Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zag net al weer een bericht dat Sonja bakker zich zorgen maakte over het eetpatroon van Antwee nu hij zoveel sport :P :bonk:
Maleficent schreef:
06-07-2020 12:02
Ik zag net al weer een bericht dat Sonja bakker zich zorgen maakte over het eetpatroon van Antwee nu hij zoveel sport :P :bonk:
Oh hemel, posten ze zelf niet elke scheet, dan heb je wel mensen die over ze posten @(
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
06-07-2020 12:09
Oh hemel, posten ze zelf niet elke scheet, dan heb je wel mensen die over ze posten @(
Meeliften noemen ze dat, op het suc6 van een ander....
Billy_Mean schreef:
06-07-2020 09:26
Ik denk dat ik even langs Specsavers moet want ik zie het écht niet..😮
Zie je niet dat er in de aanzet van heur haar allemaal hele dunne vlechtjes zitten?
Am Yisrael Chai!
Ellerlilalinne schreef:
05-07-2020 21:29
Vergeet die andere foto's.

Hier zie je het echt goed! Effe opklikken om in te zoomen. De extensions worden bij haar heel fijn ingevlochten.

Knap gedaan van haar kapper. Iemand enig idee welke kapper dat is? :-D
Vroeger deed ze het bij Bob van Hair Police.
Am Yisrael Chai!
dolfje schreef:
03-07-2020 14:55
Deze!

https://youtu.be/Y_y5akAuIz4
Let even op de rest van de mensen, de man in het koortje :heart:
Whoah, wat tof dit! :worship:
Ik kende alleen de "Bloed, zweet en tranen"-Hazes...
En huppakee, weer op social media, een bericht van Monique wat weer gedeeld moet worden

https://www.100pmagazine.nl/nieuws/moni ... -NtVIY3Qf4

het moment dat ze wist dat het weer goed zat, kennelijk.
Maleficent schreef:
06-07-2020 14:21
En huppakee, weer op social media, een bericht van Monique wat weer gedeeld moet worden

https://www.100pmagazine.nl/nieuws/moni ... -NtVIY3Qf4

het moment dat ze wist dat het weer goed zat, kennelijk.
Wat ongelooflijk toevallig dat er nét een foto werd genomen toen de vonk oversloeg!
In een interview met Story geeft Sonja Bakker aan dat het dieet van André Hazes haar nogal wat zorgen baart. De zanger liet laatst namelijk weten dat hij elke week zo’n 14 à 15 keer sport. Daarbij begint hij zijn dag met een shake. Zijn andere eetmomenten bestaan uit 400 gram kip, 400 gram spinazie en 500 gram gebakken aardappelen. En dat eet André elke dag, al twee maanden lang! Volgens Sonja is dat dieet veel te eenzijdig: “Het is juist heel belangrijk om gevarieerd te eten."

