Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 15:40
"Maar natuurlijk.... blabla"

Ik vind het zelf wel erg ver gaan dat je doet alsof je onzeker bent en steeds met je gewicht bezig bent op je 50+(?), of dat je doet alsof je alles met de wereld wil delen omdat dat is wie je bent, een open en eerlijke vrouw, en dan blijkt dat toch niet zo.

Er zijn ook BN-ers die wel gewoon authentiek zijn. Bijvoorbeeld een Bridget Maasland. Zij krijgt veel ellende over zich heen, maar dat komt denk ik eigenlijk omdat ze zich niet mooier voordoet dan ze is. Zij heeft geen masker op. Je zag bij haar toen ook haar onzekerheid toen met Andre. Katja lijkt warmer en meer open over haar onzekerheden, maar heeft volgens mij veel meer gecalculeerd gedrag. Ik denk nu dus ook dat Linda het met haar vriendinnen mogelijk nooit over haar kilootjes meer of minder heeft omdat ze er helemaal niet echt mee zit en prima tevreden is met haar gewicht. Dit terwijl ondertussen een zogenaamd kwetsbare bikini cover van haar in de winkel ligt waar ze vrouwen mee wil aanspreken 'I feel you'. @(

Maar goed ik houd het weer lekker licht en luchtig roddelderoddel. :lol:
Ach het zijn net mensen... ze laten zien wat ze willen zien. Dat is ook zo met je vriendin, je collega, je buurvrouw enz.
Green17 schreef:
14-07-2020 15:43
Ach het zijn net mensen... ze laten zien wat ze willen zien. Dat is ook zo met je vriendin, je collega, je buurvrouw enz.
En ze doen het nooit goed. Of ze zijn te open of te gesloten en dan arrogant etc.
*Sally* schreef:
14-07-2020 15:41
Je gaat erg door over 1 persoon, komt op mij nogal obsessief (en ook een beetje sneu) over.
En hoe je steeds suggereert dat ze wellicht zo gek doet of is doorgedraaid doordat ze geen medicatie nam vind ik grenzen aan het onsmakelijke.

Wat mij betreft is dit een beetje een luchtig roddeltopic, niet een plek om aan complottheorieën grenzende kletspraat de vrije loop te laten.
Heb je promotie gemaakt Sally? :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Green17 schreef:
14-07-2020 15:43
Heerlijke slotconclusie.
Blijkbaar ben ik de enige die het fascinerende materie vindt. :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 15:40
"Maar natuurlijk.... blabla"
Blabla?
Jij bent raar.
Wat eten we vanavond?
yasmijn schreef:
14-07-2020 13:30
Ze is zo'n sportapparaatding begonnen met een vriend, daar schijnt ze bewust het faillissement voor te hebben aangevraagd want bracht te weinig op.
Die zakenpartner is het daar natuurlijk niet mee eens en die eist geld van Wendy. Dat zijn de 'schulden'.
Ah de kop was dus weer eens overdreven.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 15:57
Heerlijke slotconclusie.
:biggrin: nee hoor ik kan het best boeiend vinden. Maar uiteindelijk weet je alleen wat ze zeggen en zelfs daarvan weet je niet of het klopt :biggrin: voelt als het echte leven.
Sorry maar ik blijf ook nog heel even bij Katja.

https://www.instagram.com/p/CCnrWvFH3Lr ... 3u6egz48qr
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 15:57
Heerlijke slotconclusie.
Ach, ik ook hoor en hier mag dat ook best .
Billy_Mean schreef:
14-07-2020 16:19
Sorry maar ik blijf ook nog heel even bij Katja.

https://www.instagram.com/p/CCnrWvFH3Lr ... 3u6egz48qr
Ja van die foto vraag ik me af , waarom ???? :facepalm: ik kan niets moois ontdekken.
Die foto vind ik ook niet zo mooi. Ze is prachtig drachtig, maar de outfit van deze foto is nogal in je gezicht.
Mijn hemel had Beyonce ook niet ooit zo'n wanstaltige fotoshoot van haar bijna geboren kinderen?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
14-07-2020 17:27
Mijn hemel had Beyonce ook niet ooit zo'n wanstaltige fotoshoot van haar bijna geboren kinderen?
Ja.
koreana schreef:
14-07-2020 17:27
Die was nog veel erger 😢😬
dolfje schreef:
14-07-2020 14:01
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... usoperatie

Ja want om medische redenen ga je helemaal naar Turkije en niet naar het ziekenhuis om de hoek...
Afbeelding

dit!
Relax we're all crazy, it's not a competition
De rest van haar foto's in de LINDA zijn niet zo ordinair, die vind ik wel echt prachtig!
Billy_Mean schreef:
14-07-2020 18:37
Die was nog veel erger 😢😬
Nou vind deze ook behoorlijk ernstig anders .
Afbeelding
koreana wijzigde dit bericht op 14-07-2020 18:46
5.04% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Iets gevonden, ik kan alleen de foto niet plaatsen, helaas. Alleen de link.

Edit, gelukt!
Green17 schreef:
14-07-2020 16:44
Ja van die foto vraag ik me af , waarom ???? :facepalm: ik kan niets moois ontdekken.
inderdaad :facepalm: dat kan toch veel beter
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat grafstuk achter Beyoncé maakt het af! Schitterend gestyled allemaal :facepalm:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
koreana schreef:
14-07-2020 18:45
Afbeelding
Erger dan dit kan niet :O
Intotheunknown schreef:
14-07-2020 18:49
Erger dan dit kan niet :O
Nah, Mamalou kan nog wat leren van Katja!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Over Katja, ik heb gelezen dat Freek haar heeft bezocht in zuid Afrika en dat ze toen zwanger is geraakt. Allemaal uitspraken over eicel donatie enz. Gewoon bezoek gehad, seks en zwanger!
Blikje2018 schreef:
14-07-2020 18:54
Over Katja, ik heb gelezen dat Freek haar heeft bezocht in zuid Afrika en dat ze toen zwanger is geraakt. Allemaal uitspraken over eicel donatie enz. Gewoon bezoek gehad, seks en zwanger!
Misschien lukte het juist wel door die yoga retraite, helemaal ontspannen en zen.
Je weet het niet.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven