Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

28-08-2020 20:08 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

en weer dooooorrrrrr!
Stressed is just desserts spelled backwards
Baudolino schreef:
31-08-2020 14:16
Omgeving waar ik in zit zie ik heel veel jonge mensen roken. Studentenstad ook. Verbaas ik me ook over omdat ik verwacht had dat het onder de jeugd niet meer zo leefde, maar integendeel dus. Waar ze dat dan van betalen? Pakje Marlboro kost € 8,-!
Als dingen 'onbetaalbaar' worden, geeft het waarschijnlijk ook weer een bepaald soort status.
Alle reacties Link kopieren
Heel vreemd ja. Geen huidoverschot, niks. Lichaam ziet er goed uit maar ik vind haar vroegere vollere gezicht mooier.
Ik lees ook mee
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 17:46
Afbeelding

Ik geloof er niks van dat dit simpele mokkel zoveel is afgevallen met een dieet. Die heeft een gbp ofzo gehad.
Dat idee heb ik bij Marc van der Linden ook.
Die is ook zo gigantisch afgevallen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
01-09-2020 18:14
Heel vreemd ja. Geen huidoverschot, niks. Lichaam ziet er goed uit maar ik vind haar vroegere vollere gezicht mooier.
Ik ook.
Op de foto met blauwe jurk en op andere media geplaatste foto's met een zwarte jurk zou ik haar niet herkend hebben.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 17:46
Afbeelding

Ik geloof er niks van dat dit simpele mokkel zoveel is afgevallen met een dieet. Die heeft een gbp ofzo gehad.
Simpele mokkel?
Sjaantje37 schreef:
01-09-2020 18:26
Simpele mokkel?
Ja. In deze tijden met die bikini en dat haar op de foto gaan ben je of een simpel mokkel of een aandachtshoer.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 18:27
Ja. In deze tijden met die bikini en dat haar op de foto gaan ben je of een simpel mokkel of een aandachtshoer.
In deze tijden? Het is zomer!
.
impala schreef:
01-09-2020 18:35
In deze tijden? Het is zomer!
Doe nou niet of je dom bent. Staat je niet.
Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, ik vind Adele een dom mokkel.

Mag je zeker alleen van Sylvie of Rachel of Bridget vinden hier? Jammer dan.
anoniem_397748 wijzigde dit bericht op 01-09-2020 18:37
34.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
01-09-2020 18:23
Dat idee heb ik bij Marc van der Linden ook.
Die is ook zo gigantisch afgevallen.
Daar is het toch van bekend, dat hij een gbp heeft gehad? Op zijn leeftijd kom je daar alleen helaas wat minder strak uit.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
01-09-2020 18:01
Jong zijn?
Ik ken iemand die nog jonger was en die kwam daar echt niet mee weg, na haar gbp..
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 18:36
Doe nou niet of je dom bent. Staat je niet.
Ik ben bloedserieus. Vond het ook beetje rare opmerking, over dat domme mokkel. Maar ok, dat is een mening. Dat van in deze tijden slaat echt nergens op.
.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 18:27
Ja. In deze tijden met die bikini en dat haar op de foto gaan ben je of een simpel mokkel of een aandachtshoer.
![...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2020 22:40
Reden: Zeer ongepast
23.97% gewijzigd
impala schreef:
01-09-2020 18:38
Ik ben bloedserieus. Vond het ook beetje rare opmerking, over dat mokkel. Maar ok, dat is een mening. Dat van in deze tijden slaat echt nergens op.
Dus je weet wel wat ik bedoel? Hoe kan je het anders nergens op vinden slaan?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
01-09-2020 18:37
Ik ken iemand die nog jonger was en die kwam daar echt niet mee weg, na haar gbp..
Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat iemand wel weer strak getrokken was, omdat ze jong was.
.
beetjegek schreef:
01-09-2020 18:38
Zouden de negerinnen dan voortaan even van de straightener af willen blijven aub? En van de waterstofperoxide?
Kijk dit dus Impala, zij doet tenminste niet of ze gek is en vindt het zelf nodig om het woord negerin te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Het boek dat haar leven veranderd zou hebben, wordt nu wel overal gepromoot als adeles bijbel. Zou ze daar voor betaald krijgen? Dat heeft ze toch helemaal niet nodig, die paar extra centen.
.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 18:39
Kijk dit dus Impala, zij doet tenminste niet of ze gek is en vindt het zelf nodig om het woord negerin te gebruiken.
Ik vind dat iedereen nogal doorslaat. Waarom is dat in Gods naam beledigend? En waarom mogen wij geen vlechtjes? Echt de wereld is gek geworden, ze willen niet anders worden gezien maar gaan wel steigeren als we hun dingen van hun overnemen.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 18:39
Kijk dit dus Impala, zij doet tenminste niet of ze gek is en vindt het zelf nodig om het woord negerin te gebruiken.
Huh wat? Ze mag haar haar niet zo doen? Cultural dinges?
En wie gebruikte het woord negerin? Adele?
Ik had echt geen idee dat je hierop doelde.
impala wijzigde dit bericht op 01-09-2020 18:44
7.42% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 18:39
Kijk dit dus Impala, zij doet tenminste niet of ze gek is en vindt het zelf nodig om het woord negerin te gebruiken.
Nah, beetje wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
01-09-2020 18:41
Het boek dat haar leven veranderd zou hebben, wordt nu wel overal gepromoot als adeles bijbel. Zou ze daar voor betaald krijgen? Dat heeft ze toch helemaal niet nodig, die paar extra centen.
Dat vraag ik me bij een heleboel celebs af. Zo jammer al die reclame op Instagram.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
01-09-2020 18:43
Huh wat? Ze mag haar haar niet zo doen? Cuktural dinges?
En wie gebruikte het woord negerin? Adele?
Nee ik. En nee ze waren weer eens beledigd. Wij mogen ons haar niet zo doen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-09-2020 18:43
Nah, beetje wel.
Origineel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er weinig mis met die foto trouwens, maar vind Adele dan ook heel leuk.
nouschi wijzigde dit bericht op 01-09-2020 18:47
1.89% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
01-09-2020 18:39
Dus je weet wel wat ik bedoel? Hoe kan je het anders nergens op vinden slaan?
Omdat ik niet wist waar het op sloeg. Nergens op dus, in mijn ogen. Serieus hoor, ik hou me echt niet van de domme ofzo. Ik vond dat domme mokkel ook al nergens op slaan.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven