Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
donderdag 16 juli 2020 om 17:29
Annapicobella schreef: ↑16-07-2020 13:38Wel grappig dat Linda zich een aantal jaren terug liet shoppen 'op' een dik lichaam. Echt dik. Maar kennelijk is dat niet blijven hangen. Hoe echt dik eruit ziet.
Punt is dat ze onzeker is over een lichaam wat prima is. Het functioneert, ze kan het leuk aankleden en ook in bikini ziet ze er goed uit. Voor een 55-jarige.
Dus is het een marketingdingetje? Deze Linda zal erg goed verkopen schat ik in. Een ego ding? Dat iedereen nu gaat zeggen dat ze er echt goed uit ziet? Moet ze een punt maken thuis?
Nee, Linda. Kijk nog even hieronder en dit is dik. Jij niet.
![]()
Je zal deze mevrouw met maat 50 (?) maar zijn en dat Linda met maat 40 (?) zit te roepen hoe onzeker ze wel niet is over haar dik-zijn. Tuurlijk kun je in iedere maat onzeker zijn, maar hoe zou Linda zich dan voelen als zij net zo dik was als die vrouw?
Ik dacht trouwens dat Linda op de covers niet deed aan photoshop, dus die bikinifoto zal wel echt zijn. Maar goede make-up en belichting kunnen ook veel doen natuurlijk.
donderdag 16 juli 2020 om 17:59
oops
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 16 juli 2020 om 18:36
weekend wat is dat?
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 16 juli 2020 om 19:21
donderdag 16 juli 2020 om 19:27
Wat me vooral opviel was dat ze gewoon tegen elkaar aan stonden.SweetFirefly schreef: ↑16-07-2020 19:21Net op Boulevard; Bridget houdt een interviewtje met Linda. Bridget houdt haar armen over elkaar. Zo onprofessioneel en arrogant.
donderdag 16 juli 2020 om 19:32
BN-ers staan een beetje boven de coronaregels? Ik denk ook even aan Anna Nooshin.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 16 juli 2020 om 19:33
Ja, misschien. Maar het viel me extra op omdat ze bij Boulevard vaak met die lange microfoon in de weer zijn enzo. Dus ik begrijp niet helemaal waarom Bridget en Linda nu wel ineens op elkaars lip stonden.SweetFirefly schreef: ↑16-07-2020 19:32BN-ers staan een beetje boven de coronaregels? Ik denk ook even aan Anna Nooshin.
donderdag 16 juli 2020 om 19:57
Linda bracht de bikini van Bridget terug.
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 16 juli 2020 om 20:43
Linda.
donderdag 16 juli 2020 om 21:29
fashionvictim schreef: ↑16-07-2020 21:10Ik zou gelijk met die cover in mijn hand naar de kapper rennen als ik haar was, trouwens. En wellicht ook naar de plastisch chirurg.
Welke cover, die nieuwe of die op dat luchtbed?
donderdag 16 juli 2020 om 22:04
Linda dr hoofd geplakt op een ander lichaam. Dat nummer ging ook over photoshop en het perfecte plaatje enzo.
donderdag 16 juli 2020 om 23:01
Haha net smurfin. Een mooie boblijn zonder pony zou haar goed staan. Ze kan echt veel hebben.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
vrijdag 17 juli 2020 om 09:08

Wesley Sneijder heeft het gezellig met Jaimie Vaes
Wesley hoeft zich niet te vervelen op het partyeiland. Het is het inmiddels weer een komen en gaan van bekende gezichten. Zo zagen we deze week ook Jaimie Vaes, de vriendin van Lil’ Kleine, die zich opperbest vermaakt met de oud-voetballer tijdens een lunch op het strand. Kleine zélf werd afgelopen weekend nog gespot in Amsterdam dus de rapper is niet mee met zijn verloofde naar Ibiza. Jaimie en Wesley hadden duidelijk veel te bespreken en leken het opperbest met elkaar te kunnen vinden. Er werd op de telefoons samen naar foto’s gekeken en zo nu en dan leek Wesley de 30-jarige brunette iets in haar oor te fluisteren… ‘Ze waren met een groot gezelschap om gezellig te eten op Coco Beach, maar ze trokken naarmate de lunch vorderde steeds meer naar elkaar toe’, vertelde een ooggetuige van die middag.
Hoeven deze mensen zich niet aan de anderhalve meter regels te houden?
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 17 juli 2020 om 09:23
En Wesley houdt van brunettes die flink zijn bijgeschaafd