Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

28-08-2020 20:08 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

en weer dooooorrrrrr!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
29-08-2020 11:56
Ik liep hier laatst door de stad toen een studentenvereniging uitliep. Bijna iedereen, denk echt 80%, stak een peuk op. Dus het zal wel weer in zijn.
Misschien is het ook wel weer een soort statussymbool, aangezien een pakje sigaretten niet meer te betalen is. :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
29-08-2020 11:57
Waarom deed Imac mee als ze een ontsteking aan (juist) haar strottenhoofd heeft? Dan had ze beter een paar weken later mee kunnen doen.
Alle audities worden op 1 dag opgenomen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Sjaantje37 schreef:
29-08-2020 11:46
Roken is iets normaals in Koninklijke kringen. Beatrix pafte er ook op los, of ze dit nog steeds doet weet ik niet.
Máxima ook.
Alle reacties Link kopieren
Sorry als die foto linksonder een beetje onduidelijk is. Daar waren heel veel reacties op gekomen dat forummers het zo'n stomme foto vonden, dus vandaar dat ik hem er tussen had gezet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
29-08-2020 12:50
Sorry als die foto linksonder een beetje onduidelijk is. Daar waren heel veel reacties op gekomen dat forummers het zo'n stomme foto vonden, dus vandaar dat ik hem er tussen had gezet.
Ik vind ‘m geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-08-2020 12:50
Sorry als die foto linksonder een beetje onduidelijk is. Daar waren heel veel reacties op gekomen dat forummers het zo'n stomme foto vonden, dus vandaar dat ik hem er tussen had gezet.
Nu gaat er inderdaad iets dagen over die foto.
Maar weer geweldig gedaan, Maleficient.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-08-2020 12:50
Sorry als die foto linksonder een beetje onduidelijk is. Daar waren heel veel reacties op gekomen dat forummers het zo'n stomme foto vonden, dus vandaar dat ik hem er tussen had gezet.
Heerlijk foto. Dacht even dat het Vanessa was die verlekkerd naar Dreetje kijkt.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
29-08-2020 14:15
Heerlijk foto. Dacht even dat het Vanessa was die verlekkerd naar Dreetje kijkt.
:HA: Of Sylvie die verlekkerd kijkt naar Dre.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Complimenten voor de OP!

En onherkenbaar dat (echt)paar linksonder. Heb echt moeten bijlezen om te weten/zien dat het Mo en Andre jr zijn.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
29-08-2020 11:19
Gisteren de Voice senior gekeken en zag Imca Marina en Rosy Pereira (Rosy en Andres) voorbij komen en dacht echt waarom? Vond het iets zieligs hebben ofzo.
Dat vind ik dus ook zo raar. Dat mensen die ooit bekend waren, dan weer ineens meedoen.
Zoals Rafaella Paton zoveel jaar geleden.
En die Chaira Bordeslee ofzo - waar gênant genoeg niemand voor draaide.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-08-2020 12:50
Sorry als die foto linksonder een beetje onduidelijk is. Daar waren heel veel reacties op gekomen dat forummers het zo'n stomme foto vonden, dus vandaar dat ik hem er tussen had gezet.
Ik vind hem briljant :biggrin:
Vooral doordat hij zo stom is.
koreana schreef:
29-08-2020 14:48
Dat vind ik dus ook zo raar. Dat mensen die ooit bekend waren, dan weer ineens meedoen.
Zoals Rafaella Paton zoveel jaar geleden.
En die Chaira Bordeslee ofzo - waar gênant genoeg niemand voor draaide.
Die was echt wanhopig. Heeft ook meegedaan aan Adam zkt Eva VIPs.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
29-08-2020 15:15
Die was echt wanhopig. Heeft ook meegedaan aan Adam zkt Eva VIPs.
En ondanks alle pogingen om in beeld te komen, nog nooit van gehoord :P
.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-08-2020 12:50
Sorry als die foto linksonder een beetje onduidelijk is. Daar waren heel veel reacties op gekomen dat forummers het zo'n stomme foto vonden, dus vandaar dat ik hem er tussen had gezet.
Leuk gedaan en dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Jemig, Vivienne van den Assem interviewt Kirk Hammet van Metallica en zit op haar stoel alsof ze een delirium heeft. Leuk om te zien maar tegelijkertijd een beetje onprofessioneel.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
koreana schreef:
29-08-2020 14:48
Dat vind ik dus ook zo raar. Dat mensen die ooit bekend waren, dan weer ineens meedoen.
Zoals Rafaella Paton zoveel jaar geleden.
En die Chaira Bordeslee ofzo - waar gênant genoeg niemand voor draaide.
Ik begrijp niet dat mensen nog kijken naar die talentenjachten. Dat is toch zo uitgekauwd? Nu weer op sbs met dat zingen in de auto :facepalm:. Lijkt me echt een verschrikkelijk programma. Maar goed, ik ben nooit fan geweest van Idols en dat soort programma's dus misschien ligt het aan mijn smaak.
2x is niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
29-08-2020 15:29
En ondanks alle pogingen om in beeld te komen, nog nooit van gehoord :P
Ik moest het ook even opzoeken wie zij was.
Alle reacties Link kopieren
Aaah ik heb het topic gevonden🤗 lees (en schrijf) graag weer mee. Super leuk!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
29-08-2020 19:29
Ik begrijp niet dat mensen nog kijken naar die talentenjachten. Dat is toch zo uitgekauwd? Nu weer op sbs met dat zingen in de auto :facepalm:. Lijkt me echt een verschrikkelijk programma. Maar goed, ik ben nooit fan geweest van Idols en dat soort programma's dus misschien ligt het aan mijn smaak.
Ik ook niet, maar zoon en schoondochter willen het graag kijken en dan krijg je het wat mee.
Ik moet toegeven dat ik de eerste paar keren The Voice wel keek, uit nieuwsgierigheid, samen met toen nog zoon zonder aanhang.
Maar eens: het is enorm uitgekauwd, met kinderen, seniors, en allerlei varianten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
SweetFirefly schreef:
29-08-2020 19:18
Jemig, Vivienne van den Assem interviewt Kirk Hammet van Metallica en zit op haar stoel alsof ze een delirium heeft. Leuk om te zien maar tegelijkertijd een beetje onprofessioneel.

Plaatsvervangende schaamte had ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee. :D
¡Apagando las luces!
Iemand de Frogers gezien gisteren? Ik zapte er toevallig langs en vond het echt een zeikprogramma. En een heel hoog kijk ons is leuk en meelevend zijn gehalte van de Frogers hebben. Ik kon er niet naar kijken.
watdachtjehiervan schreef:
30-08-2020 08:38
Iemand de Frogers gezien gisteren? Ik zapte er toevallig langs en vond het echt een zeikprogramma. En een heel hoog kijk ons is leuk en meelevend zijn gehalte van de Frogers hebben. Ik kon er niet naar kijken.
Alles waar de Frogers in voorkomen zap ik voorbij ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven