Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Billy_Mean schreef:
07-07-2020 16:27
Ik heb altijd gedacht dat je of het een gebruikt of het ander maar coke en heel veel drank kan dus ook samen ?
Niet jouw broer maar las dat over Gordon.
Met Coke op kun je blijven drinken ja.
koreana schreef:
07-07-2020 16:22
En dit ook dus.
Ik ken ondernemers die gewoon heel weinig verdienen, maar gelukkig zijn in het werk wat ze doen, en schaamte voelden omdat ze staatssteun moesten aanvragen. Ze konden echter niet anders want simpelweg nauwelijks een buffer.
En hier madam Plessen die geloof ik 25 miljoen waard is en dan gewoon staatssteun vraagt. Het zal allemaal juridisch en belastingtechnisch kunnen maar ik vind het echt ongehoord.
Ik denk dat het vooral ook een combinatie van factoren is. Nikkie heeft bijvoorbeeld ook gewoon niet zo de gunfactor zoals sommige anderen die wel kunnen hebben. Ik heb haar ook nog nooit kunnen betrappen op iets voor een goed doel doen, iets onbaatzuchtigs. Het lijkt bij haar vooral om veel en groter en luxer te gaan. Als je haar volgt op insta dan is het ook alleen maar: veel etentjes per week, luxe spullen, dure hobby's, vakanties. Nooit eens iets "normaals". Ik kan me ook nog herinneren dat ze bij Boulevard een keer vrij kritisch werd ondervraagd door ik meen Mark vd Linden toen het ging over duurzaamheid van kleding. Ze gaf totaal geen antwoord op zijn vragen over hoe zij dat had geregeld en het kwam er gewoon op neer dat dat niet iets is waar ze met haar bedrijf mee bezig is. Moet ze zelf weten, hoewel ik het niet meer van deze tijd vind, maar overall vind ik het gewoon allemaal niet zo sympathiek over komen.
https://www.ad.nl/show/anna-nooshin-doo ... ~a3a928a5/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
beetjegek schreef:
07-07-2020 16:32
Met Coke op kun je blijven drinken ja.
En heb je dan een extra erge kater de volgende dag of juist niet door de coke? Coke is toch waar je tijdelijk heel energiek van wordt? Sorry maar ik ben echt een drugs leek.
Als 'VIP' van Nikki haar winkel krijg je een uitnodiging voor de presale a la ticket kopen voor 7,50 om hutje mutje in dat winkeltje te staan op het toegewezen uur. Waar dan ook nog eens de helft van de kleding weggehaalt is. Dacht het niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Billy_Mean schreef:
07-07-2020 17:03
En heb je dan een extra erge kater de volgende dag of juist niet door de coke? Coke is toch waar je tijdelijk heel energiek van wordt? Sorry maar ik ben echt een drugs leek.
Nou ik kan je vertellen dat je je na een nachtje drinken en snuiven niet heel fit voelt nee. Als het uitgewerkt raakt voel je je vooral geestelijk naar. Ja je wordt er energiek van en blij, en je kan een lulkick krijgen, je voelt je verbonden met je medegebruikers. Het is heel gevaarlijk spul. Ver weg van blijven.
Nou, mooi hoor. Netjes ingefluisterd door d'r woordvoerster (die ze ook beter kan ontslaan na die megablunder)
Nothing happens for a reason
yasmijn schreef:
07-07-2020 14:28
Hij kan ook geen man houden. Hij bulkt van het geld maar is ie gelukkig? Neen.
Het is heel ingewikkeld om Gordon te zijn.
Hij gaat alleen voor hele jonge jongens die of op zijn geld uit zijn of naderhand er toch met een vriendin vandoor gaan.

Alleen die Patrick is volgens mij een normale vent. Zo normaal dat hij volgens mij ook geen relatie meer wil met die heftige Gordon. Het is een soort Gordon huilt, Gordon lacht.
koreana schreef:
07-07-2020 16:22
En dit ook dus.
Ik ken ondernemers die gewoon heel weinig verdienen, maar gelukkig zijn in het werk wat ze doen, en schaamte voelden omdat ze staatssteun moesten aanvragen. Ze konden echter niet anders want simpelweg nauwelijks een buffer.
En hier madam Plessen die geloof ik 25 miljoen waard is en dan gewoon staatssteun vraagt. Het zal allemaal juridisch en belastingtechnisch kunnen maar ik vind het echt ongehoord.
Eens.
Zebra123 schreef:
07-07-2020 10:27
Gordon brak tientallen KLM-huisjes gevuld met jenever open tijdens terugval
Tragische symboliek.

Had nooit van die huisjes gehoord, er gaat een wereld voor me open.

Waarom in vredesnaam heeft een alcoholist nog drank in huis(jes)?
Voornu schreef:
07-07-2020 18:15
Tragische symboliek.

Had nooit van die huisjes gehoord, er gaat een wereld voor me open.

Waarom in vredesnaam heeft een alcoholist nog drank in huis(jes)?
Die krijg je als je businessclass vliegt met klm. En ze zijn gevuld met oer- Nederlandse jenever. Buitenlandse reizigers zijn er dol op.
Gordon zal ook altijd BC vliegen dus die had een flinke verzameling.

Ik heb er zelf ook 4 maar nooit dat ik ze ga openmaken voor de jenever. Veel te leuke items. Staan mooi te pronken in de kast.
Geen bijzonderheden
En ze zijn van echt Delfts blauw.

https://blog.klm.com/nl/wist-je-dit-al- ... m-huisjes/
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
07-07-2020 18:21
Die krijg je als je businessclass vliegt met klm. En ze zijn gevuld met oer- Nederlandse jenever. Buitenlandse reizigers zijn er dol op.
Gordon zal ook altijd BC vliegen dus die had een flinke verzameling.

Ik heb er zelf ook 4 maar nooit dat ik ze ga openmaken voor de jenever. Veel te leuke items. Staan mooi te pronken in de kast.
Krijg je er 1 per vlucht?
minnimouse schreef:
07-07-2020 18:30
Ja. Ik kreeg er 4 want ik vloog ipb mee in de BC met mijn GBF die senior purser is bij de KLM. ;-D
Geen bijzonderheden
minnimouse schreef:
07-07-2020 18:30
volgens mij wel,

mijn moeder heeft er ook een paar gekregen van een bevriende stewardess, wist nooit dat er drank in zat :$
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
07-07-2020 18:37
volgens mij wel,

mijn moeder heeft er ook een paar gekregen van een bevriende stewardess, wist nooit dat er drank in zat :$
Haha rougje volgende keer even open tikken ;) mijn zus heeft hele series .Zij en haar man zijn frequent bc flyers verschil moet er zijn he ik vlieg economy :rofl:
beetjegek schreef:
07-07-2020 17:10
Nou ik kan je vertellen dat je je na een nachtje drinken en snuiven niet heel fit voelt nee. Als het uitgewerkt raakt voel je je vooral geestelijk naar. Ja je wordt er energiek van en blij, en je kan een lulkick krijgen, je voelt je verbonden met je medegebruikers. Het is heel gevaarlijk spul. Ver weg van blijven.
Ik heb tijdens mijn studie 25 jaar geleden wel eens een paar keer gesnoven en zelfs nu nog weet ik wat voor rush het geeft.
Als ik er nu weer mee in aanraking zou komen, zou ik het moeilijk of niet kunnen weerstaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat denken jullie, zal Ghislaine haar vuile was buiten hangen nu ze opgepakt is?

https://www.parool.nl/wereld/wie-ligt-w ... ~b3e44701/

En zo ja, wie moet er bang wezen? Clinton? Trump? Of toch Andrew?
Want deze drie zijn natuurlijk enorm interessant.
Kevin Spacy en die advocaat Alan Dershowitz, of een of andere ondernemer Les Wexner zijn een stuk minder boeiend.
Weinstein zit al in de bak, dus is niet boeiend.

Er zijn ook opnames gemaakt in in ieder geval het privevliegtuig van Epstein.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Het zou me niks verbazen als er met Ghislaine ook ineens 'iets gebeurd' waardoor ze niet kan getuigen.
Maleficent schreef:
07-07-2020 19:25
Het zou me niks verbazen als er met Ghislaine ook ineens 'iets gebeurd' waardoor ze niet kan getuigen.
Mij ook niet.
calvijn1 schreef:
07-07-2020 18:53
Ik heb tijdens mijn studie 25 jaar geleden wel eens een paar keer gesnoven en zelfs nu nog weet ik wat voor rush het geeft.
Als ik er nu weer mee in aanraking zou komen, zou ik het moeilijk of niet kunnen weerstaan
Is die rush er alleen in energie of krijg je bijv ook meer zelfvertrouwen?
Ik denk dat Ghislaine niet lang meer leeft. Ze weet teveel en van te machtige mannen.
koreana schreef:
07-07-2020 18:54
Wat denken jullie, zal Ghislaine haar vuile was buiten hangen nu ze opgepakt is?

https://www.parool.nl/wereld/wie-ligt-w ... ~b3e44701/

En zo ja, wie moet er bang wezen? Clinton? Trump? Of toch Andrew?
Want deze drie zijn natuurlijk enorm interessant.
Kevin Spacy en die advocaat Alan Dershowitz, of een of andere ondernemer Les Wexner zijn een stuk minder boeiend.
Weinstein zit al in de bak, dus is niet boeiend.

Er zijn ook opnames gemaakt in in ieder geval het privevliegtuig van Epstein.
Die advocaat met die vreselijk gele tanden😫
Billy_Mean schreef:
07-07-2020 19:42
Is die rush er alleen in energie of krijg je bijv ook meer zelfvertrouwen?
De energierush is vrij kort vergeleken met andere soorten.
Je hebt wel dat 'King of the world' gevoel, dus als je wat onzeker bent van aard is dat vooral de valkuil.
Maleficent, Kwebbeltje en Billy Mean, ik vrees dat ook.
Ik hoop alleen voor de slachtoffers dat het niet gebeurt, en dat er duidelijkheid komt.

Ik vraag mij alleen af, stel Ghislaine houdt het nog een poosje vol en gaat praten, hoe het dan met Andrew af zal lopen. Heeft De Queen genoeg invloed om Andrew een enorme afgang te besparen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven