Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Die zwangerfoto van Sammie vind ik wel leuk, maar deze nieuwe vind ik echt een beetje wanstaltig.
Oudblond schreef:
14-07-2020 18:49
Dat grafstuk achter Beyoncé maakt het af! Schitterend gestyled allemaal :facepalm:
Dat niet matchende ondergoed ook.
Ik vind wel meer foto's op dat Insta account van Katja nogal eh, apart. Die tietenfoto-met-geile-blik en dan dat bijschrift over hoe de natuur werkt en dat haar dochter ze Ollie en Bollie noemt, en dan tóch weer even aan seks refereren uiteraard... ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Nothing happens for a reason
Billy_Mean schreef:
14-07-2020 16:19
Sorry maar ik blijf ook nog heel even bij Katja.

https://www.instagram.com/p/CCnrWvFH3Lr ... 3u6egz48qr
De Tupperware Wonderbollen moeten ook weer in beeld.... ik vind het een hysterische foto. Slecht gestyled.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
juliet64 schreef:
14-07-2020 20:00
Ik vind wel meer foto's op dat Insta account van Katja nogal eh, apart. Die tietenfoto-met-geile-blik en dan dat bijschrift over hoe de natuur werkt en dat haar dochter ze Ollie en Bollie noemt, en dan tóch weer even aan seks refereren uiteraard... ik weet niet wat ik ervan moet denken.
De eerste keer Ollie en Bollie was nog wel grappig en leek spontaan maar nu het weer werd benoemd, komt het toch wat meer needy( dat woord ken ik van de relatiepijler🙃) over.
Katja wil toch heel graag seks uitstralen.
Nu is ze ook erg mooi en sensueel maar juist door het zo te benadrukken wordt het wel eens too much.
SweetFirefly schreef:
14-07-2020 20:17
De Tupperware Wonderbollen moeten ook weer in beeld.... ik vind het een hysterische foto. Slecht gestyled.
Tupperware Wonderbollen
😂😂😂
SweetFirefly schreef:
14-07-2020 20:17
:rofl:
Kwebbeltje91 schreef:
14-07-2020 22:16
:rofl:
Ze wordt wel geen dag ouder, als je de foto vergelijkt met de foto toen ze zwanger was van Sammie.
Billy_Mean schreef:
14-07-2020 22:05
De eerste keer Ollie en Bollie was nog wel grappig en leek spontaan maar nu het weer werd benoemd, komt het toch wat meer needy( dat woord ken ik van de relatiepijler🙃) over.
Nu is ze ook erg mooi en sensueel maar juist door het zo te benadrukken wordt het wel eens too much.
Ja, zeg dat. Die eeuwige seksfixatie, zelfs als je zwanger bent, pfff :facepalm:
Nothing happens for a reason
Die foto is duidelijk een soort van geïnspireerd door Beyoncé. Maar dan de slechtere uitvoering.
Turtlerain schreef:
14-07-2020 22:39
Die foto is duidelijk een soort van geïnspireerd door Beyoncé. Maar dan de slechtere uitvoering.
Nooouuuu, dat vind ik toch niet helemaal hoor. Beyoncé is wat mij betreft niet te overtreffen op dit terrein. Zo wanstaltig, die shoot van haar.
Sorry toch nog even iets wat ik me bedacht.

Alles wat Katja doet is dus blijkbaar alleen om haar imago in stand te houden. Dan denk ik dat dit soort verhalen van haar en vriend gewoon verzonnen zijn. Zo kan ze nog jaren mee.

https://nl.metrotime.be/2019/10/02/must ... s-de-seks/

Het gaat echt steeds over seks en haar bipolaire stoornis, die combinatie doet het blijkbaar goed. :whip: :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
*Sally* schreef:
14-07-2020 22:59
Nooouuuu, dat vind ik toch niet helemaal hoor. Beyoncé is wat mij betreft niet te overtreffen op dit terrein. Zo wanstaltig, die shoot van haar.
Who wore it worse ;-) ze hebben allebei weinig aan en dan van die voile gewaden, allebei weinig smaakvol, maar ik vind de foto van Katja echt niet flatteus. Te veel geprobeerd om iets artistieks ervan te maken maar niet gelukt. Maar ach over smaak valt niet te twisten.
*Sally* schreef:
14-07-2020 22:59
Over die foto van Beyonce is echt even wat beter nagedacht. Het kan je smaak niet zijn, maar technisch gezien en stylingwise klopt alles.
minnimouse schreef:
14-07-2020 14:52
Weet je hoeveel klinieken er in Spanje zijn? Dat is daar big business.

Even los van Katja.

In Spanje is de eiceldonor anoniem. In Nederland mag dat (gelukkig!!!) niet. Is erg traumatisch voor het kind later.
In Spanje hebben ze logischerwijs veel Spaanse vrouwen die donor zijn, schijnen veelal studentes te zijn (beseffen die wel wat ze doen??) :O Zie je dan ook aan het uiterlijk van het kindje.

In welke landen is eiceldonatie mogelijk?
Bekend is dat er mogelijkheden voor eiceldonatie zijn in de volgende landen: België (lange wachtlijst), Spanje, Finland (niet anoniem), Rusland, Oekraïne, Polen, Tsjechië, Groot-Brittannië (niet anoniem), Verenigde Staten, Zuid Afrika.

https://www.freya.nl/kinderwens/behande ... uitenland/
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 23:33
Even los van Katja.

In Spanje is de eiceldonor anoniem. In Nederland mag dat (gelukkig!!!) niet. Is erg traumatisch voor het kind later.
In Spanje hebben ze logischerwijs veel Spaanse vrouwen die donor zijn, schijnen veelal studentes te zijn (beseffen die wel wat ze doen??) :O Zie je dan ook aan het uiterlijk van het kindje.

Bekend is dat er mogelijkheden voor eiceldonatie zijn in de volgende landen: België (lange wachtlijst), Spanje, Finland (niet anoniem), Rusland, Oekraïne, Polen, Tsjechië, Groot-Brittannië (niet anoniem), Verenigde Staten, Zuid Afrika.

Nou nou interessant hoor (not)
Dubbel
anoniem_176041 wijzigde dit bericht op 15-07-2020 07:04
96.20% gewijzigd
Dubbel
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 23:14
Over die foto van Beyonce is echt even wat beter nagedacht. Het kan je smaak niet zijn, maar technisch gezien en stylingwise klopt alles.
Vind jij. Styling is ook maar een kwestie van smaak.
ohohwatnuweer schreef:
15-07-2020 07:01
Nou nou interessant hoor (not)
Nou nou, aardig zeg hoor( not)
Billy_Mean schreef:
14-07-2020 22:05
Mooi is ze niet hoor. Heb je die bek wel eens gezien als ze lacht? Sensueel vind ik haar ook niet. Het is gewoon een gekkie.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 23:11
Sorry toch nog even iets wat ik me bedacht.

Alles wat Katja doet is dus blijkbaar alleen om haar imago in stand te houden. Dan denk ik dat dit soort verhalen van haar en vriend gewoon verzonnen zijn. Zo kan ze nog jaren mee.

https://nl.metrotime.be/2019/10/02/must ... s-de-seks/

Het gaat echt steeds over seks en haar bipolaire stoornis, die combinatie doet het blijkbaar goed. :whip: :lol:
Jeetje, jij bent echt helemaal geobsedeerd door Katja he? Laat die vrouw lekker..
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 23:33
Even los van Katja.

Wat wil je hier nu mee zeggen? Ik ben zelf ongewild kinderloos en heb dit het afgelopen jaar zelf uitgezocht. Waarom denk je dat je mij deze informatie moet verstrekken?
Kwebbeltje91 schreef:
15-07-2020 07:53
Jeetje, jij bent echt helemaal geobsedeerd door Katja he? Laat die vrouw lekker..
niet alleen door Katja hoor :facepalm:
beetjegek schreef:
15-07-2020 07:32
Mooi is ze niet hoor. Heb je die bek wel eens gezien als ze lacht? Sensueel vind ik haar ook niet. Het is gewoon een gekkie.
Ik vind haar toch echt wel heel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven