niet naar het ziekenhuis om de hoek...
dolfje schreef:
14-07-2020 14:01
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... usoperatie

Ja want om medische redenen ga je helemaal naar Turkije en niet naar het ziekenhuis om de hoek...
Wat een ei.
Ik geloof er niks van.

als je er zoooooveel last van hebt dan is dat toch je 1e prioriteit en niet die lichtgevende tanden?
Waarom maakt Linda dit allemaal zo spannend? Het is niet dat ze het voor het eerst doet.

Afbeelding
Maleficent schreef:
14-07-2020 13:58
Ik vind echt van alles van Katje en Freek en hoe ze zich gedragen, maar dat gesuggereer dat het kind niet van hem is, vind ik niet zo netjes.

Dat je vrij bent met seks wil niet zeggen dat je niet meer oplet met je anticonceptie.
Ik zat laatst naar de universiteit van Belgie te luisteren en volgens onderzoek is 1% van de kinderen niet van de vader die denkt dat hij de vader is. Blijkbaar is dit getal al heel lang stabiel. Best interessant. Ik vind het zelf best wel nog. Maar je hebt altijd nog 99% kans dat je wel de vader bent :biggrin:

Ik verwacht overigens dat het gewoon van Freek is hoor. Ze riep toch al een tijd dat ze zwanger wilde worden.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 13:55
Dit is toch wel wat anders. Ze doen het met anderen erbij, maar niet los van elkaar.

"Katja is dan ook een groot voorstander van vrije liefde. 'We zijn sowieso altijd met z’n twee, verklaart Schuurman. 'Maar soms denken we: oh, daar is ook wel een leuk iemand. Dan kan er van alles ontstaan.' Hierbij gaat het om mannen en vrouwen."

https://www.story.nl/artikel/showbizz/k ... en-jacuzzi
Heeft Katja jou ooit iets aangedaan?
Maleficent schreef:
14-07-2020 14:06
Waarom maakt Linda dit allemaal zo spannend? Het is niet dat ze het voor het eerst doet.

Afbeelding
Zo slank is ze sinds haar 20e niet geweest. Mooi geknutseld.
Geen bijzonderheden
*Sally* schreef:
14-07-2020 13:56
Dat ze er geen advocaat op zet betekent natuurlijk allerminst dat het verhaal waar is. Zoals gezegd begrijp ik niet helemaal waarom je hier zo op doorgaat. Ja dat verhaal deed de ronde maar is inmiddels toch allang weer oud nieuws?
Hoe het precies gegaan is zullen we nooit weten. Misschien heeft ze helemaal niet gedronken en het kan ook dat ze helemaal niet wist dat ze zwanger was. Die verhalen van story enzo heb ik wel gelezen maar hebben een hoog van-horen-zeggen-gehalte.

Dat ze in Z-A was voor een vruchtbaarheidsbehandeling lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, volgens mij hebben ze daar geen bijzondere of baanbrekende behandelingen ofzo.
Waarom zou ik er niet over doorgaan? Daar is dit topic toch voor! Daar kom je hier toch voor?

Dat ze er geen advocaat op gezet heeft is opmerkelijk bij zo een serieuze aantijging. Anders kunnen ze elke dag wel met zo een heftig verhaal komen. Misschien durven ze het niet aan omdat ze haar medicatie niet nam?

Wat hier ook al geschreven werd, het kan ook om eiceldonatie gaan. Daar bieden ze in het buitenland meer mogelijkheden voor.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
minnimouse schreef:
14-07-2020 14:00
Nou en?
Waarom ga je er zo over door?
Wat Katja en Freek tussen de lakens uitvreten moeten ze helemaal zelf weten. Ik zie ook geen enkele reden waarom ze niet zwanger zou kunnen zijn van Freek. Hij is jong en er zijn meer vrouwen van 40+ die nog op de natuurlijke manier zwanger worden.
En weet je, als ze toch iets anders gedaan heeft is dat nog steeds hun eigen keuze en is ze aan niemand verantwoording schuldig. Ook niet als ze over andere zaken wel openhartig is.
Laat mij het er toch lekker over hebben.

Zij heeft het er met Jan en alleman liever over dat ze met 7 man in een jacuzzi zit. Ik vind dit veel interessanter. :lol:
dolfje schreef:
14-07-2020 14:10
Heeft Katja jou ooit iets aangedaan?
Wat een gekke vraag. Wat heeft Bridget, Linda, Monique, Anna, Wendy, Andre, Rachel, de Roelvinkjes, enzovoort jou aangedaan?
Maar goed, ik hou er wel over op pffff.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 14:22
Laat mij het er toch lekker over hebben.

Zij heeft het er met Jan en alleman liever over dat ze met 7 man in een jacuzzi zit. Ik vind dit veel interessanter. :lol:
Wat vindt je dan zo interessant aan hoe Katja zwanger is geworden?
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 14:17
Waarom zou ik er niet over doorgaan? Daar is dit topic toch voor! Daar kom je hier toch voor?

Dat ze er geen advocaat op gezet heeft is opmerkelijk bij zo een serieuze aantijging. Anders kunnen ze elke dag wel met zo een heftig verhaal komen. Misschien durven ze het niet aan omdat ze haar medicatie niet nam?

Wat hier ook al geschreven werd, het kan ook om eiceldonatie gaan. Daar bieden ze in het buitenland meer mogelijkheden voor.
De meeste vrouwen gaan voor eiceldonatie naar Spanje.
minnimouse schreef:
14-07-2020 14:40
De meeste vrouwen gaan voor eiceldonatie naar Spanje.
Dat is dan toch een goede reden om daar niet heen te gaan als BN-er.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 14:35
Wat een gekke vraag. Wat heeft Bridget, Linda, Monique, Anna, Wendy, Andre, Rachel, de Roelvinkjes, enzovoort jou aangedaan?
Ze bestaan :P
Niks natuurlijk maar jij bent behoorlijk aan het doorgaan over 1 persoon zodat het op mij in elk geval overkomt dat er meer aan de hand is.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 14:44
Dat is dan toch een goede reden om daar niet heen te gaan als BN-er.
Weet je hoeveel klinieken er in Spanje zijn? Dat is daar big business.
Maleficent schreef:
14-07-2020 14:06

Afbeelding
Omdat ze nu ouder is en wellicht zwaarder. Heb de nieuwe foto gezien en als deze echt naturel is weet ik niet waar ze over klaagt.
minnimouse schreef:
14-07-2020 14:39
Wat vindt je dan zo interessant aan hoe Katja zwanger is geworden?
Ok laatste wat ik schrijf hierover.

Het begon eigenlijk eerder in dit topic m.b.t. Katja's volle bos met haar wat eigenlijk kort is en met extensions lang wordt gemaakt. Haar vriend jokt hier ook over. Haar imago is dat ze open en eerlijk is over haar leven en de keuzes die ze maakt. Maar over zoiets simpels als het gebruik van haar extensions dan weer niet? :lol: Dat vind ik fascinerend.
Als je dat gaat onderzoeken is ze vooral open en eerlijk over zaken die haar imago goed doen. Vrije seks verhalen, verhalen over haar stoornis, dat ze van nature losgeslagen is geen grenzen kent en daar medicatie voor gebruikt. Seks + losgeslagen geen grenzen kennen, dat past bij haar sexy imago. Zeggen dat ze als 45 jarige ook niet meer die volle haarbos heeft en hoe ze daarmee omgaat (dat is open en eerlijk) doet ze dan weer niet. Want dat doet afbreuk aan sexy imago? Zelfde als ze zwanger is. Dan denk ik bij open en eerlijk dat je niet doet alsof het normaal is dat je op je 45ste even zwanger raakt en er verder geen woorden aan vuil maakt.

Net als mijn verhaal over Linda. Haar imago is, the girl next door, praat al jaren steeds weer over haar onzekerheden weer aangekomen, weer afvallen, alsof je d'r kent. Maar eigenlijk weet je weinig van haar. Wat prima is, alleen het is niet hoe ze zich neerzet met haar blad. Als je het dan gaat analyseren lijkt het allemaal bewust, commercieel gedreven, met oog op hun merk imago. Marketing dus. En we trappen er gewoon in. Het is eigenlijk ik toon jou online en in interviews wat ik wil dat mijn imago in stand houdt. Woorden als open en eerlijk betekenen dus weinig.
Dat vind ik erg interessant.
Maar natuurlijk tonen Linda en Katja en al die andere BN-ers alleen maar aan ons wat ze kwijt willen, en boetseren ze een publiek imago waar ze zich tevreden mee voelen.
De werkelijkheid zal vast anders zijn, maar ze hebben toch recht op privacy en hun eigen geheimen? Zeker als het om zoiets persoonlijks gaat als een kinderwens en een zwangerschap, lijkt me.
Of hebben ze - wat jou betreft - een verplichting het anders te doen?
Wat eten we vanavond?
juliet64 schreef:
13-07-2020 20:53
Ik heb bij alle LINDA.covers tot nog toe het idee dat er flink gefotoshopt is, want Linda ziet er daar altijd 10x beter en gladder uit dan in werkelijkheid (nouja, dan op andere foto's, bedoel ik). Dus waarom zou deze coverfoto dan opeens wél echt zijn? Geloof er niks van.
Ik ook niet, wat me vooral opvalt is dat niemand een zwabberend vel/arm of wat dan ook heeft

Zelfs bij slanke mensen is de huid niet meer superstrak, alleen bij deze dames wel?
Geen rimpel, geen huid te veel, geen striem.
Echt ongeloofwaardig
pearle schreef:
14-07-2020 15:21
Ik ook niet, wat me vooral opvalt is dat niemand een zwabberend vel/arm of wat dan ook heeft

Zelfs bij slanke mensen is de huid niet meer superstrak, alleen bij deze dames wel?
Geen rimpel, geen huid te veel, geen striem.
Echt ongeloofwaardig
Ze hebben allemaal een mooie gladde huid. Geloof er niks van.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Afbeelding

Dit is wel gefotoshopt toch
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
makreel schreef:
14-07-2020 15:20
Maar natuurlijk tonen Linda en Katja en al die andere BN-ers alleen maar aan ons wat ze kwijt willen, en boetseren ze een publiek imago waar ze zich tevreden mee voelen.
De werkelijkheid zal vast anders zijn, maar ze hebben toch recht op privacy en hun eigen geheimen? Zeker als het om zoiets persoonlijks gaat als een kinderwens en een zwangerschap, lijkt me.
Of hebben ze - wat jou betreft - een verplichting het anders te doen?
"Maar natuurlijk.... blabla"

Ik vind het zelf wel erg ver gaan dat je doet alsof je onzeker bent en steeds met je gewicht bezig bent op je 50+(?), of dat je doet alsof je alles met de wereld wil delen omdat dat is wie je bent, een open en eerlijke vrouw, en dan blijkt dat toch niet zo.

Er zijn ook BN-ers die wel gewoon authentiek zijn. Bijvoorbeeld een Bridget Maasland. Zij krijgt veel ellende over zich heen, maar dat komt denk ik eigenlijk omdat ze zich niet mooier voordoet dan ze is. Zij heeft geen masker op. Je zag bij haar toen ook haar onzekerheid toen met Andre. Katja lijkt warmer en meer open over haar onzekerheden, maar heeft volgens mij veel meer gecalculeerd gedrag. Ik denk nu dus ook dat Linda het met haar vriendinnen mogelijk nooit over haar kilootjes meer of minder heeft omdat ze er helemaal niet echt mee zit en prima tevreden is met haar gewicht. Dit terwijl ondertussen een zogenaamd kwetsbare bikini cover van haar in de winkel ligt waar ze vrouwen mee wil aanspreken 'I feel you'. @(

Maar goed ik houd het weer lekker licht en luchtig roddelderoddel. :lol:
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 14:17

Je gaat erg door over 1 persoon, komt op mij nogal obsessief (en ook een beetje sneu) over.
En hoe je steeds suggereert dat ze wellicht zo gek doet of is doorgedraaid doordat ze geen medicatie nam vind ik grenzen aan het onsmakelijke.

Wat mij betreft is dit een beetje een luchtig roddeltopic, niet een plek om aan complottheorieën grenzende kletspraat de vrije loop te laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven