Sinterklaasjournaal
dinsdag 14 november 2017 om 18:31
dinsdag 27 november 2018 om 20:43
Ja, hier hetzelfde. Dochter helemaal blij dat de pieten nu ook op haar school konden leren lezen met het leesplankje en de pietenplaatjes. Maar helaas, niks nada noppes dus. Jammer.
vrijdag 30 november 2018 om 06:35
vrijdag 30 november 2018 om 09:37
Bij zoon op school zijn gisteren pietenplaatjes uitgedeeld (aan onder- en middenbouw), blijkbaar zijn ze dus overstag gegaan. School heeft (in elk geval afgelopen 10 jaar) nooit materialen uit het sinterklaasjournaal besteld, dus ik denk toch dat de plaatjes naar alle scholen zijn gegaan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

vrijdag 30 november 2018 om 09:38
Ja, hier ook al eerder toch binnen gekomen en uitgedeeld.streepjessokken schreef: ↑30-11-2018 09:37Bij zoon op school zijn gisteren pietenplaatjes uitgedeeld (aan onder- en middenbouw), blijkbaar zijn ze dus overstag gegaan. School heeft (in elk geval afgelopen 10 jaar) nooit het sinterklaasjournaal gevolgd, dus ik denk toch dat de plaatjes naar alle scholen zijn gegaan.
vrijdag 30 november 2018 om 10:21
Hier waren de leesplankjes gelijk afb het begin uitgedeeld. Wel alleen bij de kleuters. Elke dag krijgt ze een pietenplaatje en als alle vakjes vol zijn, komt Sint op school! Ze telt elke dag even hoeveel nachtjes nog
Oudste zit in groep 4 en alle klasgenoten waren helemaal jaloers op de pietenplaatjes van jongste uit groep 2. Glunderende kleuters, maar ook wel jammer voor groep 3/4.

Oudste zit in groep 4 en alle klasgenoten waren helemaal jaloers op de pietenplaatjes van jongste uit groep 2. Glunderende kleuters, maar ook wel jammer voor groep 3/4.
dinsdag 4 december 2018 om 17:47
dinsdag 4 december 2018 om 21:37
En Leon van de Sande als proefpiet
woensdag 5 december 2018 om 21:02
Zo, en weer afgelopen. Gelukkig komt alles altijd wel weer goed 
Leuk einde, vraag me alleen af wat er nou geinsinueerd werd met die steeds zwartere Piet Snot. Puur omdat hij door de schoorsteen ging en er zwarter uit kwam, of bedoelden ze er iets anders mee?

Leuk einde, vraag me alleen af wat er nou geinsinueerd werd met die steeds zwartere Piet Snot. Puur omdat hij door de schoorsteen ging en er zwarter uit kwam, of bedoelden ze er iets anders mee?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C