Sonja Bakker: “Dat is niet ongevaarlijk"
Daarnaast vindt Sonja het dieet van André behoorlijk koolhydraatrijk. Ook zijn de hoeveelheden kip per dag enorm. En we weten inmiddels allemaal dat dat niet zo gezond is! Wat de voedingsdeskundige echter vooral zorgen baart, is dat André al twee maanden lang dagelijks zoveel spinazie eet. Daarmee krijgt hij namelijk ontzettend veel nitraat binnen: “Dat is niet ongevaarlijk. En het is ongezond. Zeker op de lange termijn.” Sonja beschrijft het dieet als een “crashdieet”, waarbij de kilo’s er snel weer aanzitten als iemand in zijn oude ritme vervalt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
06-07-2020 15:31
Sonja beschrijft het dieet als een “crashdieet”, waarbij de kilo’s er snel weer aanzitten als iemand in zijn oude ritme vervalt.
Dit vind ik zo'n stomme opmerking want het jong was niet te dik, hij eet dit zo omdat hij de hele dag in de sportschool traint om breed te worden.
Maleficent schreef:
06-07-2020 15:37
Dit vind ik zo'n stomme opmerking want het jong was niet te dik, hij eet dit zo omdat hij de hele dag in de sportschool traint om breed te worden.
Dit en bovendien was Sonja’s dieet in de eerste jaren ook richting crashdieet .
Maleficent schreef:
06-07-2020 15:37
Maar sowieso is de hoeveelheden spinazie niet gezond toch
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Hij moet meer eierkoeken eten natuurlijk.
Ik zou geen kip meer kunnen zien na zo lang en op dat beetje eten niet kunnen werken.
Keuken1987 schreef:
06-07-2020 15:54
Maar sowieso is de hoeveelheden spinazie niet gezond toch
Hij zal wel denken, wat Popeye kan, kan ik ook :proud:
Kan me niet voorstellen dat hij al maanden lang alleen dat eet. Waarschijnlijk eet hij hierbij ook nog kwark en eieren ;-D
apppie schreef:
06-07-2020 14:56
Wat ongelooflijk toevallig dat er nét een foto werd genomen toen de vonk oversloeg!
En wat een ontzettend onflatteuze foto van Monique bij dat bericht op haar instagram !
15 x per week sporten? Ik haal niet eens 1 keer.
En dat dieet van Hazes is idd niet gevarieerd, maar Sonja is ook geen prof toch? Zij heeft, met alle respect, een LOI cursus gewichtsconsulente gevolgd en is toevallig rijk geworden met haar boeken, maar voor de rest?
Heeft Gordon nieuwe tanden.? Ziet er heel anders uit.
Julus schreef:
06-07-2020 23:19
Heeft Gordon nieuwe tanden.? Ziet er heel anders uit.
Foto?
Misschien was ie met de Roelvinkjes mee naar Turkije...
rascalles schreef:
06-07-2020 16:31
En wat een ontzettend onflatteuze foto van Monique bij dat bericht op haar instagram !
Hier zie je gewoon de leeftijd...
https://www.mediacourant.nl/2020/07/mar ... in-triest/

Mediadeskundige Mark Koster vindt het buitengewoon triest dat Anna Nooshin geen kritische vragen van journalisten wil beantwoorden. Dat laat hij weten op Twitter. Anna heeft vrijdag een Instagram-museum geopend in Amsterdam waarvan de kaartjes nog duurder zijn dan die van het Rijksmuseum en vierde dat met een uitbundige perslunch, waar de hele influencergemeenschap solidair schijt had aan de 1,5-meter-regels. Een vraag daarover van De Telegraaf weigerde ze te beantwoorden.

Wát een vertoning, zegt Koster. “Triest. Je opent een flauwekulclub en bent boos dat De Telegraaf geen behaagziek item maakt. Anna Nooshin en de vrije pers is als Willem van Hanegem in een Ajax-shirt. Ze denkt dat journalisten er zijn voor haar public relations.”

Telegraaf-jouranliste Esther Kleuver is het daarmee eens. “De pers mag dus wel massaal op komen draven om reclame voor je nieuwe toko te maken, maar oh wee als iemand met een kritische vraag die roze bubbel doorprikt. Wijze les: de media is geen pr-bureau, Anna Nooshin.”

De bekende fotograaf Thomas Schlijper vindt het een gênante vertoning. “Wanneer een journalist interviewt, gaat de geïnterviewde níet over de vragen.”

Metro-redacteur Jelmer Visser: “Dit soort types kunnen toch alleen maar in het hier en nu op foto’s zijn en woorden voorlezen van een papiertje?”

En De Stentor-journalist Phaedra Werkhoven: “Hoe arrogant kun je zijn?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Terecht stuk over Anna Nooshin. Wat een verwend prinsesje zeg.

Nikkie Plessen en gezin zijn met de privejet naar Mallorca gevlogen. Ik zag een filmpje dat haar man en zoontje het vliegtuig besturen. Ik zou me zo ongemakkelijk voelen om dit soort dingen aan de buitenwereld te laten zien, volgens mij geniet Nikkie er juist van.
Gordon brak tientallen KLM-huisjes gevuld met jenever open tijdens terugval

https://www.ad.nl/show/gordon-brak-tien ... ~a2f597dd/

Ik denk dat als dit topic over 30 jaar nog bestaat, het nog steeds over Gordon zal gaan. Wat een dieptepunten en onrust heeft hij in zijn leven zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven