Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
dinsdag 14 juli 2020 om 20:00
Ik vind wel meer foto's op dat Insta account van Katja nogal eh, apart. Die tietenfoto-met-geile-blik en dan dat bijschrift over hoe de natuur werkt en dat haar dochter ze Ollie en Bollie noemt, en dan tóch weer even aan seks refereren uiteraard... ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Nothing happens for a reason
dinsdag 14 juli 2020 om 20:17
De Tupperware Wonderbollen moeten ook weer in beeld.... ik vind het een hysterische foto. Slecht gestyled.Billy_Mean schreef: ↑14-07-2020 16:19Sorry maar ik blijf ook nog heel even bij Katja.
https://www.instagram.com/p/CCnrWvFH3Lr ... 3u6egz48qr
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 14 juli 2020 om 22:05
De eerste keer Ollie en Bollie was nog wel grappig en leek spontaan maar nu het weer werd benoemd, komt het toch wat meer needy( dat woord ken ik van de relatiepijlerjuliet64 schreef: ↑14-07-2020 20:00Ik vind wel meer foto's op dat Insta account van Katja nogal eh, apart. Die tietenfoto-met-geile-blik en dan dat bijschrift over hoe de natuur werkt en dat haar dochter ze Ollie en Bollie noemt, en dan tóch weer even aan seks refereren uiteraard... ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Katja wil toch heel graag seks uitstralen.
Nu is ze ook erg mooi en sensueel maar juist door het zo te benadrukken wordt het wel eens too much.
dinsdag 14 juli 2020 om 22:06
Tupperware WonderbollenSweetFirefly schreef: ↑14-07-2020 20:17De Tupperware Wonderbollen moeten ook weer in beeld.... ik vind het een hysterische foto. Slecht gestyled.
dinsdag 14 juli 2020 om 22:16
SweetFirefly schreef: ↑14-07-2020 20:17De Tupperware Wonderbollen moeten ook weer in beeld.... ik vind het een hysterische foto. Slecht gestyled.
dinsdag 14 juli 2020 om 22:20
Ze wordt wel geen dag ouder, als je de foto vergelijkt met de foto toen ze zwanger was van Sammie.
dinsdag 14 juli 2020 om 22:23
Ja, zeg dat. Die eeuwige seksfixatie, zelfs als je zwanger bent, pfffBilly_Mean schreef: ↑14-07-2020 22:05De eerste keer Ollie en Bollie was nog wel grappig en leek spontaan maar nu het weer werd benoemd, komt het toch wat meer needy( dat woord ken ik van de relatiepijler) over.
Nu is ze ook erg mooi en sensueel maar juist door het zo te benadrukken wordt het wel eens too much.
Nothing happens for a reason
dinsdag 14 juli 2020 om 22:59
Nooouuuu, dat vind ik toch niet helemaal hoor. Beyoncé is wat mij betreft niet te overtreffen op dit terrein. Zo wanstaltig, die shoot van haar.Turtlerain schreef: ↑14-07-2020 22:39Die foto is duidelijk een soort van geïnspireerd door Beyoncé. Maar dan de slechtere uitvoering.
dinsdag 14 juli 2020 om 23:11
Sorry toch nog even iets wat ik me bedacht.
Alles wat Katja doet is dus blijkbaar alleen om haar imago in stand te houden. Dan denk ik dat dit soort verhalen van haar en vriend gewoon verzonnen zijn. Zo kan ze nog jaren mee.
https://nl.metrotime.be/2019/10/02/must ... s-de-seks/
Het gaat echt steeds over seks en haar bipolaire stoornis, die combinatie doet het blijkbaar goed.
Alles wat Katja doet is dus blijkbaar alleen om haar imago in stand te houden. Dan denk ik dat dit soort verhalen van haar en vriend gewoon verzonnen zijn. Zo kan ze nog jaren mee.
Het gaat echt steeds over seks en haar bipolaire stoornis, die combinatie doet het blijkbaar goed.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dinsdag 14 juli 2020 om 23:13
Who wore it worse
dinsdag 14 juli 2020 om 23:14
Over die foto van Beyonce is echt even wat beter nagedacht. Het kan je smaak niet zijn, maar technisch gezien en stylingwise klopt alles.
dinsdag 14 juli 2020 om 23:33
minnimouse schreef: ↑14-07-2020 14:52Weet je hoeveel klinieken er in Spanje zijn? Dat is daar big business.
Even los van Katja.
In Spanje is de eiceldonor anoniem. In Nederland mag dat (gelukkig!!!) niet. Is erg traumatisch voor het kind later.
In Spanje hebben ze logischerwijs veel Spaanse vrouwen die donor zijn, schijnen veelal studentes te zijn (beseffen die wel wat ze doen??)
In welke landen is eiceldonatie mogelijk?
Bekend is dat er mogelijkheden voor eiceldonatie zijn in de volgende landen: België (lange wachtlijst), Spanje, Finland (niet anoniem), Rusland, Oekraïne, Polen, Tsjechië, Groot-Brittannië (niet anoniem), Verenigde Staten, Zuid Afrika.
https://www.freya.nl/kinderwens/behande ... uitenland/
woensdag 15 juli 2020 om 07:01
Nou nou interessant hoor (not)Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 23:33Even los van Katja.
In Spanje is de eiceldonor anoniem. In Nederland mag dat (gelukkig!!!) niet. Is erg traumatisch voor het kind later.
In Spanje hebben ze logischerwijs veel Spaanse vrouwen die donor zijn, schijnen veelal studentes te zijn (beseffen die wel wat ze doen??)Zie je dan ook aan het uiterlijk van het kindje.
Bekend is dat er mogelijkheden voor eiceldonatie zijn in de volgende landen: België (lange wachtlijst), Spanje, Finland (niet anoniem), Rusland, Oekraïne, Polen, Tsjechië, Groot-Brittannië (niet anoniem), Verenigde Staten, Zuid Afrika.
woensdag 15 juli 2020 om 07:11
Vind jij. Styling is ook maar een kwestie van smaak.Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 23:14Over die foto van Beyonce is echt even wat beter nagedacht. Het kan je smaak niet zijn, maar technisch gezien en stylingwise klopt alles.
woensdag 15 juli 2020 om 07:29
Nou nou, aardig zeg hoor( not)
woensdag 15 juli 2020 om 07:32
Mooi is ze niet hoor. Heb je die bek wel eens gezien als ze lacht? Sensueel vind ik haar ook niet. Het is gewoon een gekkie.Billy_Mean schreef: ↑14-07-2020 22:05De eerste keer Ollie en Bollie was nog wel grappig en leek spontaan maar nu het weer werd benoemd, komt het toch wat meer needy( dat woord ken ik van de relatiepijler) over.
woensdag 15 juli 2020 om 07:53
Jeetje, jij bent echt helemaal geobsedeerd door Katja he? Laat die vrouw lekker..Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 23:11Sorry toch nog even iets wat ik me bedacht.
Het gaat echt steeds over seks en haar bipolaire stoornis, die combinatie doet het blijkbaar goed.![]()
![]()
woensdag 15 juli 2020 om 09:00
Wat wil je hier nu mee zeggen? Ik ben zelf ongewild kinderloos en heb dit het afgelopen jaar zelf uitgezocht. Waarom denk je dat je mij deze informatie moet verstrekken?Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 23:33Even los van Katja.
In Spanje hebben ze logischerwijs veel Spaanse vrouwen die donor zijn, schijnen veelal studentes te zijn (beseffen die wel wat ze doen??)Zie je dan ook aan het uiterlijk van het kindje.
woensdag 15 juli 2020 om 09:04
niet alleen door Katja hoorKwebbeltje91 schreef: ↑15-07-2020 07:53Jeetje, jij bent echt helemaal geobsedeerd door Katja he? Laat die vrouw lekker..
Stressed is just desserts spelled backwards