Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!

20-11-2021 17:25 4161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Everybody ready? Here we go. :yes:
Stressed is just desserts spelled backwards
impala schreef:
14-12-2021 15:39
Dat heb ik echt nooit gedacht. Hoewel, toen hij het laatste jaar opeens verdwenen was en in het ziekenhuis terecht kwam begon ik wel te vermoeden dat er iets aan de hand was. Ik begon te denken aan drugs. Maar alcohol, Nee dat kwam niet in me op. Wat Chantal ook zegt in dat artikel: hij kwam altijd zo fris en fruitig over. Dan zal er ook wel wat coke aan te pas zijn gekomen om helder over te komen.

Dapper dat hij het nu zo open gooit hoor. Ik zei altijd al Dan the Man, en nu helemaal.
Ik weet nog dat ik dat wel bijzonder vond, die plotselinge radiostilte zo vlak voor de pandemie uitbrak ook naar zijn collega's overzee toe, terwijl de samenwerking altijd vrij intensief was.
Ik herinner me ook gelezen te hebben dat hij mentaal niet lekker in zijn vel zat, maar dat er ook iets speelde met een oogaandoening, waardoor hij onder behandeling was bij het ziekenhuis. Ik Google het even en lees dat hij zelfs bijna blind zou zijn geweest aan 1 oog.
Was dat dan gelogen om het drankprobleem te maskeren?
Ook met een drinkprobleem kun je iets aan je ogen hebben.
Mag ik nog een tvp'tje doen, of kan dat eigenlijk niet meer na 1200 berichten? :proud:
Ik vond Dan altijd een leuke kerel maar op het laatst voelde ik ook wel eens irritatie omdat hij altijd zo keurig en perfect leek. Wanneer je een interview over hem las stond er eigenlijk niks in. Alleen maar standaard antwoorden. Vind het naar voor hem dat hij met verslaving te maken heeft, maar ben ook blij dat hij uiteindelijk toch een echt mens blijkt te zijn. Perfect is vervelend en onecht.
mwaris schreef:
15-12-2021 15:29
Ik weet nog dat ik dat wel bijzonder vond, die plotselinge radiostilte zo vlak voor de pandemie uitbrak ook naar zijn collega's overzee toe, terwijl de samenwerking altijd vrij intensief was.
Ik herinner me ook gelezen te hebben dat hij mentaal niet lekker in zijn vel zat, maar dat er ook iets speelde met een oogaandoening, waardoor hij onder behandeling was bij het ziekenhuis. Ik Google het even en lees dat hij zelfs bijna blind zou zijn geweest aan 1 oog.
Was dat dan gelogen om het drankprobleem te maskeren?
Ik weet het niet, vroeg het me ook af of het gerelateerd was. Er ging ook nog een auto ongeluk aan vooraf volgens mij. Ik vind het wel opmerkelijk dat Beau er niet naar vroeg, naar die ziekenhuisperiode en dat oog.
Ik begreep ook dat zijn clean zijn nog maar heel vers is, hij heeft een maand in een kliniek gezeten en dat is nog niet zo lang geleden. Dus het echte werk moet nog beginnen. Zal niet meevallen als je al je hele volwassen leven drinkt. Maar zoals hij al zei: dat iedereen het nu weet, is het wel een extra stok achter de deur.
impala wijzigde dit bericht op 17-12-2021 01:33
0.49% gewijzigd
.
Ik vind het zo overdreven dat hij bij Beau zit en dat Beau dan Engels tegen hem moet praten. Die man is bij de nonnen in Vught geweest om Nederlands te leren, die kan heus wel Nederlands verstaan.
chocolol schreef:
17-12-2021 01:28
Ik vind het zo overdreven dat hij bij Beau zit en dat Beau dan Engels tegen hem moet praten. Die man is bij de nonnen in Vught geweest om Nederlands te leren, die kan heus wel Nederlands verstaan.
Geen idee hoeveel hij kan verstaan en bij zo'n gevoelig onderwerp is het wel lastig als je het gesprek maar half begrijpt. Tijdens de shows had hij ook altijd een oortje in met een vertaling.
.
chocolol schreef:
17-12-2021 01:28
O, ik kreeg altijd juist het idee dat hij echt geen talenknobbel heeft en het maar heeft opgegeven :-D
Volgens mij is dat branding hoor van Dan, Amerikaans Engels blijven praten. Vinden mensen cool (no pun x 2) zal de gedachte erachter wel zijn.
Una noche loca
https://www.nu.nl/metoo/6173556/sex-and ... bruik.html

Gaat lekker zo.
Birdie schreef:
15-12-2021 15:52
Ook met een drinkprobleem kun je iets aan je ogen hebben.
En ben je niet gelijk ook aan de coke
Frankly my dear, I don"t give a damn
O nee, niet Mr Big! :-o

(maar verbaast me niets, niet door de man, maar omdat dat entertainmentwereldje voor een deel uit vuile spelletjes bestaat, helaas)
Hij zit toch ook in de nieuwe film? Dat wordt dan nog wat.
Koffieverkeerd schreef:
17-12-2021 10:28
Hij zit toch ook in de nieuwe film? Dat wordt dan nog wat.
Ja daar zit hij ook in, staat ook in het artikel dat gelinkt werd. En het is geen film maar een serie.
calvijn1 schreef:
17-12-2021 09:46
En ben je niet gelijk ook aan de coke

Precies.
Hij ontkent in ieder geval niet een vreemdganger te zijn.
Am Yisrael Chai!
Reality.fbi meldt dat Jan Smit vreemd ging met Maan.
watdachtjehiervan1 schreef:
20-12-2021 11:23
Reality.fbi meldt dat Jan Smit vreemd ging met Maan.
Wat ziet iedereen toch in Maan?
fashionvictim schreef:
17-12-2021 11:19
Hij ontkent in ieder geval niet een vreemdganger te zijn.
En hij heeft nog een zoon van één jaar! Damn.. op je 67e
Blauwetrui schreef:
20-12-2021 11:25
Ik vind het een knappe meid.
watdachtjehiervan1 schreef:
20-12-2021 11:27
Ik vind het een knappe meid.
Ja, ik ook, maar snap na al die geruchten niet dat ze destijds moest huilen van een naakte man in de studio. :-D
Jillian69 schreef:
20-12-2021 11:31
Ja, ik ook, maar snap na al die geruchten niet dat ze destijds moest huilen van een naakte man in de studio. :-D
Nou, hoe oud was ze toen? Kan toch van de schrik zijn geweest. Ik vind het vooral kwalijk dat er een droeftoeter is geweest die het is gelukt om zo de studio binnen te dringen en zijn naaktheid op te dringen aan mensen die daar niet op zaten te wachten.
Blauwetrui schreef:
Ze is beschikbaar en laat dat duidelijk merken.
.
Jillian69 schreef:
20-12-2021 11:31

Geruchten? Dat staat gewoon op beeld en je zag dat ze zich lam schrok.
Blauwetrui schreef:

Als ik een man was zou ik haar doen hoor ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven