Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
dinsdag 14 juli 2020 om 15:43
Ach het zijn net mensen... ze laten zien wat ze willen zien. Dat is ook zo met je vriendin, je collega, je buurvrouw enz.Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 15:40"Maar natuurlijk.... blabla"
Ik vind het zelf wel erg ver gaan dat je doet alsof je onzeker bent en steeds met je gewicht bezig bent op je 50+(?), of dat je doet alsof je alles met de wereld wil delen omdat dat is wie je bent, een open en eerlijke vrouw, en dan blijkt dat toch niet zo.
Er zijn ook BN-ers die wel gewoon authentiek zijn. Bijvoorbeeld een Bridget Maasland. Zij krijgt veel ellende over zich heen, maar dat komt denk ik eigenlijk omdat ze zich niet mooier voordoet dan ze is. Zij heeft geen masker op. Je zag bij haar toen ook haar onzekerheid toen met Andre. Katja lijkt warmer en meer open over haar onzekerheden, maar heeft volgens mij veel meer gecalculeerd gedrag. Ik denk nu dus ook dat Linda het met haar vriendinnen mogelijk nooit over haar kilootjes meer of minder heeft omdat ze er helemaal niet echt mee zit en prima tevreden is met haar gewicht. Dit terwijl ondertussen een zogenaamd kwetsbare bikini cover van haar in de winkel ligt waar ze vrouwen mee wil aanspreken 'I feel you'.![]()
Maar goed ik houd het weer lekker licht en luchtig roddelderoddel.![]()
dinsdag 14 juli 2020 om 15:51
Heb je promotie gemaakt Sally?*Sally* schreef: ↑14-07-2020 15:41Je gaat erg door over 1 persoon, komt op mij nogal obsessief (en ook een beetje sneu) over.
En hoe je steeds suggereert dat ze wellicht zo gek doet of is doorgedraaid doordat ze geen medicatie nam vind ik grenzen aan het onsmakelijke.
Wat mij betreft is dit een beetje een luchtig roddeltopic, niet een plek om aan complottheorieën grenzende kletspraat de vrije loop te laten.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dinsdag 14 juli 2020 om 15:57
Heerlijke slotconclusie.
Blijkbaar ben ik de enige die het fascinerende materie vindt.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
dinsdag 14 juli 2020 om 16:04
Blabla?
Jij bent raar.
Wat eten we vanavond?
dinsdag 14 juli 2020 om 16:11
Ah de kop was dus weer eens overdreven.
dinsdag 14 juli 2020 om 16:16
Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 15:57Heerlijke slotconclusie.
Blijkbaar ben ik de enige die het fascinerende materie vindt.![]()
dinsdag 14 juli 2020 om 16:19
Sorry maar ik blijf ook nog heel even bij Katja.
https://www.instagram.com/p/CCnrWvFH3Lr ... 3u6egz48qr
dinsdag 14 juli 2020 om 16:19
Ach, ik ook hoor en hier mag dat ook best .Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 15:57Heerlijke slotconclusie.
Blijkbaar ben ik de enige die het fascinerende materie vindt.![]()
dinsdag 14 juli 2020 om 16:44
Ja van die foto vraag ik me af , waarom ????Billy_Mean schreef: ↑14-07-2020 16:19Sorry maar ik blijf ook nog heel even bij Katja.
dinsdag 14 juli 2020 om 18:43
dolfje schreef: ↑14-07-2020 14:01https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... usoperatie
Ja want om medische redenen ga je helemaal naar Turkije en niet naar het ziekenhuis om de hoek...

dit!
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 14 juli 2020 om 18:45
Nou vind deze ook behoorlijk ernstig anders .
dinsdag 14 juli 2020 om 18:50
Nah, Mamalou kan nog wat leren van Katja!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 14 juli 2020 om 18:55
Misschien lukte het juist wel door die yoga retraite, helemaal ontspannen en zen.Blikje2018 schreef: ↑14-07-2020 18:54Over Katja, ik heb gelezen dat Freek haar heeft bezocht in zuid Afrika en dat ze toen zwanger is geraakt. Allemaal uitspraken over eicel donatie enz. Gewoon bezoek gehad, seks en zwanger!
Je weet het niet.
Stressed is just desserts spelled backwards